eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa drogi powiatowej nr 5130P ulica Berdychowska w Kobylinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Krotoszyn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5130P ulica Berdychowska w Kobylinie
Numer ogłoszenia: 69960 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 5130P ulica Berdychowska w Kobylinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego robotę budowlaną branży drogowej polegającą na przebudowie drogi powiatowej nr 5130 P ulica Berdychowska w Kobylinie .Stan techniczny drogi jest zły, liczne wykruszenia, nierówności oraz obniżenia i deformacje jezdni są spowodowane znacznym zwiększeniem natężenia ruchu drogowego z udziałem większej ilości samochodów ciężarowych i ciągników rolniczych. Przebudowa nawierzchni ma na celu zwiększenie nośności nawierzchni, poprawę równości, polepszenie odwodnienia jezdni oraz zwiększenie standardu przejazdu oraz poprawienie bezpieczeństwa ruchu.Wykonawca robót przedstawi inwestorowi uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. Przedmiot postępowania obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym:0,348 km, karczowanie pni drzew : szt 12,000 ,rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40cm w gruncie kat.III-IV: 696,00 m, Ława pod krawężniki betonowa z oporem- beton klasy C12/15 (B-15): 36,540 m3 , krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm : 696,00m , wykopy liniowe lub jamiste ręczne o głębokości do 1,50 m ze skarpami o szer. dna do 1,50 m w gruncie kat. III pod studnie wpustowe: 26,600 m3 , wykopy oraz przekopy o głęb. do 3,0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gr. kat. I-III pod przykanaliki: 33,600 m3 , zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8-2,5 m i głęb. do 1,50 m w gr. kat. I-II -studnie wpustowe /analogia/:26,242 m3, zagęszczenie nasypów z gruntu spoistego kat.III ubijakami mechanicznymi:46,142 m3,roboty ziemne wykonywane koparkami chwytakowymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat.I-III w ziemi uprzednio zmag. W hałdach z transp. urobku na odl. 1 km sam. samowyładow./nadmiar gruntu z budowy kanalizacji/: 16,830 m3, podłoża pod kanały i obiekty materiałów sypkich grub. 10 cm -przykanaliki: 2,240 m3 , Kanały z rur PCV na wcisk o średn. zewn.200 mm: 56,000m , Studzienki uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu: 14,000 szt , regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych: 6,000 szt, ława betonowa pod ściek zwykła 20x20 z betonu C12/15 (B-15): 13,920 m3, ścieki uliczne płaskie z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm , 2 rzędy kostki betonowej 20x10x10 na płask:696,000 m, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm stabilizowanych mechanicznie:1948,800 m2,zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową AC16W50/70 w ilości 75 kg/m2: 146,160 t, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy i istniejącej nawierzchni bitumicznej ; zużycie emulsji 0,5 kg /m2: 1948,800 m2 , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca)-beton asfaltowy AC 16W 50/70 : 1948,800 m2, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy bitumicznej ; zużycie emulsji 0,5 kg /m2: 1948,800 m2 , nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 5 cm; wydajność rozkładarki 200 t/dzień - beton asfaltowy AC 11S 50/70 :1948,800 m2,oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu: 338,000 m ,ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat.gr. III-IV) -nadmiar ziemi z kanalizacji i wykopów pod krawężnik: 100,350 m3,ręczne plantowanie poboczy: 696,000 m2..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 11.800,00PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie, budowie dróg lub ulic o wartości min. 200.000,00 PLN brutto każde zadanie.Przez ww. zadanie rozumie się robotę wykonaną w ramach jednej inwestycji o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana na podstawie wykazu sprzętu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a) co najmniej wytwórnia mas bitumicznych o wydajności pozwalającej na nieprzerwaną pracę układarki przy warstwie ścieralnej,b) co najmniej układarka mas bitumicznych wyposażona w układ automatycznego sterowania grubości warstwy i utrzymania niwelety,c) co najmniej walce statyczne stalowe gładkie, wibracyjne o ciężarze 80-100 kN i szerokości wału nie mniejszej niż 1450 mm,d) co najmniej transport samochodowy do przewozu masy bitumicznej w ilości niezbędnej od odległości, tak aby zachować ciągłość pracy układarki, e) co najmniej samochód ciężarowy samowyładowczy > 8t ,f) co najmniej koparka podsiębierna o pojemności łyżki 0,15 m3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ. tj. co najmniej:a) kierownik budowy branży drogowej/inżynier lub technik budownictwa drogowego posiadający odpowiednie uprawnienia oraz posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach z zakresu infrastruktury drogowej w ciągu 5 lat; b) pozostali pracownicy- wg potrzeb -min. 8 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni jako spełnione jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400.000,00 PLN. W tym celu przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia(art.26 ust.2b ustawy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SIWZ.Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 11.7 ppkt 1-4 SIWZ.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Podstawą zmian zapisu umowy będzie:- w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne powodujące konieczność przerwania robót potwierdzoną przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający przedłuży termin o ilość dni w których te warunki wystąpią, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku, - wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót,- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy w tym w strukturze organizacyjne (zmiana lokalizacji siedziby , zmiana formy prawnej prowadzenia działalności),- zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy(zmiana osób zarządzających firmą, duża rotacja pracowników).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn , pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.