eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Bieżące utrzymanie terenów komunalnych miasta Zielona Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 70080 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Zielona Góra: Bieżące utrzymanie terenów komunalnych miasta Zielona Góra
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 16082100000, ul. ul. Zjednoczenia  110, 65120   Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 322-91-86, e-mail dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks 68 322-91-84.
Adres strony internetowej (URL): www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zgkim.zgora.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, Kancelaria Ogólna, ul. Zjednoczenia 110, 65 - 120 Zielona Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie terenów komunalnych miasta Zielona Góra
Numer referencyjny: K/13/U/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie, na terenach miejskich stanowiących własność Gminy Zielona Góra, będących w gospodarowaniu Prezydenta Miasta Zielona Góra, przekazanych Zakładowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej do bieżącego utrzymania, Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zielona Góra nr 43/2008 z dnia 15 stycznia 2008r., wraz z późniejszymi zmianami. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania: 1) zadanie nr 1- obszar I, obejmujące swoim zasięgiem obszar północno-wschodni miasta Zielona Góra (obszar I), oraz 2) zadanie nr 2 - obszar II, obejmujące swoim zasięgiem południowo- zachodnią część miasta Zielona Góra (obszar II). Ulice stanowiące granice podziału: ul. Zjednoczenia, al. Wojska Polskiego ( od ul. Dąbrówki do ul. Reja), ul. Reja, ul. Jedności ( od ul. Moniuszki do Pl. Pocztowego), ul. Drzewna, ul. Wrocławska (do granic miasta). Przez tereny komunalne należy rozumieć, skwery, drogi wewnętrzne, ciągi komunikacyjne, chodniki, place, nieużytki, tereny zalesione, tereny zielone, posiadające status nieruchomości gruntowych. Działki o zróżnicowanej powierzchni zlokalizowane są na dużym obszarze, w znacznej odległości od siebie. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: 1. Ręczne zbieranie nieczystości z terenów zielonych, dróg wewnętrznych, nieużytków, skwerów oraz przyległych ciągów pieszo jezdnych, z opróżnianiem koszy betonowych i pojemników na psie odchody oraz uzupełnianie torebek w pojemnikach na psie odchody; 2. Zamiatanie i oczyszczanie ciągów pieszo jezdnych oraz krawężników jezdni, każdorazowo na wniosek Zamawiającego; 3. Oczyszczanie terenów z "dzikich wysypisk śmieci", każdorazowo na wniosek Zamawiającego, z wywozem zanieczyszczeń na składowisko; 4. Odchwaszczanie ciągów pieszych, każdorazowo na wniosek Zamawiającego; 5. Utrzymanie zimowe: odśnieżanie zapobieganie śliskości zimowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w oddzielnym załączniku, pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wykazy terenów objętych zimowym utrzymaniem zawarto w oddzielnym załączniku do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 96.10.00.00 - 96.10.00.00
Dodatkowe kody CPV:90620000-9, 90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/03/2018


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonywania zamówienia - od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 15.05.2017 r. do dnia 31.03.2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia, tj. Wykonawca powinien wykazać się realizacją przez okres minimum 3 miesięcy (w sposób ciągły) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług: ZADANIE NR 1: o usługi utrzymania zimowego terenów zewnętrznych o powierzchni min. 30 000 m2 w ramach jednej umowy (zadania) ZADANIE NR 2: o usługi utrzymania zimowego terenów zewnętrznych o powierzchni min. 30 000 m2 w ramach jednej umowy (zadania) Pod pojęciem "realizacji przez okres minimum 3 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat (...)" rozumie się wykonanie usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w tym okresie. Uwaga: jako 3 miesiące Zamawiający uzna minimum 90 dni wykonania usługi. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedno zadanie, spełnieniem warunku będzie wykazanie się doświadczeniem na sumę wykonanych zadań w zakresie obszaru wykonanej usługi. W przypadku gdy z dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę składającego ofertę na więcej niż jedno zadanie wynika mniejsza wartość w zakresie obszaru wykonanej usługi niż suma wymaganych wartości, Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony poczynając od zadania pierwszego. 2. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej (w zakresie potencjału technicznego) tj. w celu wykonania zamówienia dostępne są Wykonawcy nw. narzędzia / wyposażenie zakładu/ urządzenia techniczne: ZADANIE NR 1: a. Minimum 1 pojazd ciężarowy wyposażony w skrzynię ładunkową do wywozu odpadów i liści b. Minimum 1 pojazd samobieżny wyposażony w odpowiedni osprzęt do zimowego utrzymania (pług o szerokości minimum 150 cm z regulacją kąta ustawienia, piaskarka) ciągów komunikacyjnych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony; ZADANIE NR 2: a. Minimum 1 pojazd ciężarowy wyposażony w skrzynię ładunkową do wywozu odpadów i liści b. Minimum 1 pojazd samobieżny wyposażony w odpowiedni osprzęt do zimowego utrzymania (pług o szerokości minimum 150 cm z regulacją kąta ustawienia, piaskarka) ciągów komunikacyjnych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony; Uwaga: W przypadku kiedy Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedno zadanie musi dysponować sumą potencjału technicznego, o którym mowa w ppkt. a.-b. wyszczególnionego w opisie wymaganego wyposażenia dla zadań 1 - 2. Sprzęt jakim dysponuje Wykonawca powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 1a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.3 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.4 do SIWZ;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wg załącznika nr III.1 do SIWZ- w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt.10 ppkt. 2.3) a) SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) wykaz narzędzi/ wyposażenia zakładu/ urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg załącznika nr III.2 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt.10 ppkt. 2.3)b) SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 12.5.3) SIWZ jeśli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Wypełniony Formularz cenowy (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), wg załącznika Nr 4 do SIWZ - zgodnie z wyborem Wykonawcy - na zadanie nr 1 i/lub 2. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert) 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na zdolności, których się powołuje (o których mowa w pkt. 12.5. SIWZ): a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ (załącznik nr 2), aktualne na dzień składania oferty oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podwykonawców przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.3.4) - 12.3.6) SIWZ, aktualne na dzień ich złożenia, z zastrzeżeniem pkt. 12.6 i 16.2.6. 7) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.2. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ (załącznik nr 2), informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 12.3.4) - 12.3.6) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 12.6 i 16.2.6. SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości : - Dla zadania nr 1: 1.900,00 złotych (jeden tysiąc dziewięćset złotych) - Dla zadania nr 2: 2.400,00 złotych (dwa tysiące czterysta złotych)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji 30
aspekty społeczne10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2015 r., poz.2164 z póżn. zm.) 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy, w przypadku gdy nastąpi: 1) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy (np. zmiana stawki podatku VAT), 2) Zmiana formy organizacyjno-prawnej po stronie Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy. 3) Zmiana nazwy adresu Stron Umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 4) Zmiana terminu końcowego obowiązywania umowy wynikającego z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, które nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu i lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 4.Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac lub rezygnacji z części zamówienia. W takiej sytuacji kwota brutto, określona w § 6.1. umowy, zostanie skorygowana proporcjonalnie do wielkości zmian a Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe roszczenie. 5.Okolicznościami powodującymi zmniejszenie zakresu prac lub rezygnację z części zamówienia są: 1)klęski żywiołowe, 2)akty wandalizmu i dewastacji o dużych rozmiarach, 3) nieprzewidziana konieczność realizacji zadań mających, ze względu na społeczno-ekonomiczny cel, pierwszeństwo przed zadaniami będącymi przedmiotem niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/04/2017, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: obszar I, północno-wschodni rejon miasta Zielona Góra (obszar I),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie, na terenach miejskich stanowiących własność Gminy Zielona Góra, będących w gospodarowaniu Prezydenta Miasta Zielona Góra, przekazanych Zakładowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej do bieżącego utrzymania, Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zielona Góra nr 43/2008 z dnia 15 stycznia 2008r., wraz z późniejszymi zmianami. Zadanie nr 1- obszar I, obejmuje swoim zasięgiem obszar północno-wschodni miasta Zielona Góra (obszar I). Przez tereny komunalne należy rozumieć, skwery, drogi wewnętrzne, ciągi komunikacyjne, chodniki, place, nieużytki, tereny zalesione, tereny zielone, posiadające status nieruchomości gruntowych. Działki o zróżnicowanej powierzchni zlokalizowane są na dużym obszarze, w znacznej odległości od siebie. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: 1. Ręczne zbieranie nieczystości z terenów zielonych, dróg wewnętrznych, nieużytków, skwerów oraz przyległych ciągów pieszo jezdnych, z opróżnianiem koszy betonowych i pojemników na psie odchody oraz uzupełnianie torebek w pojemnikach na psie odchody; 2. Zamiatanie i oczyszczanie ciągów pieszo jezdnych oraz krawężników jezdni, każdorazowo na wniosek Zamawiającego; 3. Oczyszczanie terenów z "dzikich wysypisk śmieci", każdorazowo na wniosek Zamawiającego, z wywozem zanieczyszczeń na składowisko; 4. Odchwaszczanie ciągów pieszych, każdorazowo na wniosek Zamawiającego; 5. Utrzymanie zimowe: odśnieżanie zapobieganie śliskości zimowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w oddzielnym załączniku, pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wykazy terenów objętych zimowym utrzymaniem zawarto w oddzielnym załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6, 90620000-9, 90630000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji30
aspekty społeczne10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonywania zamówienia - od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 15.05.2017 r. do dnia 31.03.2018 r.


Część nr: 2    Nazwa: obszar II, południowo-zachodni rejon miasta Zielona Góra (obszar II)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie, na terenach miejskich stanowiących własność Gminy Zielona Góra, będących w gospodarowaniu Prezydenta Miasta Zielona Góra, przekazanych Zakładowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej do bieżącego utrzymania, Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zielona Góra nr 43/2008 z dnia 15 stycznia 2008r., wraz z późniejszymi zmianami. Zadanie nr 2- obszar II, obejmuje swoim zasięgiem obszar południowo-zachodni miasta Zielona Góra (obszar II). Przez tereny komunalne należy rozumieć, skwery, drogi wewnętrzne, ciągi komunikacyjne, chodniki, place, nieużytki, tereny zalesione, tereny zielone, posiadające status nieruchomości gruntowych. Działki o zróżnicowanej powierzchni zlokalizowane są na dużym obszarze, w znacznej odległości od siebie. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: 1. Ręczne zbieranie nieczystości z terenów zielonych, dróg wewnętrznych, nieużytków, skwerów oraz przyległych ciągów pieszo jezdnych, z opróżnianiem koszy betonowych i pojemników na psie odchody oraz uzupełnianie torebek w pojemnikach na psie odchody; 2. Zamiatanie i oczyszczanie ciągów pieszo jezdnych oraz krawężników jezdni, każdorazowo na wniosek Zamawiającego; 3. Oczyszczanie terenów z "dzikich wysypisk śmieci", każdorazowo na wniosek Zamawiającego, z wywozem zanieczyszczeń na składowisko; 4. Odchwaszczanie ciągów pieszych, każdorazowo na wniosek Zamawiającego; 5. Utrzymanie zimowe: odśnieżanie zapobieganie śliskości zimowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w oddzielnym załączniku, pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wykazy terenów objętych zimowym utrzymaniem zawarto w oddzielnym załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji30
aspekty społeczne10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonywania zamówienia - od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 15.05.2017 r. do dnia 31.03.2018 r.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.