eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku kawiarni na terenie DW Kormoran WDW Jurata DW/O/JS/PZP/J-3/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Warszawa: Remont budynku kawiarni na terenie DW Kormoran WDW Jurata DW/O/JS/PZP/J-3/2015
Numer ogłoszenia: 70100 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. , ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku kawiarni na terenie DW Kormoran WDW Jurata DW/O/JS/PZP/J-3/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe Budynku nr 17 Kawiarnia. Budynek usadowiony jest na terenie działki 628/6 obręb 0001 Hel. Adres obiektu DW Kormoran: ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel. Dane charakterystyczne budynku: - powierzchnia zabudowy 227,5 m2 - powierzchnia użytkowa 279,75m2 - Kubatura 948,17 m3 Poglądowy zakres robót obejmuje: - izolacja zewnętrzna - izolacja pozioma ścian - Roboty rozbiórkowe - Montaż osprzętu elektrycznego - Posadzki z wykładzin - Malowanie - Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej - Krycie dachów papą termozgrzewalną - Dostawa i montaż sanitariatów - Dostawa i montaż podjazdu dla niepełnosprawnych Szczegółowy zakres robót określają: Przedmiar robót - załącznik nr 8.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy 50 % wartości niniejszego zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego posiadanych uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać że posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, tzn., że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składanie ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlanie, polegające na pracach remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 370 000 zł brutto W celu potwierdzenia powyższego warunki Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów poszczególnych najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomiczno finansową dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi za wady - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w ust. 2-6 z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu Umowy poza zakres przedmiotowy Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2.Zmiana może obejmować: 1.zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające na wprowadzeniu rozwiązań / prac zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej inwestycji, zmiana taka może być spowodowana w szczególności: a)pojawieniem się na rynku materiałów, urządzeń lub przedmiotów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego w ramach Umowy obiektu lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b)aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c)zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d)zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Każdorazowo na zmiany, o których mowa w lit. a)-c) zgodę musi wyrazić projektant sprawujący nadzór autorski. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi być udokumentowany. Wprowadzenie robot zamiennych nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2.ograniczenie zakresu robót, pominięcie jakiejkolwiek części robót, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania umowy. 3.zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej umowy, gdy są spowodowane: a)działaniami osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów) b)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację umowy, c)siłą wyższą, d)koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia), niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy wpływających na kolejność i termin wykonywania robót, e)następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego. f)potrzebą usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji technicznej i STWiORB, z zastrzeżeniem zapisu §4 umowy 4.zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wymuszonych okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy 5.zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w innych przypadkach aniżeli opisane w umowie, a wymagające podpisania aneksu, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3.Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 2 wraz z tą propozycją przedłoży: 1.opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian, 2.propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w harmonogramie i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, 3.szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 4.uzasadnienie zmiany, w tym wykazanie przesłanek opisanych w ust. 2, 4.Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem nadzoru inwestorskiego, (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian, spełniającą wymogi opisane w ust 3. 5.W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 6.Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust 4-5. 7.W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem. 8.Zmiana nie może powodować zmiany terminu, o którym mowa w §4 ust 3, jeżeli jest skutkiem nieprawidłowego działania lub zaniechania Wykonawcy. 9. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w §7 ust 1 zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób: 1)jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na pominięciu jakiejkolwiek części robót, kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w §7 ust. 1 zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych robót ustaloną na podstawie kosztorysu ofertowego, który Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem tej Umowy. 2) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na zastosowaniu rozwiązań zamiennych robót, o których mowa w ust. 2 pkt 1), kwota, o której mowa w §7 ust. 1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót na zasadach określonych w pkt 1) a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robot zamiennych przy zastosowaniu postanowień pkt 3) lub 4), z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie określone w §6 ust.1 nie ulegnie zwiększeniu. 3) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, który Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem tej Umowy, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w §7 ust. 1 Umowy. 4)jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej Umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, który Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem tej Umowy, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych zgodnie z §6 ust. 2 Umowy oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie (Sekocenbud) w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 10.Każda zmiana do Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu. 11.Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust 1 - 11 jest nieważna

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rewita.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. DW WAM Sp. z o.o., Oddział WDW Jurata-Sopot, ul. Helska 1, 84-150 Hel, w pok.327 - III piętro pawilonu Delfin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. DW WAM Sp. z o.o., Oddział WDW Jurata-Sopot, ul. Helska 1, 84-150 Hel, w pok.327 - III piętro pawilonu Delfin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.