Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Kraków: Dostawa regenerowanych materiałów eksploatacyjnych
do drukarek dla jednostek Policji woj. małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 70169 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla jednostek Policji woj. małopolskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla jednostek Policji woj. małopolskiego - atramentowych wkładów drukujących, zespołów bębna, kaset z tonerem, taśm, napełniaczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość i asortyment zamawianych materiałów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Skróty zastosowane w kolumnie Typ załącznika nr 2: 1) A - atramentowy wkład drukujący, 2) B - zespół bębna, 3) TO - kaseta z tonerem, 4) TA - taśma, 5) Z - zestaw do napełniania. 4. Skróty zastosowane w kolumnie Producent załącznika nr 2: 1) HP - Hewlett Packard, 2) KM - Konica Minolta. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę materiały były o co najmniej takiej pojemności/ wydajności jak wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, z tym, że: 1) pojemność podano w mililitrach; 2) wydajność podano w ilości stron przy założeniu 5% pokrycia powierzchni strony. 6. Jeżeli w tabeli formularza cenowego dla materiału eksploatacyjnego podano sprzecznie Model i nr (dany materiał nie pasuje do wskazanego urządzenia) to każdorazowo należy sugerować się modelem urządzenia i zaoferować materiał eksploatacyjny o maksymalnej pojemności/ wydajności jaki jest produkowany przez producenta danego urządzenia. 7. Jeżeli w tabeli formularza cenowego dla materiału eksploatacyjnego nie podano pojemności/ wydajności, Zamawiający wymaga zaoferowania materiału o maksymalnej pojemności/ wydajności jaki jest produkowany przez producenta danego urządzenia. 8. Oferowane przez Wykonawcę regenerowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunki: 1) Atramentowe wkłady drukujące: - Wysoka jakość,; - Zastosowanie atramentu pigmentowego 2) Taśma: - Wymiana wkładu taśmy pętlicowej na nowy, - Ewentualne dolanie tuszu do zasobnika (jeżeli zasobnik występuje); 3) Kaseta z tonerem: - Wysoka jakość, - Kaseta oryginalna ma być rozmontowana i wyczyszczona, - Wszystkie uszkodzone elementy muszą być wymienione na nowe, - Pojemnik na zużyty toner musi być opróżniony, - Bęben światłoczuły musi być wymieniony na nowy bez względu na stopień jego zużycia, - Listwa (wałek) czyszcząca musi być wymieniona na nową bez względu na stopień jej zużycia, - Wałek magnetyczny musi być wymieniony na nowy bez względu na stopień jego zużycia, - Toner musi być dosypany w ilości gwarantującej wymaganą wydajność; 4) Zestaw do napełniania: - Wysoka jakość, - Zastosowany atrament pigmentowy, - Ilość atramentu musi gwarantować co najmniej dwukrotne pełne napełnienie wkładu/ głowicy, - W zestawie musi się znaleźć instrukcja wraz ze wszystkimi materiałami koniecznymi do prawidłowego napełnienia wkładu/ głowicy. 9. Jeżeli w wyniku zastosowania produktów w urządzeniach Zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, że szkoda powstała w wyniku zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeżeli awaria sprzętu okaże się niemożliwa do usunięcia - wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tej samej klasy, zdatnego do użytku lub zwrotu kwoty zapewniającej zakup nowego sprzętu w miejsce uszkodzonego. 10. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach materiałów eksploatacyjnych były oznaczenia: nazwa i adres Wykonawcy, termin dostawy (miesiąc i rok), nr telefonu i faksu Wykonawcy oraz symbol materiału eksploatacyjnego i model drukarki dla której dany materiał jest przeznaczony oraz z którymi dany materiał jest kompatybilny. Dodatkowo materiały eksploatacyjne winny być oznakowane nazwą i adresem Wykonawcy oraz terminem dostawy (miesiąc i rok). 11. Na wszystkie dostarczone materiały Wykonawca udzieli wieczystej gwarancji, tzn. do czasu wyczerpania środka barwiącego. 12. W przypadku atramentów zabezpieczonych chipem Zamawiający wymaga, aby ważność do użytkowania wynosiła co najmniej 18 miesięcy od daty ich dostawy. Dodatkowo data ważności winna być umieszczona na opakowaniu materiału. 13. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odbierania od Zamawiającego i utylizowania zgodnie z prawem zużytych materiałów eksploatacyjnych, w ilości nie większej niż dostarczane. 14. Zamawiający będzie wymagał, aby materiały eksploatacyjne były dostarczane zapakowane w oddzielne kartony i do miejsc zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy i zgodnie z tym załącznikiem Wykonawca będzie zobowiązany wystawić odrębne faktury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-19/2011, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie Formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie Formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. Ponadto za spełniający ten warunek zostanie uznany Wykonawca, który wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Za dostawę spełniającą warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna taką dostawę materiałów eksploatacyjnych (np. atramentowych wkładów drukujących, kaset z tonerem) wykonaną lub wykonywaną w przeciągu maksymalnie 12 miesięcy, której wartość netto była większa lub równa: 100 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie Formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie Formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie Formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. Poprzez zmianę postanowień umowy Zamawiający rozumie zmianę któregokolwiek z oferowanych produktów i zastąpienie ich innymi o parametrach nie gorsze niż pierwotnie oferowane.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków
Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.