eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ ETAP ITERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O W BUDYNKU D.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Jelenia Góra: NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ ETAP I: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O W BUDYNKU D.
Numer ogłoszenia: 70289 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42997 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ ETAP I: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O W BUDYNKU D..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy budynku D (nazywanego w dokumentacji projektowej również segmentem D), z kompleksu obiektów wchodzących w skład Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej, położonych w Jeleniej Górze przy ul. Ogińskiego 6. Budynek D jest budynkiem głównym, w którym na parterze zlokalizowana jest część administracyjna, a na I piętrze - ogólnodostępne przychodnie lekarskie. Wszystkie roboty wykonywane będą w czynnym od poniedziałku do piątku obiekcie. Należy przyjąć, że Zamawiający udostępniać będzie jednorazowo dwa(2) - trzy(3) pomieszczenia na każdej kondygnacji od poniedziałku do piątku, przy czym większa ilość pomieszczeń udostępniona będzie w okresie od godziny 15:00 w piątek do godziny 06:00 w poniedziałek. Oznacza to, że wykonawca, ze względu na funkcję budynku,jest zobowiązany do prowadzenia robót budowlanych również w sobotę i niedzielę oraz na wydłużonym czasie pracy. Pomieszczenia w budynku D udostępniane będą wykonawcy sukcesywnie, zgodnie z opracowanym przez wykonawcę, a następnie uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego, harmonogramem terminowym, Ww. harmonogram wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w ciągu maksymalnie 21 dni, licząc od daty podpisania umowy. Lokalizacja budynku D jest uszczegółowiona na rys. AI.001 w Projekcie budowlanym oznacz. jako plik [3]. Dla przejrzystości przedmiotu zakres rzeczowy został podzielony na cztery części, z których: Część 1. obejmuje roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku D, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu zaprojektowanej kolorystyki elewacji. Roboty prowadzone są wyłącznie do poziomu -3,30. Na realizację Części 1. Zamawiający posiada Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Część 2. obejmuje przebudowę (wymianę) instalacji centralnego ogrzewania w budynku D. Na realizację Części 2. Zamawiający posiada Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych Część 3. obejmuje wykonanie zabudowy (obudowa z zadaszeniem) wejścia głównego do budynku D łącznie ze schodami wejściowymi, rozbiórkę istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych i wykonanie nowego, zgodnego z obowiązującymi wymogami i przepisami technicznymi, podjazdu dla niepełnosprawnych, po prawej stronie wejścia do głównego budynku, Część 3. realizowana jest w formule _zaprojektuj i wybuduj_. Część 4. obejmuje malowanie 70% metrów kwadratowych wszystkich pomieszczeń w budynku D, farbami emulsyjnymi odpornymi na ścieranie na sucho (rodzaj III), z przygotowaniem powierzchni, bez szpachlowania i_ lub gładzi. Poglądowy zakres rzeczowy obejmuje: Część 1. docieplenie styropianem ścian w gruncie wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej; roboty prowadzone są wyłącznie do poziomu -3,30m; docieplenie styropianem ścian zewnętrznych betonowych ponad gruntem - ok. 65m2; docieplenie wełną mineralną ścian zewnętrznych, kominów łącznie ok. 1 368m2; docieplenie wełną mineralną stropodachu wentylowanego- ok. 1 570m2; wymiana stolarki okiennej na nową z profili PVC, z nawiewnikami higrosterowanymi automatycznie- ok. 572 m2 ( 156szt.) , w tym uwzględniona wymiana luksferów na stolarkę okienną ok. 33m2 = 1 szt.; wymiana świetlików dachowych na nowe_ uwaga zmiana: 27 sztuk świetlików poliwęglanowych na otworach ok.95x95 [cm], stanowiących kontynuację częściowo już wymienionych, o współczynniku przenikania ciepła maksymalnie U=1,5 W/m2 K - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową, aluminiową - szt.2/ 9,36m2 uwaga-zmiana: współczynnik przenikania ciepła: maksymalnie U=1,7 W/m2 K; wyprawa elewacyjna- tynki zewnętrzne kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej - ok. 291,5m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku renowacyjnego - ok. 701,5m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowo-silikonowego- ok.1 040,5m2; remont schodów głównych- wejściowych; rozbiórka balkonu wraz z przynależnymi schodami. Kolorystyka elewacji- zgodnie z opracowaniem graficznym Część 2. demontaż istniejących grzejników - ok. 188 kpl oraz przewodów instalacji c.o.- ok. 1 975m; naprawa i malowanie ścian po starych grzejnikach, w tym miedzy innymi: zabetonowanie otworów w stropach głębokości ponad 10 cmok. 244szt.; zamurowywanie przebić w ścianach z cegieł o gr. ponad 1 cegłę- ok. 254szt. uszczelnianie przejść rur przez ścianę i strop masą ogniochronną- ok. 46szt.; uzupełnianie tynkówok. 76,5m2; montaż nowoprojektowanych przewodów c.o.- ok. 1 971m; montaż grzejnikówok. 205szt. z głowicami termostatycznymi antywandalowymi i zaworami termostatycznymi oraz armatury; wpięcie nowoprojektowanej instalacji c.o. do istniejącego systemu zasilania w ciepło; malowanie farbami emulsyjnymi: tynków wewnętrznych- ok. 282m2, podłoży gipsowych z gruntowaniem -ok. 277m2. Odzyskany złom stanowi własność Zamawiającego, który należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w obrębie placu budowy. Pozostałe wyprodukowane odpady podlegają wywiezieniu z placu budowy i utylizację, przez wykonawcę. Część 3. rozbiórkę istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych, po prawej stronie głównego wejścia do budynku i zaprojektowanie oraz wybudowanie nowego podjazdu dla niepełnosprawnych, zgodnie z obowiązującymi wymogami i przepisami technicznymi; zaprojektowanie, dostawę i wykonanie obudowy strefy wejściowe, która powinna być przewidziana w systemie konstrukcyjnym tak zwanym _lekkim_ (to znaczy z profili na przykład stalowych, aluminiowych, PVC lub systemowych- jeżeli istnieją), obłożone materiałem przepuszczającym światło na przykład szkłem bezpiecznym lub poliwęglanem. Dopuszcza się też inne rozwiązania materiałowe zaproponowane przez wykonawcę pod warunkiem, że spełniają one ww. kryteria. Całość (swą bryłą) powinna podkreślać, iż jest to główne wejście do budynku. Nowoprojektowany podjazd dla niepełnosprawnych, na ścianie obudowy, winien być zamknięty drzwiami przesuwnymi, otwieranymi automatycznie fotokomórką. Wejście na schody do budynku- od frontu ( w obrębie istniejącego chodnika) winno posiadać dwoje drzwi przesuwnych działających na fotokomórkę, natomiast z boków ( po lewej i prawej stronie zadaszenia) w obrębie chodnika- drzwi z pochwytem antypanicznym. Dolna część obudowy ścian może być częściowo- maksymalnie do wysokości 1,30m, wypełniona panelami nieprzeziernymi, dach dwuspadowy- przeszklony, stanowiący doświetlenie powstałego wiatrołapu, poza energooszczędnym oświetleniem wewnętrznym. Pod istniejącymi schodami przebiega rura kanalizacyjna, którą należy uwzględnić przy projektowaniu posadowienia konstrukcji nośnej w celu uniknięcia kolizji. Zamawiający, po wykonaniu ekspertyzy technicznej przez wykonawcę, dopuszcza możliwość wykorzystania istniejącej konstrukcji wejścia do budynku. W zakresie Części 3. do wykonawcy należy uzyskanie mapy do celów projektowych, wszelkich niezbędnych uzgodnień jak również, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę. Wykonawca, na etapie roboczym, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu koncepcji zabudowy i uzyskania akceptacji. Zamawiający ma prawo do wniesienia uwag i żądania jej zmiany, o ile proponowane zmiany nie będą wykraczać poza wymienione na wstępie wytyczne. Projekt opracowany na bazie zatwierdzonej koncepcji wraz z ewentualną ekspertyzą techniczną wykonawca winien wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarzu - na nośniku elektronicznym. Część 4. obejmuje malowanie 70% metrów kwadratowych wszystkich pomieszczeń w budynku D, farbami emulsyjnymi odpornymi na ścieranie na sucho (rodzaj III), z przygotowaniem powierzchni w zakresie przewidzianym w pozycji kosztorysowej Katalogu Nakładów Rzeczowych 4-01, bez uwzględnienia szpachlowania i_ lub gładzi. 70% metrów kwadratowych powierzchni nie obejmuje zakresu z Części 2. tj. malowania farbami emulsyjnymi: tynków wewnętrznych- ok. 282m2, podłoży gipsowych z gruntowaniem -ok. 277m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i Części 2. zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. Wszystkie podane zmiany są obowiązujące wykonawców przy ustalaniu umownej ceny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.21.47.10 - Roboty budowlane w zakresie holi wejściowych 43.40.00.09 - 43.40.00.09 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ROKOM Roboty Ogólnobudowlane i Renowacja Obiektów Zabytkowych, H.G.I Komorowscy Sp.j., Ptaszków 85/2,, 58-400 Ptaszków - poczta Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2682927,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2168255,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2168255,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3375288,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.