eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › Równanie i profilowanie dróg za pomocą samojezdnej równiarki drogowej na terenie Gminy Zelów w 2014r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Zelów: Równanie i profilowanie dróg za pomocą samojezdnej równiarki drogowej na terenie Gminy Zelów w 2014r.
Numer ogłoszenia: 70114 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów , ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Równanie i profilowanie dróg za pomocą samojezdnej równiarki drogowej na terenie Gminy Zelów w 2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych, polegająca na powierzchniowym utrwaleniu miejsc wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych.2.W zakresie zamówienia zawiera się 1. Zakup emulsji modyfikowanych zgodnych z normą PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych i grysów bazaltowych o cechach wyrobu kruszywa grubego frakcji 5,6/8 mm i 2/5,6 mm zgodnych z PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. 2.Dostarczenie emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych na drogi gminne w Gminie Zelów wskazane przez Zamawiającego.3.Wbudowanie dostarczonego materiału poprzez jego powierzchniowe utrwalenie Patcherem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych obejmuje naprawę wybojów, uszczelnienie pojedynczych pęknięć oraz uzupełnienie ubytków.3. Długość dróg objętych zamówieniem wynosi ok. 70 km. Prace remontowe odbywać się będą na drogach następujących sołectw:Bocianicha, Bujny Księże, Bujny Szlacheckie, Dąbrowa, Grabostów, Grębociny, Chajczyny, Ignaców, Jamborek, Janów, Jawor, Karczmy, Kociszew, Kol. Kociszew, Kurówek, Łęki, Łobudzice, Kol. Łobudzice, Mauryców, Ostoja, Pawłowa, Pożdżenice, Kol. Pożdżenice, Pszczółki, Wola Pszczółecka, Pukawica, Sobki, Sromutka, Walewice, Wygiełzów, Wypychów, Zagłówki, Zabłoty, Zalesie, Zelówek oraz na drogach miasta Zelowa.4.Przewidywana ilość zamówienia emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych wynosi 150 Mg.5.Zakres zamówienia robót ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu.6.Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. 7.Wykonawca w trakcie wykonywanego zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego, na nr telefonu 44/634-10 00 wew. 30, 55 o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowanego materiału. 8. Wbudowanie każdej partii emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych musi odbywać się przy obecności przedstawiciela Gminy Zelów sołtysa danej miejscowości lub pracownika Urzędu Miejskiego w Zelowie, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę.9.Materiał niespełniający wymagań bądź o złej jakości, nie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego i zostanie usunięty z terenu prac niezwłocznie przez Wykonawcę lub na jego koszt. 10.Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu obmiar wbudowanego materiału oraz deklarację zgodności lub certyfikat jakości. 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami.12. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: 1.prowadzenie na bieżąco obmiaru robót,2.wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie;3.zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac, 4.w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu,5.nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich;6.przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego;7.dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał;8.utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp. na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót.13.Wykonawca powinien dysponować remonterem drogowym PATCHER sprawnym technicznie i dopuszczonym użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.14.Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:1.czyszczenie uszkodzonych miejsc z kurzu, piasku, luźnego materiału itp. poprzez wydmuchanie ich sprężonym powietrzem,2. przepłukiwanie wodą przy mocno zakurzonych drogach - ma to szczególne zastosowanie w ochronie naturalnego środowiska np. w pracach na osiedlach mieszkaniowych,3.sprysk emulsją wcześniej przygotowanych miejsc uszkodzenia nawierzchni,4.wypełnianie uszkodzonej nawierzchni wysokojakościową mieszanką - emulsja i grys,5.obsypka czystym grysem powierzchni łaty wypełnionej mieszanką.15.Wykonawca jako odpowiedzialny za jakość stosowanych emulsji modyfikowanych i grysów bazaltowych, prowadzi na swój koszt kontrolę ilościowo - jakościową ich dostaw.Badania wykonywane przez Wykonawcę powinny obejmować sprawdzenie spełniania wymagań cech gatunkowych zgodnych z zamówieniem. 16.Odbioru robót dokonuje Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę.Z czynności odbioru sporządza się protokół z uwzględnieniem obmiaru powierzchni wykonanych robót i ilości wbudowanego materiału.17.Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje czynności odbioru, Wykonawca traci jednak w tym wypadku prawo do zgłoszenia swoich zastrzeżeń i zarzutów w stosunku do wyniku odbioru. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania prac, wykryciu wad komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych.18.Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania zleconych robót niezwłoczne, jednak w czasie nie dłuższym niż 2 doby od momentu otrzymania zlecenia.19.Wykonawca zobowiązany jest zwrotnie potwierdzić otrzymane zgłoszenie telefonicznie, e-mailem lub na nr faks 44 6341 341.20.Na wykonane roboty remontowe Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy.21.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych będzie następować sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy tj. do 31.12.2014 r.22.Rozliczenie wykonanych robot następować będzie po ich odbiorze. Wykonawca za zrealizowane prace wystawiał będzie faktury na koniec każdego miesiąca.23.Zamawiający ustala odroczony, 30 dniowy termin płatności licząc od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca złoży oświadczenie z art 22. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca złoży oświadczenie z art 22. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca złoży oświadczenie z art 22. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca złoży oświadczenie z art 22. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca złoży oświadczenie z art 22. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty. 2. Ewentualne pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących: zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1. Termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, b) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót równy będzie okresowi przerwy lub postoju w ich prowadzeniu. 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: a) zmian ustawowych przepisów, w tym podatkowych. b) wprowadzenia zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany personelu kluczowego odpowiedzialnego za prowadzenie i potwierdzanie prawidłowej realizacji zamówienia oraz zmiana podwykonawcy(podwykonawców), zmiany statusu prawnego działania, adresu siedziby wraz z numerami telefonu, faksu, poczty elektronicznej etc.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, pokój 118-119..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.