eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Przebudowa ul. Strzelców w Mieroszowie oraz remont drogi powiatowej nr 3399D na odcinku ul. Hożej i części ul. Kwiatowej w Mieroszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Mieroszów: Przebudowa ul. Strzelców w Mieroszowie oraz remont drogi powiatowej nr 3399D na odcinku ul. Hożej i części ul. Kwiatowej w Mieroszowie
Numer ogłoszenia: 70220 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieroszów , pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494318, faks (074) 84 94 323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Strzelców w Mieroszowie oraz remont drogi powiatowej nr 3399D na odcinku ul. Hożej i części ul. Kwiatowej w Mieroszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach, których zostanie wykonane zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa ul. Strzelców w Mieroszowie oraz remont drogi powiatowej nr 3399D na odcinku ul. Hożej i części ul. Kwiatowej w Mieroszowie. Zamówienie to składa się z dwóch części tj.: Część I - Przebudowa ulicy Strzelców w Mieroszowie Uwaga! Całość ul. Strzelców została podzielona w projekcie budowlanym na dwa odcinki. Gmina będzie realizować część oznaczoną w projekcie jako Odcinek I. Odcinek I obejmuje górną część ul. Strzelców - od ul. Hożej do ul. Wojska Polskiego. Odcinek I Powierzchnia opracowania - 2 888 m2 Powierzchnia jezdni - 1 996 m2 Powierzchnia chodników - 15 m2 Powierzchnia opasek - 139 m2 Powierzchnia zjazdów - 157 m2 Powierzchnia poboczy - 544 m2 Powierzchnia zieleni - 67 m2 Krawężniki - 1 033 m Kanalizacja deszczowa Kolektor O 300 - 262 m Kolektor O 400 - 118 m Odcinek I o długości 406,90 m projektuje się jako jezdnię szer. 5,00 i 4,00 m. Nawierzchnia obramowana jest krawężnikiem. Projektuje się zjazdy do poszczególnych posesji lokując je w miejscach, w których funkcjonują do chwili obecnej. Oś prowadzona jest odcinkami prostymi i łukami o promieniach: R = 8, 13, 27 i 100 m.. Krawężniki na skrzyżowaniu z ul. Hożą posiadają promienie 8 i 9 m, a na skrzyżowaniu z ul. Wojska Polskiego R = 6 m. Pomiędzy przyległymi budynkami a projektowanym krawężnikiem przewiduje się opaskę z brukowej kostki betonowej. Przestrzeń poza krawężnikiem a granicą działki drogowej projektuje się wypełnić niesortem kamienia łamanego. Projektuje się konstrukcję jezdni jak dla kategorii ruchu KR2 Jezdnia - warstwa ścieralna gr. 4 cm z BA, - warstwa wiążąca gr. 4 cm z BA, - podbudowa gr. 25 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - w-wa odcinająca gr. 15 cm z piasku. Zjazdy - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm (szarej), - podsypka piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego, - warstwa odcinająca gr. 10 cm z piasku . Opaski, chodniki - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm (czerwonej), - podsypka piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego, Krawężniki i obrzeża Krawężniki wibroprasowane 15 x 30 (szare) oraz obrzeża wibroprasowane 8 x 30 (szare),układane na ławie betonowej z oporem. Przekrój poprzeczny ławy pod krawężnik - 0,065 m2 , pod obrzeża - 0,035 m2 . Część II - Remont drogi powiatowej Nr 3399D na odcinku ul. Hożej i ul. Kwiatowej w Mieroszowie Remont nawierzchni bitumicznej drogi polegał będzie na odnowieniu jej warstwy ścieralnej, po usunięciu istniejących zwietrzałych, porowatych i zniszczonych warstw bitumicznych. Przed ułożeniem nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA) grubości 5cm, projektuje sie lokalny remont i wyrównanie podbudowy, po uprzednim sfrezowaniu zniszczonych warstw bitumicznych. Wyrównanie podbudowy zostanie wykonane przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej 0/8mm w ilości średniej 50 kg/m2. Przewiduje się również wymianę skorodowanych oraz spękanych krawężników i obrzeży betonowych, ograniczających bitumiczna jezdnie drogi oraz bitumiczna nawierzchnie chodnika. Do wymiany kwalifikuje się również zniszczona bitumiczna nawierzchnia chodnika. Przewiduje się wykonanie nawierzchni chodnika z brukowej kostki betonowej koloru szarego grubości 8 m oraz po remoncie nawierzchni zjazdów do posesji z kostki koloru ceglastego grubości 8 cm. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. Uwaga! Dolnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Odział Zakład Gazowniczy w Wałbrzychu będzie realizował inwestycję polegającą na budowie sieci gazowej w ul. Hożej i ul. Strzelców, w związku z powyższym, w trakcie realizacji niniejszego zamówienia należy uwzględnić, iż roboty polegające na ułożeniu nawierzchni mogą zostać wykonane po ułożeniu sieci gazowej w ul. Hożej oraz ul. Strzelców. Termin realizacji inwestycji przez DSG sp. z o.o.: sierpień 2011 r. Przebieg sieci gazowej przedstawiony jest w Załączniku Nr 11 do siwz Projekt niniejszy jest współfinansowany z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 w związku z tym Wykonawca podczas opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego powinien fakturowanie w następujących miesiącach: sierpień, wrzesień, październik 2011 r. oraz opracować..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej oddział Wałbrzych Nr konta 74 2030 0045 1110 0000 0087 7690 z dopiskiem: Wadium przetargowe Przebudowa ul. Strzelców w Mieroszowie oraz remont drogi powiatowej nr 3399D na odcinku ul. Hożej i części ul. Kwiatowej w Mieroszowie 5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów w sekretariacie pok. 7 lub dołączyć do oferty. Z przedstawionego dokumentu musi wynikać, że wadium zostanie wypłacone bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykazania, iż Wykonawca wykonał, co najmniej dwa zamówienia każde na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (brutto), zamówienie musi obejmować swoim zakresem przebudowę, budowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej- zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do siwz, 2) wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dołączonych do wykazu dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 8 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie dokonana w szczególności: dysponowania, co najmniej jedną osobą odpowiednio wykwalifikowaną, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (tj. specjalności umożliwiającej przejęcia obowiązków kierownika budowy) - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do siwz, 2) oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia- załącznik nr 7 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie dokonana w szczególności: posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do siwz, 2) załączoną kserokopie w/w dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi) niewypały i niewybuchy; znaleziska archeologiczne. 3)inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia robót, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych. 4)Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności: a)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d)konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, e)odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f)odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g)konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5)Zmiany osobowe: a)zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b)zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; c)zmiany osób do nadzorowania robót. 6)Pozostałe zmiany: a)zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c)inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją. 7)Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców) b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.