eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. CPV 45-23-31-42-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Ropczyce: Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. CPV 45-23-31-42-6
Numer ogłoszenia: 70260 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. CPV 45-23-31-42-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na istniejących odcinakach dróg gminnych na łącznej długości 2450 mb polegające na przywróceniu ich do wymaganego stanu technicznego. Zadanie Nr 1 Remont drogi gminnej Mała - Kociomyśl na długości 800 mb w km od 0+600 do 1+400 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 2 Remont drogi gminnej Gnojnica - Działy na odcinku o długości 300 mb w km od 0+ 800 do 1+100 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 3 Remont ul. Łąkowej w Ropczycach na odcinku o długości 350 mb w km od 0+000 do 0+350 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 4 Remont drogi gminnej Brzezówka - w kierunku Czekaja na odcinku o długości 400 mb w km od 1+100 do 1+500 CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 5 Remont drogi gminnej Niedźwiada - Krzemienica na Lisaka na odcinku o długości 600 mb w km od 0+000 do 0+600 CPV 45-23-31-42-6 Łączny zakres robót obejmuje wykonanie : 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 3 godz 2.Górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 3040 m2 3.Górnej warstwypodbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 1060 m2 4.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 4605 m2 5.Wyrównanie istniejącej podbudowy ( wzmocnienie) tłuczniem kamiennym wraz zaklinowaniem klińcem, w-wa po zagęszczeniu grub. 10 cm - 100 m2 6. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 4505 m2 7.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 8605 m2 8.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 267 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonani zamówienia; - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem kadrowym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: -osoby sprawujące samodzielne funkcje techniczne posiadają stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane (branża drogowa) i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do SIWZ). 2. Kosztorysy ofertowe - w układzie zgodnym z przedmiarami robót. 3. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożnie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające a) posiadanie potencjału technicznego tj. - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia, b) dysponowanie osobami które mają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz osoby które będą wykonywać zamówienie tj. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.(Osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności drogowej). - dokumenty potwierdzające że w/w osoby mają wymagane uprawnienia budowlane i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Sekretariat (pok. Nr 208).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Remont drogi gminnej Mała - Kociomyśl na długości 800 mb w km od 0+600 do 1+400 CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie : 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 2 godz 2.Górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 3040 m2 3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 3040 m2 4.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 120 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Remont drogi gminnej Gnojnica - Działy na odcinku o długości 300 mb w km od 0+ 800 do 1+100 CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót bejmuje wykonanie: 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz 2.Górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1060 m2 3. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1060 m2 4. Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 45 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Remont ul. Łąkowej w Ropczycach na odcinku o długości 350 mb w km od 0+000 do 0+350 CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: 1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1225 m2 3.Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 1225 m2 3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1225 m2 4.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 30 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Remont drogi gminnej Brzezówka - w kierunku Czekaja na odcinku o długości 400 mb w km od 1+100 do 1+500 CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: 1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1480 m2 2. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 1480 m2 3. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1480 m2 4. Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 30 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 Remont drogi gminnej Niedźwiada - Krzemienica na Lisaka na odcinku o długości 600 mb w km od 0+000 do 0+600 CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: 1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1800 m2 2.Wyrównanie istniejącej podbudowy ( wzmocnienie) tłuczniem kamiennym wraz zaklinowaniem klińcem, w-wa po zagęszczeniu grub. 10 cm - 100 m2 3.Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 1800 m2 4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1800 m2 5.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 42 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.