Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Olsztyn: Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 69997 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3.Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaga dołączenia do oferty: 4.1 Katalog (folder) zawierający opis i specyfikację parametrów technicznych oferowanego asortymentu w zakresie części od 1 do 15. Każdy Wykonawca na potwierdzenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, zobowiązany jest do dostarczania katalogów. Dołączone katalogi (foldery) należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało której części i pozycji dotyczą. 5. W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1.1.zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 1.2.zmiany zakresu przedmiotu umowy spowodowane: a)niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, b)wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie. 2.W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 3.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 305 ul. Oczapowskiego 2 10-719 Olsztyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311 ul. Oczapowskiego 2 10-719 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mierniki wraz z uchwytami elektrody do urządzeń laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mierniki - 3 sztuki wraz z uchwytami elektrody do urządzeń laboratoryjnych - 3 sztuki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Waga laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga laboratoryjna - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wytrząsarka Worteks.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka Worteks - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: UView Mini Transilluminator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UView Mini Transilluminator - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw SM 150-KIT do pomiarów punktowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw SM 150-KIT do pomiarów punktowych - 1 zestaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat do elektroforezy pionowej z akcesoriami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroforezy pionowej z akcesoriami - 1 zestaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Miernik do pomiaru pyłu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik do pomiaru pyłu - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw do elektroforezy poziomej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do elektroforezy poziomej - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Termocykler z gradientem - powystawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termocykler z gradientem - powystawowy 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płyta sterująca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta sterująca - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ręczna optyczne urządzenie elektroniczne do oceny stanu roślin odżywiania (pomiaru zieloności upraw)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczna optyczne urządzenie elektroniczne do oceny stanu odżywiania roślin (pomiaru zieloności upraw) - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kamera do archiwizacji objawów neurologicznych pacjentów projektu umożliwiającą archiwizację zdjęciową oraz filmową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera do archiwizacji objawów neurologicznych pacjentów projektu umożliwiającą archiwizację zdjęciową oraz filmową - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Profesjonalny rotor do pasywnej i aktywnej terapii ruchowej kończyn górnych i dolnych z biofeedback i treningiem symetrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny rotor do pasywnej i aktywnej terapii ruchowej kończyn górnych i dolnych z biofeedback i treningiem symetrii - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Waga precyzyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga precyzyjna - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Stołowa wirówka bez rotora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stołowa wirówka bez rotora - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja stacji transformatorowej J2 w budynku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- OBO 2024: Remont jezdni i chodników przy ul. Astronomów w Olsztynie
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa wyposażenia laboratoryjnego wraz z wyposażeniem na potrzeby Zakładu TRiS IEM
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Analizator wielkości cząstek
- Dostawa wysokociśnieniowego reaktora chemicznego wraz z pompą próżniową i mieszadłem dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.