eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego Wroclaw-Psie Pole oraz terenu do niego przyległego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Wrocław: Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego Wroclaw-Psie Pole oraz terenu do niego przyległego.
Numer ogłoszenia: 70276 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3265211, faks 071 3291786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-psie-pole.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego Wroclaw-Psie Pole oraz terenu do niego przyległego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław - Psie Pole znajdującego się we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 33 oraz terenu do niego przyległego. 2. Ochrona osób i mienia będzie realizowana w formie: a) bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej w godzinach od 6.30 do 18.30 w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku, przez dwóch pracowników ochrony na zmianie. W przypadku zagrożenia pracownik ochrony korzysta ze wsparcia załogi interwencyjnej. Ochrona obiektu wykonywana jest na posterunku I (stałym) - sala obsługi interesanta oraz posterunku II (stałym i obchodowym) - pomieszczenie służby ochrony znajdujące się przy wejściu głównym do Urzędu, które jest centralnym miejscem pełnienia służby. Prowadzeniu ochrony zewnętrznej poprzez obserwację i dokonywanie obchodów oraz prowadzenie obserwacji parkingu należącego do Urzędu, b) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zainstalowanych w Urzędzie (monitoring) w godzinach od 18.30 do 6.30 w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku oraz 24 godziny na dobę w niedzielę i święta oraz dni wolne od pracy, c) zabezpieczenia technicznego, polegającego na eksploatacji i konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie osób i mienia, - konserwacja systemu alarmowego przeprowadzana będzie raz na kwartał, natomiast prace polegające na usunięciu awarii powinny być podjęte w ciągu 4 godzin po zgłoszeniu awarii, - koszty zakupu części i urządzeń w przypadku naprawy systemu alarmowego oraz koszty dojazdu ponosi Zamawiający. 3. Ochronie podlega budynek Urzędu Skarbowego mieszczący się przy ul. Trzebnickiej 33 we Wrocławiu oraz teren do niego przyległy. 4. Wymagania dotyczące wykonawcy: - posiada własną stację monitorowania alarmów (SMA) - posiada własną załogę interwencyjną 5. Wymagania dotyczące pracowników ochrony: - pracownik ochrony posiada licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia, - pracownik ochrony posiada umundurowanie z widocznym identyfikatorem, - pracownik ochrony powinien być zatrudniony na umowę o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.), - pracownik ochrony powinien być przeszkolony w zakresie obsługi systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz sygnalizacji alarmu pożaru, - pracownik ochrony powinien być przeszkolony w zakresie przestrzegania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, - pracownik ochrony wykonuje swoje zadania na terenie Urzędu Skarbowego w oparciu o podstawowe obowiązki pracownika ochrony oraz Instrukcję pełnienia służby, którą otrzymuje od Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania przepisów w zakresie: a) ochrony informacji niejawnych, b) ochrony danych osobowych, c) ordynacji podatkowej w zakresie ochrony tajemnicy skarbowej, d) bezpieczeństwa i higieny pracy, e) przeciwpożarowych, f) ochrony osób i mienia 7. Za naruszenie w/w przepisów Wykonawca poniesie odpowiedzialność karną określoną w tych przepisach. 8. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić pracownikom Wykonawcy wydzielone, odrębne pomieszczenie z telefonem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez uprawnienia Zamawiający rozumie, że Wykonawcy posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez wiedzę i doświadczenie Zamawiający rozumie wykonanie w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usługi ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto rocznie .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający rozumie, że Wykonawca dysponuje samochodową grupą interwencyjną, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż 10 minut od momentu otrzymania informacji, wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami posiadającymi licencje I stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • To znaczy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

referencje

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-psie-pole.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Wrocław-Psie Pole ul. Trzebnicka 33 pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy Wrocław-Psie Pole ul. Trzebnicka 33 pok. 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.04.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.