Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Katowice: usługi sprzątania i utrzymania czystości w Punktach Obsługi Pasażera
Numer ogłoszenia: 70261 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania i utrzymania czystości w Punktach Obsługi Pasażera.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości w Punktach Obsługi Pasażera.
2. Na usługi sprzątania składa się sprzątanie i utrzymywanie czystości w Punktach Obsługi Pasażera:
- w Katowicach przy ul. Pocztowej 10 wraz z terenem przyległym do obiektu
- w Katowicach na Dworcu przy pl. Szewczyka
- w Gliwicach przy pl. Piastów 2 wraz z terenem przyległym do obiektu
- w Bytomiu przy pl. Wolskiego 0/0 wraz z terenem przyległym do obiektu
- w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1
- w Sosnowcu przy ul. Warszawskiej 3.
3. Zakres prac określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy używając własnego sprzętu i środków czystości. Środki te muszą posiadać polskie atesty (pierwsza klasa jakości) lub odpowiadające im atesty ważne na terenie Unii Europejskiej.
5. Prace związane z utrzymaniem czystości prowadzone będą:
1. w Punktach Obsługi Pasażera w Katowicach na Dworcu, Gliwicach, Bytomiu,
Chorzowie i Sosnowcu
a) czynności wykonywane codziennie:
- w dni robocze - w godzinach od 17.00 - 17.50,
- w soboty - w godzinach od 14.00 - 14.50
b) pozostałe czynności
- w dni robocze - w godzinach od 08.00 - 17.50,
- w soboty - w godzinach od 09.00 - 14.50.
2) w Punkcie Obsługi Pasażera w Katowicach przy u. Pocztowej 10
a) czynności wykonywane codziennie w dni robocze - w godzinach od 17.00 - 17.50,
b) pozostałe czynności w dni robocze - w godzinach od 08.00 - 17.50.
6. W okresie zimowym odgarnianie śniegu i lodu z chodników, zabezpieczenie ww. powierzchni przed śliskością powinno być wykonywane na bieżąco w zależności od warunków pogodowych codziennie do godziny 8.00 i w czasie godzin pracy.
Zaopatrzenie w piasek i sól należy do Wykonawcy.
7. Czynności porządkowe w pomieszczeniu kasowym mogą być wykonywane tylko
w obecności kasjera.
8. Wykonawca winien zapewnić niezbędną ilość osob wykonujących usługę tak, aby przebiegała sprawnie i w ustalonym czasie. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia swoim pracownikom właściwych warunków pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami (bhp, ppoż, sanitarno-epidemiologicznymi i kodeksem pracy). Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w miejscu świadczenia usługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Invictus System Sp. z o.o., ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53670,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48600,00
Oferta z najniższą ceną: 48600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76779,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi będące przedmiotem zamówienia, tj. usługi sprzątania powierzchni biurowych jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów. Typowość przedmiotu zamówienia gwarantuje zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju usług oferowanych przez różne podmioty poprzez szczegółowe określenie przedmiotu i zakresu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W związku z powyższym istnieje możliwość zastosowania art. 70 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Modernizacja drogi gminnej ulica Jeziorna w Miastku
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.