eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa punktu monitorującego umożliwiającego obserwację wszystkich chorych z centralą monitorującą na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. sygn. DZP/15PN/2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Zabrze: Dostawa punktu monitorującego umożliwiającego obserwację wszystkich chorych z centralą monitorującą na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. sygn. DZP/15PN/2016.
Numer ogłoszenia: 69999 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44303 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa punktu monitorującego umożliwiającego obserwację wszystkich chorych z centralą monitorującą na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. sygn. DZP/15PN/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa punktu monitorującego umożliwiającego obserwację wszystkich chorych z centralą monitorującą na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. o sygn. DZP/15PN/2016 Punkt monitorujący składający się z: - monitor kompaktowy wyposażony w system montażu na ścianę - 8 sztuk - centrala monitorująca - 1 sztuka - monitor z funkcją nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca- 2 sztuki W sytuacji, kiedy zdaniem Wykonawcy stawka podatku od towarów i usług VAT będzie odrębnie ustalona dla dostawy oferowanego produktu oraz jego montażu/instalacji, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca jednoznacznie wskazał w Formularzu cenowym odrębną cenę dla dostawy sprzętu medycznego oraz montażu jak również wskazał odpowiednią stawkę podatku od towarów i usług VAT osobno dla dostawy oraz montażu/instalacji oferowanego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne sprzętu - załącznik nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1. zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 2. zaoferują produkt (sprzęt) zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w Załączniku nr 6 do SIWZ Parametry techniczne oraz Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy rok produkcji minimum 2015 4. zaoferują minimalny okres gwarancji 18 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium ocen zgodnie z zapisami cz. XXII SIWZ. 5. zapewnią transport produktu (sprzętu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umowie, 6. zapewnią montaż produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-15:00 po uprzednim ustaleniu dnia montażu i zgłoszenia osób dokonujących montażu. 7. przeszkolą personel Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty montażu sprzętu, 8. zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 9. złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim, 10. podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 11. przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii 12. w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego 13. zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego 14. zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy 15. zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat 16. przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej oferty. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.51.00 - Monitory 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • El-PROD Krzysztof Bregulla, ul. Szkolna 33, 44-160 Rudziniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 334800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 334800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.