eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Omiatanie ulic ciągów dróg powiatowych miasta Płońsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Płońsk: Omiatanie ulic ciągów dróg powiatowych miasta Płońsk
Numer ogłoszenia: 70119 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd2044.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Omiatanie ulic ciągów dróg powiatowych miasta Płońsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ręczne omiatanie ulic z zanieczyszczeń pozimowych na szerokości 1,5x2=3mb; - mechaniczne omiatanie ulic zamiatarką bezpyłową dwa razy w tygodniu - zagospodarowanie zanieczyszczeń na składowisku dopuszczonym do eksploatacji Zakres usługi obejmuje wykonanie: Ręczne omiatanie ulic z zanieczyszczeń po zimie na szerokości 1,5x2=3mb W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2008r. Ul. Młodzieżowa 4 650 m2 Ul. Grunwaldzka 3300 m2 Ul. Sienkiewicza 2010 m2 Ul. Kopernika 3144 m2 Ul. Ks.R. Jaworskiego 1626 m2 Ul. ZWM 1620 m2 Ul. Kolejowa 555 m2 Ul. Kolejowa stary kierunek 375 m2 +parking 80 m2 Ul. Warszawska 2100 m2 Ul. Płocka 4500 m2 Ul. Kwiatowa 800 m2 RAZEM 24 760 m2 Mechaniczne omiatanie ulic zamiatarką bezpyłową dwa razy w tygodniu W dniach od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2008 Ul. Młodzieżowa 13950 m2 Ul. Grunwaldzka 10450 m2 Ul. Sienkiewicza 5360 m2 Ul. Kopernika 9432 m2 Ul. Ks.R. Jaworskiego 4878 m2 Ul. ZWM 5130 m2 Ul. Kolejowa 1665 m2 Ul. Kolejowa stary kierunek 875 m2 +parking 200 m2 Ul. Warszawska 5600 m2 Ul. Płocka 12000 m2 Ul. Kwiatowa 2400 m2 RAZEM 71 940 m2 Termin realizacji zamówienia: W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2008r. Wykonawca wyposaży pojazdy używane do wykonania zamówienia w lampy błyskowe koloru pomarańczowego!

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Odstąpiono.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy 4) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) dysponować niezbędnym do realizacji sprzętem - zamiatarka samochodowa bezpyłowa - 2 szt - samochody samowyładowcze - 2 szt Oferent może także wymienić alternatywny sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej decyzji. 7) w dniu podpisania umowy dysponować będą dostępem do składowiska odpadów dopuszczonego do eksploatacji. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr 1 i 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oraz 4) Wypełniony formularz OFERTA wraz z załącznikami .Część II SIWZ 5) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6) Parafowany wzór umowy . Część III SIWZ 7) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, 8) Oświadczenie o dysponowaniu w dniu podpisania umowy dostępem do składowania odpadów dopuszczonego do eksploatacji - Załącznik Nr 6 9) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 10) Wykaz osób lub podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia na załączonym formularzu - Załącznik Nr 3 11) Doświadczenie zawodowe, wykaz ważniejszych zadań dotyczących realizacji usług, zbliżonych co do zakresu i wartości usług objętych zamówieniem zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 12) Wykaz posiadanego lub dzierżawionego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia- Załącznik Nr 5 Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 13) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd2044.webpark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Płocka 101 09-100 Płońsk, pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Płocka 101 09-100 Płońsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.