To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70142 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Dobrzyca: Przebudowa ul. Nowej w Dobrzycy (droga gminna nr 628576P)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46265-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca, krajowy numer identyfikacyjny
53861000000, ul.
Rynek
14,
63330
Dobrzyca, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 413 013, faks
627 413 013, e-mail
zpubliczne@ugdobrzyca.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dobrzyca.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Nowej w Dobrzycy (droga gminna nr 628576P)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPI.271.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "PRZEBUDOWA UL. NOWEJ W DOBRZYCY (droga gminna nr 628576P)" Zamówienie pn. PRZEBUDOWA UL. NOWEJ W DOBRZYCY (DROGA GMINNA NR 628576P) obejmuje: ZADANIE NR 1 - "Przebudowa ul. Nowej w Dobrzycy (droga gminna nr 628576P)" na odcinku 512,9m, w tym: -roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe, w tym: rozbiórka istniejącego krawężnika, chodnika oraz parkingu, -poszerzenie istniejącej jezdni z 5,7m do 6,5m, a w obrębie skrzyżowania z ul. Ostrowska do 8,3 m, -budowa od podstaw konstrukcji jezdni na pasie poszerzenia, -korekta niwelety istniejącej drogi w przekroju podłużnym i poprzecznym poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm, -wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni gr. 4 cm, -budowa obustronnie nowego krawężnika 15x30x100, oraz krawężnika najazdowego na wjazdach do posesji oraz krawężnika łukowego w skrzyżowaniach, -budowa w miejscu istniejącego chodnika nowego chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego o szerokości 2,5 m, wjazdów do posesji, dojść do furtek z kostki betonowej: gr. 8 cm, lub 6 cm, -budowa elementów odwodnienia: kanał deszczowy wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami deszczowymi, wymiana istniejącego kanału deszczowego na nowy, wykonanie zestawu separatora, -likwidacja istniejącego kanału deszczowego poprzez zabetonowanie go, -zabezpieczenie rurami osłonowymi przewodów sieci energetycznej i telekomunikacyjnej podziemnej, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. ZADANIE NR 2 - "Budowa chodnika w ul. Nowej w Dobrzycy", tj. budowa chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego o szerokości 2,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm od km 0+009 do km 0+030, Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekt budowlany, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego). Wszystkie nazwy ujęte przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm. Uwaga! W terminie do 10.06.2017 r. zostaną wykonane w ramach odrębnych dokumentacji przez innych Wykonawców: 1)przebudowa oświetlenia ulicznego, tj. rozbiórka istniejącej linii oświetleniowej oraz budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego, 2)usunięcie kolizji przebudowywanej ulicy ze słupem energetycznym, 3)budowa linii kablowej nn - zakres określony w załączniku graficznym pn. przebieg planowanej budowy linii nn (zał. nr 8 do SIWZ). Za roboty objęte kosztorysami ofertowymi, a niewykonane przez Wykonawcę nie będzie przysługiwało wynagrodzenie. Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić minimum 36 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, z zastrzeżeniem że okres gwarancji na oznakowanie poziome musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3 a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy: a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane określone w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 9 do SIWZ) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit. a), uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - § 4 ust. 3, § 10).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE NR 1 - "Przebudowa ul. Nowej w Dobrzycy (droga gminna nr 628576P)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT982054.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 945550,68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE NR 2 - "Budowa chodnika w ul. Nowej w Dobrzycy" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5101.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6332,61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.