eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Animacja kulturalna i sportowa oraz zajęcia z psychologiem, doradcą zawodowym, instruktorem informatyki i pośrednikiem pracy dla uczestników projektu Razem do celu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Biskupiec: Animacja kulturalna i sportowa oraz zajęcia z psychologiem, doradcą zawodowym, instruktorem informatyki i pośrednikiem pracy dla uczestników projektu Razem do celu
Numer ogłoszenia: 7001 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253983 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Animacja kulturalna i sportowa oraz zajęcia z psychologiem, doradcą zawodowym, instruktorem informatyki i pośrednikiem pracy dla uczestników projektu Razem do celu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dotyczy wszystkich części zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: koszty organizacji zajęć koszty materiałów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia Uczestnicy zajęć w trakcie realizacji muszą mieć zapewnione warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Oferent zobowiązuje się: prowadzić zajęcia zgodnie z zasadą równych szans, prowadzić zajęcia w ustalonym terminie, przygotować materiały pomocnicze dla uczestników projektu z uwzględnieniem informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informować uczestników na zajęciach o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostarczyć pełną dokumentację wymaganą przez Zamawiającego w terminie 7 dni od zakończenia zajęć, wypełnić ankietę ewaluacyjną, w której ocenia zrealizowane przez siebie zajęcia, uczestników zajęć oraz organizację zajęć na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych wśród uczestników, wypełniać dokumentację z warsztatów: dziennik zajęć i inne wymagane dokumenty. Poprzez 1 godzinę trwania zajęć Zamawiający rozumie godzinę szkoleniową. Podane w każdej części ilości godzin są ilościami szacowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości godzin, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczna liczna godzin, uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od zleconej ilości godzin Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Liczba uczestników wszystkich zajęć łącznie: 120 osób. Rekrutację prowadzi Zamawiający. Rekrutacja odbywać się będzie cyklicznie. Z Wykonawcą wybranym w każdej części zamówienia zostanie podpisana umowa zlecenie. Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2015r., według ustaleń z Zamawiającym. Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego wspólnie z Wykonawcą. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: zapewnienie materiałów dydaktycznych; opracowanie wspólnie z Zamawiającym harmonogramu zajęć. Zmiana harmonogramu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zmianę harmonogramu należy zgłosić nie mniej niż 10 dni roboczych przed planowaniem zmiany; W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: informowania uczestników zajęć o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,; stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo projektu. Wzór logotypu projektu zostanie udostępniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu zajęć przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych, których treść zostanie skonsultowana z Zamawiającym. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu zajęć, program zajęć oraz dziennik zajęć; oryginały ankiet ewaluacyjnych; sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć zawierających m.in. liczbę uczestniczących osób (z uwzględnieniem podziału na kobiety i mężczyzn), czas, miejsce szkolenia, liczba godzin teoretycznych i praktycznych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Dotyczy Części I: Tytuł: Animator kulturalny. Typ zajęć: Doradztwo /warsztaty/. Do zadań animatora należeć będzie m.in.: pobudzanie uczestników do działań integracyjnych, motywowanie uczestników do odkrywania i ujawniania własnych potrzeb, pragnień oraz problemów, kreowanie relacji między uczestnikami, ich działaniami i twórczością, animowanie działań kulturalno-edukacyjnych wśród uczestników, tworzenie grup samopomocowych wspierających integrację społeczno - zawodową podopiecznych Centrum Aktywizacji Młodzieży, wdrażanie na gruncie Centrum Aktywizacji Młodzieży zaleceń wynikających ze współpracy z partnerem zagranicznym, motywowanie uczestników do zmiany nastawienia społecznego, wykonywanie innych powierzonych czynności, utworzenie sekcji muzyczno-tanecznej, udział w rekrutacji uczestników zajęć, czynny udział w konferencjach organizowanych wraz z partnerem niemieckim, bieżące prowadzenie oraz wypełnianie miesięcznej ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach ww. projektu wg wzoru dostarczonego przez Zleceniodawcę, stworzenie regulaminu korzystania za sali muzycznej, należyte utrzymanie i użytkowanie sprzętu muzycznego zgodnie z jego przeznaczeniem, zgłaszanie bez zbędnej zwłoki Zleceniodawcy wszelkich nieprawidłowości powstałych przy jego użytkowaniu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zleceniodawcę związanych z poprawną realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla realizacji przedmiotu umowy Zamawiający udostępni salę w Centrum Aktywizacji Młodzieży w Biskupcu przy ul. Ludowej 7 wyposażoną w sprzęt muzyczny (gitara elektryczna, gitara basowa, perkusja, instrument klawiszowy, mikrofony, sprzęt nagłośnieniowy). Zamawiający zaleca aby zajęcia uciążliwe dla otoczenia, wymagające nagłośnienia, prowadzone były w godzinach: 15:00 - 20:00, natomiast pozostałe zajęcia ustalone z Zamawiającym przy uwzględnieniu potrzeb uczestników projektu. Szacowany czas pracy 18 godzin tygodniowo (należy rozumieć jako czas pozostawania do dyspozycji Zamawiającego. Do kalkulacji ceny oferty, celem zgodnego z zasadą uczciwej konkurencji porównania ofert służącego wyborowi oferty najkorzystniejszej należy przyjąć czas pracy równy 18 godzin). Kadra: minimum jeden animator kulturalny. Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa zlecenie. Dotyczy Części II: Tytuł: Animator sportowy. Typ zajęć: Doradztwo /warsztaty/. Do zadań animatora należeć będzie m.in.: pobudzanie uczestników do działań integracyjnych, motywowanie uczestników do odkrywania i ujawniania własnych potrzeb, pragnień oraz problemów, kreowanie relacji między uczestnikami, ich działaniami i twórczością, animowanie działań sportowych wśród uczestników, tworzenie grup samopomocowych wspierających integrację społeczno - zawodową podopiecznych Centrum Aktywizacji Młodzieży, wdrażanie na gruncie Centrum Aktywizacji Młodzieży zaleceń wynikających ze współpracy z partnerem zagranicznym, motywowanie uczestników do zmiany nastawienia społecznego, wykonywanie innych powierzonych czynności, utworzenie sekcji sportowych, udział w rekrutacji uczestników zajęć, czynny udział w konferencjach organizowanych wraz z partnerem niemieckim, bieżące prowadzenie oraz wypełnianie miesięcznej ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach ww. projektu wg. wzoru dostarczonego przez Zleceniodawcę, stworzenie regulaminu korzystania za sali fitness i siłowni, należyte utrzymanie i użytkowanie sprzętu sportowego zgodnie z jego przeznaczeniem, zgłaszanie bez zbędnej zwłoki Zleceniodawcy wszelkich nieprawidłowości powstałych przy jego użytkowaniu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zleceniodawcę związanych z poprawną realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla realizacji przedmiotu umowy Zamawiający udostępni salę fitness oraz siłownię w Centrum Aktywizacji Młodzieży w Biskupcu przy ul. Ludowej 7 wyposażoną w sprzęt sportowy. Zamawiający zaleca aby zajęcia uciążliwe dla otoczenia, wymagające użycia sprzętu nagłaśniającego, prowadzone były w godzinach: 15:00 - 20:00, natomiast pozostałe zajęcia ustalone z Zamawiającym przy uwzględnieniu potrzeb uczestników projektu. Szacowany czas pracy 18 godzin tygodniowo. (należy rozumieć jako czas pozostawania do dyspozycji Zamawiającego. Do kalkulacji ceny oferty, celem zgodnego z zasadą uczciwej konkurencji porównania ofert służącego wyborowi oferty najkorzystniejszej należy przyjąć czas pracy równy 18 godzin). Kadra: minimum jeden animator sportowy. Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa zlecenia. Dotyczy Części III: Tytuł: Psycholog. Typ zajęć: Doradztwo /warsztaty/. Zakres tematyczny realizowanych zajęć: przełamywanie stereotypów związanych z płcią i pozycją społeczno-zawodową, podniesienie samoświadomości co do własnego potencjału i możliwości, wpływania na otaczającą rzeczywistość, identyfikacja własnych potrzeb, badanie wzrostu motywacji do działania w zakresie poszukiwania pracy (ocena opisowa sporządzona przez psychologa przed i po zakończeniu zajęć dla każdego z uczestników). Dla realizacji przedmiotu umowy Zamawiający udostępni salę w Centrum Aktywizacji Młodzieży w Biskupcu przy ul. Ludowej 7. Łączna, szacowana liczba godzin przypadająca na zrealizowanie zajęć wynosi 864 godzin. Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa zlecenie. Łączna liczba uczestników zajęć wynosi 120 osób. Termin zajęć: Zajęcia będą realizowane do 31.07.2015r [72h na podgrupę (10os.), w tym wsparcie indywidualne: 2h/os.]. Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego wspólnie z Wykonawcą. Kadra: minimum jeden psycholog. Dotyczy Części IV: Tytuł: Doradca zawodowy Typ zajęć: Doradztwo Zajęcia z Doradcą Zawodowym w ramach projektu Razem do celu mające na celu zaznajomienie uczestników zajęć z technikami autoprezentacji, sporządzania dokumentów aplikacyjnych, określaniem własnej ścieżki kariery. Zakres tematyczny realizowanych zajęć: przełamywanie stereotypów związanych z płcią i pozycją społeczno-zawodową, podniesienie samoświadomości co do własnego potencjału i możliwości wpływania na otaczającą rzeczywistość, identyfikacja własnych potrzeb, badanie wzrostu motywacji do działania w zakresie poszukiwania pracy (ocena opisowa sporządzona przez doradcę przed i po zakończeniu zajęć dla każdego z uczestników) Dla realizacji przedmiotu umowy Zamawiający udostępni salę w Centrum Aktywizacji Młodzieży w Biskupcu przy ul. Ludowej 7. Łączna szacowana liczba godzin przypadająca na zrealizowanie zajęć wynosi 864 godzin. Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa zlecenie. Łączna liczba uczestników zajęć wynosi 120 osób. Termin zajęć: Zajęcia będą realizowane do 31.07.2015r [72h na podgrupę (10os.), w tym wsparcie indywidualne: 2h/os.]. Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego wspólnie z Wykonawcą. Kadra: minimum jeden doradca zawodowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.40 - Usługi świadczone przez animatorów kultury 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu 92.60.00.00 - Usługi sportowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 79.61.10.00 - Usługi poszukiwania pracy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w związku z umową o dofinansowanie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2, Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej , Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Animator kulturalny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Tokarski, ul. Ludowa 42/8, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104708,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113238,00

  • Oferta z najniższą ceną: 113238,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179820,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Animator sportowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Marchlewski,, ul. Ludowa 24/29, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104708,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112995,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Psycholog

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko-System Przedsiębiorstwo Projektowo-Realizacyjne Obiektów Ekologii i Inżynierii Sanitarnej Józef Grygorcewicz, ul. Rumińskiego 3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49170,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Doradca zawodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko-System Przedsiębiorstwo Projektowo-Realizacyjne Obiektów Ekologii i Inżynierii Sanitarnej Józef Grygorcewicz, ul. Rumińskiego 3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49170,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68256,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.