eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Środa Wielkopolska: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp
Numer ogłoszenia: 70006 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Średzkiego , ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 61 2858051, faks 61 2853252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp-powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Środzie Wlkp. wraz z wykonaniem instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewu ciepłej wody użytkowej oraz modernizacją instalacji centralnego ogrzewania: a) wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego, b) wykonanie docieplenia podłogi poddasza użytkowego i nadbudówek, c) wymiana stolarki otworowej, d) wykonanie wypraw elewacyjnych cieńkowarstwowych, e) malowanie elewacji, f) docieplenie ościeży, g) wykonanie robót blacharsko dekarskich (rynny, rury spustowe opierzenia), h) remont dachu (pokrycie dachu papami termozgrzewalnymi) i) wymiana instalacji odgromowej, j) remont instalacji centralnego ogrzewania, k) instalacja kolektorów słonecznych z robotami towarzyszącymi, l) wykonanie układu podgrzewu c.w.u., m) wykonanie robót elektrycznych związanych z instalacją kolektorów słonecznych, oraz n) remont wejścia głównego szkoły, o) remont tarasów i balkonów, p) remont dachów: frontowe i boczne nadbudówki, q) malowanie krat okiennych r) remont dachu sali sportowej: - rynny, opierzenia i rury spustowe, - demontaż i montaż wywietrzników dachowych, - wykonanie izolacji termicznej dachu - styropian, - pokrycie papami termozgrzewalnymi, - obróbki dekarskie kominów i wywietrzaków. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp. wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania. a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych pionowych oraz wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych z malowaniem elewacji, b) wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego (gmach główny), c) wykonanie docieplenia stropodachu nie wentylowanego (dawna kotłownia), d) wymiana stolarki otworowej - zgodnie z załączonym projektem budowlanym, e) wykonanie zamurowań - zgodnie z załączonym projektem budowlanym, f) remont instalacji centralnego ogrzewania, g) wykonanie robót blacharsko dekarskich (rynny, rury spustowe, opierzenia), h) wykonanie pokrycia dachu papami termozgrzewalnymi, i) wykonanie opaski wokół budynku, oraz j) malowanie krat okiennych. k) remont zadaszenia i wejścia głównego szkoły, l) remont kominów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8, 45.32.10.00-3, 45.42.11.30-4, 45.26.10.00-4, 45.26.21.00-2, 45.32.40.00-4, 45.44.21.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł) Dla zadania nr 2: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. o/Środa Wlkp. konto nr 37 1020 4160 0000 2402 0007 2215 z dopiskiem: Dla zadania nr 1: Wadium - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Środzie Wlkp. Dla zadania nr 2: Wadium Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 26 kwietnia 2011 r. do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dla zadania nr 1: 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł każda; - dla zadania nr 2: 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - zatrudni na stanowisku kierownika budowy, której realizacja stanowi przedmiot zamówienia, osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pozwalające na sprawowanie samodzielnych funkcji technicznych polegających na kierowaniu budową lub robotami budowlanymi w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - zatrudni na stanowisku kierownika robót osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - zatrudni na stanowisku kierownika robót osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje środkami finansowymi na realizację przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł - dla zadania nr 1 i 250.000,00 zł - dla zadania nr 2 (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na realizację innego konkretnego celu); - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł w odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1. Aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów i urządzeń). 2. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. Wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy. 4. Istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej. 5. Konieczności rezygnacji z podwykonawstwa, o którym mowa w § 7 umowy i realizowania zakresu robót objętych podwykonawstwem przez Wykonawcę we własnym zakresie - w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy. 6. Konieczności zlecenia części robót podwykonawcom, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia przed złożeniem oferty. 7. Wystąpienia siły wyższej. 8. Działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 9. Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami technologicznymi, określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz z harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp-powiat.pl/bip.php pkt. menu: Przetargi - Ogłoszenia o przetargach
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wlkp. pok. nr 113, fax 61 285 32 52, e-mail: starostwo@srodawlkp-powiat.pl. Opłata za SIWZ 163,20 zł + ew. koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wlkp. - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej, nr wniosku: RPWP.03.02.02-30-032/10, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Priorytet III. Działanie 3.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Środzie Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Środzie Wlkp. z wykonaniem instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewu ciepłej wody użytkowej oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: a) wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego, b) wykonanie docieplenia podłogi poddasza użytkowego i nadbudówek, c) wymiana stolarki otworowej, d) wykonanie wypraw elewacyjnych cieńkowarstwowych, e) malowanie elewacji, f) docieplenie ościeży, g) wykonanie robót blacharsko dekarskich (rynny, rury spustowe opierzenia), h) remont dachu (pokrycie dachu papami termozgrzewalnymi) i) wymiana instalacji odgromowej, j) remont instalacji centralnego ogrzewania, k) instalacja kolektorów słonecznych z robotami towarzyszącymi, l) wykonanie układu podgrzewu c.w.u., m) wykonanie robót elektrycznych związanych z instalacją kolektorów słonecznych, oraz n) remont wejścia głównego szkoły, o) remont tarasów i balkonów, p) remont dachów: frontowe i boczne nadbudówki, q) malowanie krat okiennych r) remont dachu sali sportowej: - rynny, opierzenia i rury spustowe, - demontaż i montaż wywietrzników dachowych, - wykonanie izolacji termicznej dachu - styropian, - pokrycie papami termozgrzewalnymi, - obróbki dekarskie kominów i wywietrzaków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8, 45.32.10.00-3, 45.42.11.30-4, 45.26.10.00-4, 45.26.21.00-2, 45.32.40.00-4, 45.44.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wlkp. wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania: a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych pionowych oraz wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych z malowaniem elewacji, b) wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego (gmach główny), c) wykonanie docieplenia stropodachu nie wentylowanego (dawna kotłownia), d) wymiana stolarki otworowej - zgodnie z załączonym projektem budowlanym, e) wykonanie zamurowań - zgodnie z załączonym projektem budowlanym, f) remont instalacji centralnego ogrzewania, g) wykonanie robót blacharsko dekarskich (rynny, rury spustowe, opierzenia), h) wykonanie pokrycia dachu papami termozgrzewalnymi, i) wykonanie opaski wokół budynku, oraz j) malowanie krat okiennych. k) remont zadaszenia i wejścia głównego szkoły, l) remont kominów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8, 45.32.10.00-3, 45.42.11.30-4, 45.26.10.00-4, 45.26.21.00-2, 45.32.40.00-4, 45.44.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.