Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Lublin: Ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie negocjacji z ogłoszeniem na przeprowadzenie badania ewaluacyjnego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 70058 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4635300, faks 081 4635305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie negocjacji z ogłoszeniem na przeprowadzenie badania ewaluacyjnego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie ma na celu ocenę skuteczności i efektywności instytucji uczestniczących we wdrażaniu Priorytetów VI i VII PO KL, w tym procesu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie zamierza przeprowadzić badanie ewaluacyjne składające się z trzech modułów w zakresie: 1. Ocena adekwatności wsparcia w ramach wdrażania Priorytetu VI - pilotaż oraz Priorytetu VII PO KL, a potrzeby regionalnego rynku pracy w województwie lubelskim. 2. Ocena procesu komunikacji i współpracy przy wdrażaniu PO KL . 3. Ocena przebiegu procesów wdrażania PO KL w ramach konkursu pilotażowego w ramach Priorytetu VI oraz Priorytetu VII . Proponowane narzędzia badawcze to: - Analiza dokumentów i danych zastanych (desk reserch) - Ankieta CATI/CAWI - Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) - Fokus Podana lista narzędzi badawczych nie jest wyczerpująca. Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie oczekuje, że w ofercie Wykonawca w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie badawcze zaproponuje zestaw metod i technik badawczych (wraz z uzasadnieniem). Od Wykonawcy WUP będzie także oczekiwał przedstawienia odpowiedniej techniki analizy danych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy badania z zastosowaniem metod ilościowych i jakościowych o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każde (w tym przynajmniej jedno w obszarze EFS). b) dysponują co najmniej 4 osobowym zespołem badawczym składającym się z Kierownika i trzech członków). Kierownik zespołu badawczego powinien posiadać przynajmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu badań z zastosowaniem technik ilościowych i jakościowych, w tym powinien uczestniczyć przynajmniej w dwóch badaniach związanych z obszarem EFS, ponadto powinien posiadać doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym. Pozostali członkowie zespołu badawczego powinni posiadać min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu badań z zastosowaniem technik ilościowych, jak i jakościowych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z metodą zerojedynkową. Za spełnienie warunku Zamawiający przyzna 1 pkt, za nie spełnienie warunku 0 pkt, co będzie równoznaczne z wykluczeniem wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy odpowiednio załącznik lub załączniki nr 2a i/lub 2b do ogłoszenia; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) [w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech badań z zastosowaniem metod ilościowych i jakościowych o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każde (w tym przynajmniej jedno w obszarze EFS) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia, 4) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. 4 osobowego zespołu badawczego składającego się z Kierownika i trzech członków). Kierownik zespołu badawczego powinien posiadać przynajmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu badań z zastosowaniem technik ilościowych i jakościowych, w tym powinien uczestniczyć przynajmniej w dwóch badaniach związanych z obszarem EFS, ponadto powinien posiadać doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym. Pozostali członkowie zespołu badawczego powinni posiadać min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu badań z zastosowaniem technik ilościowych, jak i jakościowych - zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli wniosek nie jest podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, a uprawnienie to nie wynika z rejestru sądowego lub innego dokumentu właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem z podaniem Zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać jakich czynności prawnych dana osoba/y zastała/y umocowana/e. Podpisy wykonawcy na dokumentach i oświadczeniach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy odnośnie terminów, o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Każdy z Wykonawców składających wniosek wspólnie zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2 i 5. Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do wniosku oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: -Wykonawcy-pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, -Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek wraz załącznikami musi być podpisany w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4.Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim i podpisany przez wykonawcę. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Metodologia badania: adekwatność i różnorodność zaproponowanych technik badawczych oraz pytań badawczych, trafność instrumentów zapewniających rzeteln - 25
- 3 - Trafność dodatkowych zagadnień, analiz i zastosowania dodatkowych narzędzi badawczych w kontekście celu głównego i szczegółowych badania. - 20
- 4 - Sposób prezentacji danych i wyników badania w tym raportu ewaluacyjnego - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5, 20- 022 Lublin, (III piętro, pokój 327).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Badanie będzie współfinansowane w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa zużywalnych materiałów medycznych i leków
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce".
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- druk dwóch wersji językowych folderu promującego efekty Inicjatywy Bilateralnej "Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży - projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności ...
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Wykonanie od 4 do 7 operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie technologii wytwarzania kompozytu miedziano-węglowego oraz jego integracji z materiałem bazowym przy wykorzystaniu konsolidacji wybuchowej dla WIMiIP - DE-dzp.272-210/24
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Analiza wyzwań (wąskich gardeł) w obszarze upowszechniania innowacji i cyfryzacji w województwie podlaskim
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.