eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Leszno: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem
Numer ogłoszenia: 70213 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55855 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 120 dzieci w wieku 10 - 12 lat w czasie wypoczynku letniego nad morzem w terminie od 01.07.2013r. do 18.08.2013r. Wykonawca w tym terminie obowiązany będzie zorganizować trzy 7 - dniowe turnusy dla grupy 40 dzieci każdy. Terminy turnusów powinny następować kolejno po sobie. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia na swój koszt w szczególności: 1) zakwaterowanie, w tym: a) 6 noclegów dla każdego z uczestników oraz dla jednego kierowcy i dla ratownika w pensjonacie lub domu gościnnym usytuowanym w odległości nie większej niż 1 km od morza, b)pokoje maksymalnie 4 osobowe z łazienką, wyposażone w jednoosobowe łóżka, szafy i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego uczestnika. Wykonawca zapewnia osobny pokój dla 4 wychowawców obok pokojów uczniów. Wykonawca zapewnia również osobny pokój dla kierowcy i ratownika. Zakwaterowanie dla kierownika turnusu i ratownika podczas zmiany turnusów, c) dostęp do świetlicy na terenie obiektu, d) pokoje dla dzieci oraz wychowawców winny znajdować się w osobnym budynku albo piętrze albo w wyznaczonej części budynku do wyłącznej dyspozycji grupy. 2) wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu w stołówce na terenie obiektu: a) cztery posiłki dziennie: (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), zgodnie z obowiązującymi normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu jest kolacja, ostatnim posiłkiem w dniu wyjazdu jest śniadanie. Wykonawca zapewni na terenie obiektu całodniowy nieodpłatny (co najmniej 12 godzin na dobę) dostęp do napojów. Specyfikacja posiłków przypadająca dla jednego uczestnika turnusu: 6 x śniadań w formie szwedzkiego stołu, 5 x obiadów dwudaniowych z napojem, 5 x podwieczorków, 6 x kolacji (również w formie ciepłej), 1 x suchy prowiant na drogę powrotną b) zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania kadry wychowawczej, kierowcy i ratownika w cenie oferty, c) napoje i suchy prowiant podczas trwania wycieczek całodniowych, a także na drogę powrotną do Leszna. 3) ubezpieczenie uczestników turnusu od następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży oraz pobytu na wypoczynku (turnusie), 4) dostęp do opieki zdrowotnej stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)- lekarz pierwszego kontaktu i oddział ratunkowy nie dalej niż 15 km od zakwaterowania grupy wraz z możliwością skorzystania z dowozu przez Wykonawcę do lekarza. 5) wykonawca wypoczynku zobowiązuje się nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem pierwszego turnusu dostarczyć do zamawiającego zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). Na potwierdzenie wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć szczegółowy opis placówki wypoczynkowej obejmujący swym zakresem informacje zawarte w punktach od 1 do 5 niniejszego Rozdziału ( sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Wskazane jest aby opis uzupełniony był zdjęciami, folderami, prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówki. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania warunków zaproponowanej przez Wykonawcę placówki. Powyższa kontrola będzie polegała na wizycie Zamawiającego w obecności Wykonawcy na terenie wskazanej przez Wykonawcę placówki wypoczynkowej. Koszty związane z przejazdem i pobytem Zamawiającego pokrywa w całości Zamawiający we własnym zakresie. Szczegółowy termin oraz warunki pobytu Zamawiający uzgodni z wybranym Wykonawcą. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLTUR POLSKA Sp. z o.o., ul. Prosta 53, 65-783 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.