To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Leszno: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku
10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem
Numer ogłoszenia: 70213 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55855 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem w terminie od 01.07.2013r. do 18.08.2013r. Wykonawca w tym terminie obowiązany będzie zorganizować trzy 7 - dniowe turnusy dla grupy 40 dzieci każdy. Terminy turnusów powinny następować kolejno po sobie. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia na swój koszt w szczególności: 1) zakwaterowanie, w tym: a) 6 noclegów dla każdego z uczestników oraz dla jednego kierowcy i dla ratownika w pensjonacie lub domu gościnnym usytuowanym w odległości nie większej niż 1 km od morza, b)pokoje maksymalnie 4 osobowe z łazienką, wyposażone w jednoosobowe łóżka, szafy i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego uczestnika. Wykonawca zapewnia osobny pokój dla 4 wychowawców obok pokojów uczniów. Wykonawca zapewnia również osobny pokój dla kierowcy i ratownika. Zakwaterowanie dla kierownika turnusu i ratownika podczas zmiany turnusów, c) dostęp do świetlicy na terenie obiektu, d) pokoje dla dzieci oraz wychowawców winny znajdować się w osobnym budynku albo piętrze albo w wyznaczonej części budynku do wyłącznej dyspozycji grupy. 2) wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu w stołówce na terenie obiektu: a) cztery posiłki dziennie: (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), zgodnie z obowiązującymi normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu jest kolacja, ostatnim posiłkiem w dniu wyjazdu jest śniadanie. Wykonawca zapewni na terenie obiektu całodniowy nieodpłatny (co najmniej 12 godzin na dobę) dostęp do napojów. Specyfikacja posiłków przypadająca dla jednego uczestnika turnusu: 6 x śniadań w formie szwedzkiego stołu, 5 x obiadów dwudaniowych z napojem, 5 x podwieczorków, 6 x kolacji (również w formie ciepłej), 1 x suchy prowiant na drogę powrotną b) zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania kadry wychowawczej, kierowcy i ratownika w cenie oferty, c) napoje i suchy prowiant podczas trwania wycieczek całodniowych, a także na drogę powrotną do Leszna. 3) ubezpieczenie uczestników turnusu od następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży oraz pobytu na wypoczynku (turnusie), 4) dostęp do opieki zdrowotnej stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)- lekarz pierwszego kontaktu i oddział ratunkowy nie dalej niż 15 km od zakwaterowania grupy wraz z możliwością skorzystania z dowozu przez Wykonawcę do lekarza. 5) wykonawca wypoczynku zobowiązuje się nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem pierwszego turnusu dostarczyć do zamawiającego zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). Na potwierdzenie wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć szczegółowy opis placówki wypoczynkowej obejmujący swym zakresem informacje zawarte w punktach od 1 do 5 niniejszego Rozdziału ( sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Wskazane jest aby opis uzupełniony był zdjęciami, folderami, prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówki. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania warunków zaproponowanej przez Wykonawcę placówki. Powyższa kontrola będzie polegała na wizycie Zamawiającego w obecności Wykonawcy na terenie wskazanej przez Wykonawcę placówki wypoczynkowej. Koszty związane z przejazdem i pobytem Zamawiającego pokrywa w całości Zamawiający we własnym zakresie. Szczegółowy termin oraz warunki pobytu Zamawiający uzgodni z wybranym Wykonawcą. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLTUR POLSKA Sp. z o.o., ul. Prosta 53, 65-783 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53640,00
Oferta z najniższą ceną: 53640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2024 i 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- Remont nawierzchni chodnika ANS im. J. A. Komeńskiego w Lesznie
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Leszno"
więcej: przetargi w Lesznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.