eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Wykonanie drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej w Wysokiem Mazowieckiem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Wysokie Mazowieckie: Wykonanie drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej w Wysokiem Mazowieckiem
Numer ogłoszenia: 70154 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42044 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752592, faks 086 2752593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej w Wysokiem Mazowieckiem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie dotyczy wykonania drugiej warstwy nawierzchni asfaltowej w ul. Długiej (odcinek od ul. Przechodniej do ul. Jagiellońskiej) w Wysokiem Mazowieckiem. Zakres robót obejmuje min.: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych (1-krotne), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm - warstwa ścieralna na ruch KR3 - ul. Długa (odcinek od ul. Przechodniej do ul. Jagiellońskiej), regulację pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. W ul. Długiej (klasa techniczna D) na odcinku od ul. Przechodniej do ul. Jagiellońskiej należy wykonać nawierzchnię z mas bitumicznych - warstwę ścieralną z betonu asfaltowego o gr. 5 cm. Przekrój uliczny o szerokości 6,00 - 7,00 m. Spadek poprzeczny dwustronny - 2%. Konstrukcja nawierzchni jezdni została zaprojektowana na obciążenie ruchem KR3. Długość projektowanego odcinka drogi - 924,01 m. Projektowana droga przebiega w terenie płaskim. Projektowane spadki niwelety wynoszą od 0,5 do 2,666 %. Załamania niwelety do 1% zaprojektowano bez wyokrąglenia łukami pionowymi. Pozostałe wyokrąglono promieniami od 1000 m do 1500 m. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonym do SIWZ przedmiarze robót. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały, oświadczenia kierownika budowy, kosztorys powykonawczy. Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji i obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. W dokumentacji projektowej i przedmiarach robót zostały wykazane przykładowe materiały. W ofercie można przyjąć inne równoważne materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, do oferty należy dołączyć potwierdzenie równoważności w formie pozwalającej jednoznacznie to określić. W ofercie (kosztorysie) należy określić przyjęte do kalkulacji kosztów produkty (np. markę, typ, producenta). Brak jednoznacznego wskazania przyjętego do wyceny produktu, skutkuje uznaniem, że wykonawca zastosuje urządzenia i materiały przyjęte w dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Trakt Sp. z o. o., ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445059,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248803,81

  • Oferta z najniższą ceną: 248803,81 / Oferta z najwyższą ceną: 285866,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.