eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › KOMPLEKSOWYM UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Gdynia: KOMPLEKSOWYM UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI
Numer ogłoszenia: 69992 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy , ul. Kazimierza Górskiego 8, 81-302 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7762041, faks 058 7762043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWYM UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na: 1.1. Kompleksowym utrzymaniu czystości na terenie Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni o powierzchni 6.750,4 m2 obejmującym: a. codzienne sprzątanie obiektu wg. załącznika 2, środkami chemicznymi dostarczonymi przez Wykonawcę, b. zaopatrywanie w środki chemiczne do sprzątania obiektu, c. mycie szyb i ram okiennych (również na wysokościach) - dwa razy w roku 1.1.1. Zamawiający zastrzega sobie wskazanie w przypadku areny i siłowni wyboru środków chemicznych do czyszczenia powierzchni: a) Siłownia - Pulastik mat do konserwacji i obsługi codziennej, Pulastik strip do czyszczenia zabrudzeń b) Arena - produkty firmy Bona do konserwacji i obsługi codziennej oraz do konserwacji sezonowej 1.1.2. Prace w ramach tej usługi będą wykonywane codziennie od godziny 7.00 do 17.00. 1.1.3. Zamawiający w przypadku areny oraz siłowni udostępni Wykonawcy instrukcję czyszczenia nawierzchni, którą Wykonawca będzie bezwzględnie przestrzegał. 1.1.4. Wszystkie używane środki chemiczne przez Wykonawcę muszą posiadać karty charakterystyki, a ich ksera muszą zostać dostarczone w terminie 14 dni od podpisania umowy do Zamawiającego. 1.1.5. Do czyszczenia areny (parkietu) Zamawiający zastrzega sobie używanie urządzenia (szorowarki) przeznaczonej tylko do tej nawierzchni/pomieszczenia posiadającego odpowiednie atesty, certyfikaty. Kopie atestów i certyfikatów należy dołączyć do oferty. 1.2. Utrzymanie terenów zielonych (nasypy na budynku) W skład usługi na utrzymania terenów zewnętrznych wchodzić będzie raz na dwa tygodnie koszenie trawy za pomocą sprzętu Wykonawcy na nasypach wokół budynku w okresie od 01 maja do 30 września każdego roku. 1.3. Dodatkowe prace porządkowe oraz tzw. serwis porządkowy obejmujące: 1) sprzątanie w godzinach nocnych i święta oraz w sprzątanie w trybie nadzwyczajnym, 1.3.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia w godzinach nocnych oraz określenie liczby osób sprzątających przy maksymalnej ilości 10 osób. 2. Zamawiający na bieżąco będzie kontrolował terminy, jakość i ilość świadczonych usług. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 6.1.1. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 6.1.2. mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 6.1.3. konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 6.1.4. jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6.1.5. konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony, 6.1.6. innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.500,00 zł., (słownie siedem tysięcy pięćset złotych). 1.2. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu przelewem na konto Bank Nordea Polska S.A O / Gdynia nr rachunku PL 65 1440 1026 0000 0000 0346 4954, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pok. nr 018 (księgowość) w Hali Sportowo-Widowiskowej, przy ul. Kazimierza Górskiego 8 w Gdyni. 1.4. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 1.5. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 27.03. 2009 r. godz. 16.00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 1.6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 1.7. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2) prowadzą działalność gospodarczą objętą wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości o charakterze i złożoności przedmiotu zbliżonym do Zamawiającego, w obiektach budowlanych o powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie trwania umowy/zlecenia przez co najmniej okres 1 roku; 4) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób na stanowiskach: a) osobę odpowiedzialną za koordynację wykonania zamówienia, b) co najmniej dwie osoby uprawnione do prac na wysokościach ( dla mycia i czyszczenia okien i powierzchni przeszklonych oraz utrzymania zieleni - nasypy na budynku) - należy przedłożyć uprawnienia do pracy na wysokości dla tych osób, c) ilość osób ogółem przewidzianych do wykonywania przedmiotu umowy (usługi). 5) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu: a) szorowarka oraz maszyna do czyszczenia i konserwacji parkietu posiadająca odpowiednie atesty, certyfikaty z przeznaczeniem do konserwacji i eksploatacji podłóg z drewna do zastosowań sportowych, b) szorowarka do czyszczenia powierzchni wykładzin PCV i glazury, c) wózki podręczne wielofunkcyjne oraz inny sprzęt do utrzymania czystości na terenie Hali, d) rusztowania na kółkach gumowych, e) kosiarka spalinowa jezdna i kosa spalinowa oraz inny sprzęt niezbędny do utrzymania terenów zielonych, Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia, nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy musi zawierać: 1.1. wypełniony Formularz oferty, 1.2. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 1.4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości o charakterze i złożoności przedmiotu zbliżonym do Zamawiającego, w obiektach budowlanych o powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie trwania umowy/zlecenia przez co najmniej okres 1 roku, 1.5. dokumenty, potwierdzające, że usługi przedstawione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. 1.6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 1.7. uprawnienia do pracy na wysokościach dla osób wskazanych w załączniku nr 4, 1.8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń (sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował Wykonawca) z wykorzystaniem wzoru. 1.9. dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.3. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip w dziale Samorząd - Jednostki i firmy związane z samorządem - Inne zakłady.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hala Sportowo-Widowiskowa Gdynia (81-302), ul. Kazimierza Górskiego 8, pok. 013B Tel./fax: /058/ 783-55-08, /058/ 783-55-99.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Hala Sportowo-Widowiskowa Gdynia (81-302), ul. Kazimierza Górskiego 8, pok. 013B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.