eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Remont części pierwszego piętra w Swarzędzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Swarzędz: Remont części pierwszego piętra w Swarzędzu
Numer ogłoszenia: 70153 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części pierwszego piętra w Swarzędzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest remont czterech pomieszczeń i korytarza znajdujących się na I piętrze Ratusza w Swarzędzu. Zakres robót remontowych obejmuje : Demontaż boazerii drewnianych. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych. Rozbiórkę konstrukcji z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej. Skucie przylgi drzwiowej w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. Ścianki z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach 2-warstwowo jednostronnie- zabudowa otworów drzwiowych płytą ognioochronną. Izolacja pionowa z płyt z wełny mineralnej na sucho. Sufity podwieszone dwuwarstwowe płyta ognioodporna na ruszcie metalowym EI 60. Malowanie płyt gipsowych 2-krotnie farbą lateksową. Odbicie na ścianach tynków cementowo-wapiennych. Uzupełnienie tynkiem cementowo-wapiennym kat III ścian z cegły. Wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat III na ościeżach. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach. Gruntowanie podłoży pionowych preparatami gruntującymi. Szpachlowanie ścian - typu Goldband. Gładź gipsowa 2-warstwowa na ścianach - typu Gipsar Max. Ochrona narożników wypukłych. Malowanie ścian 2-krotnie farbą lateksową. Gładzie. Ścianki STG. Malowanie ścian farbą lateksową. Wymianę ościeżnic i skrzydeł drzwiowych. Dostarczenie ścianki z drzwiami kompletne D20 (szkło bezpieczne w ramach aluminiowych) z naświetlem łukowym, samozamykaczem i zamkiem antypanicznym - EI60. Dostarczenie ścianki szklanej z drzwiami kompletne (szkło bezpieczne w ramach aluminiowych).Dostarczenie drzwi kompletnych z ościeżnicą i okuciami. Demontaż paneli i wykładzin podłogowych parkietów lub podłóg ,skucie płytek itp. wraz z demontażem cokołów i listew. Rozebranie ślepych podłóg. Izolacja z folii polietylenowej. Przymocowanie płyt ognioodpornych posadzkowych. Gruntowanie podłoży poziomych preparatami gruntującymi typu Fermacell. Posadzki jednobarwne o pow do 10 m2 z płytek GRES 30x30 na zaprawie klejowej. Cokoliki wys.8cm w pomieszczeniach o pow do 10 m2 z płytek GRES na zaprawie. Posadzka z parkietu 22 mm. Lakierowanie posadzek i parkietów lakierem akrylowo-poliuretanowym. Wymiana cokołów. Roboty elektryczne oraz wymianę grzejników wraz z wkuciem przewodów. Zakres robót remontowych szczegółowo ujęty jest w załączonych przedmiarach. W budynku nie ma windy. Istnieje możliwość udostępnienia wykonawcy robót pomieszczenia w piwnicy przeznaczonego na zaplecze. Wywóz gruzu po stronie zamawiającego. Wybór koloru farb, płytek oraz innych elementów nastąpi w trakcie wykonywania robót. Przy wycenie powyżej opisanych prac oferent powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia dokonując wizji lokalnej, samemu sprawdzając informacje zawarte w powyższym opisie. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5150000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót ogólnobudowlanych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień), co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień), co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci instalacji wodno-kanalizacyjnych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień). Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane lub budowlano-remontowe, każda o wartości minimum 100.000,00 zł, potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje muszą potwierdzać wymagany zakres prac, wartość, termin i miejsce realizacji. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: spełniają następujące warunki: posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł (załączyć stosowną kserokopię dokumentu). d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Uproszczonego kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót (Kosztorys uproszczony pełni funkcję jedynie pomocniczą (poglądową) i to nie cena kosztorysowa, a cena ofertowa podana w formularzu ofertowym, będzie podlegała ocenie. Zamawiający dopuszcza rozbieżność między ceną kosztorysową a ceną ryczałtową (tj. ofertową) i nie będzie traktował jej jako uchybienia lub powodu odrzucenia oferty. Cena ofertowa jest ceną RYCZAŁTOWĄ, a zatem winna obejmować wszelkie elementy ceny zamówienia, w tym również nie objęte przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ) II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5) 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Rynek 1 62-020 Swarzędz pok. 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Rynek 1 62-020 Swarzędz Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.