eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › zakup i dostawa aparatu (Autorefraktometr z keratometrią) finansowanego w formie płatności w dwóch miesięcznych ratach bez oprocentowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Toruń: zakup i dostawa aparatu (Autorefraktometr z keratometrią) finansowanego w formie płatności w dwóch miesięcznych ratach bez oprocentowania.
Numer ogłoszenia: 69957 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu , ul. M. Skłodowskiej-Curie 61/67, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6581618, faks 056 6581618.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa aparatu (Autorefraktometr z keratometrią) finansowanego w formie płatności w dwóch miesięcznych ratach bez oprocentowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa aparatu (Autorefraktometr z keratometrią) finansowanego w formie płatności w dwóch miesięcznych ratach bez oprocentowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu przygotowania ofert: 1) Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienione w cz. III pkt 2 SIWZ; 3) szczegółowy harmonogram spłat rat (kwota, termin, inne); 4) projekt umowy dotyczącej warunków serwisu pogwarancyjnego. W projekcie musi być uwzględniony: okres serwisu pogwarancyjnego i koszt usługi serwisowej (koszt ten nie obejmuje kosztu ewentualnej wymiany części); 5) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 5 lit c; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument stwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia; 7) w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej. 2) Treść złożonej oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w SIWZ zostaną odrzucone. 3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, trwałą i czytelną techniką. Wymóg zachowania formy pisemnej oznacza konieczność złożenia na niej własnoręcznego podpisu - art. 78 Kodeksu cywilnego. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. 4) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5) Oferta musi być podpisana przez osobę, która jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub zgodnie z postanowieniami umowy spółki. a) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem, b) Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), c) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału. 6) Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść powinny być kolejno ponumerowane, podpisane lub parafowane przez Wykonawcę oraz połączone ze sobą w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie. Parafka (podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). 7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty bez prawa dochodzenia ich zwrotu. 8) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru: dokładna nazwa i adres Oferenta, dokładna nazwa i adres Zamawiającego z dopiskiem przetarg na: nazwa przedmiotu zamówienia, nie otwierać przed: data i godzina otwarcia ofert). 9) Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, skreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 10) Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny one być umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie zatytułowanej (Tajemnica Przedsiębiorstwa). Przez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: A. cena - 70% B. parametry techniczne - 25% C. warunki gwarancji i serwisu - 5% Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego w/w kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym oferentom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. A. CENA cena minimalna Cena = 70 pkt x --------------------------- x 100% cena oferty badanej 1) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia (koszt dostawy, koszt sumy rat miesięcznych), i odzwierciedla całkowity koszt, który będzie poniesiony przez Zamawiającego przez cały czas trwania spłaty rat. Zamawiającego. Oznacza to, że wartość autorefraktometru oraz wartość spłaty rat są wartościami stałymi i nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. - musi być ceną brutto, wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych, jest niezmienna i zostanie przeniesiona do umowy 2) Niedopuszczalne jest wprowadzenie zapisów bez określenia ceny np. (bez opłat), (nie dotyczy) oraz dodatkowych zapisów dotyczących rabatów. B. PARAMETRY TECHNICZNE (JAKOŚĆ): Ocena niniejszego kryterium zostanie dokonana na podstawie parametrów podlegających ocenie określonych w tabeli (Załącznik Nr 2) w sposób proporcjonalny, tzn. najkorzystniejsza wartość parametru otrzyma max. ilość wyznaczonych jednostek, zaś pozostałe oferty otrzymają odpowiednie ilości jednostek wynikające z proporcji. Po zsumowaniu, punkty uzyskane przez każdą ofertę zostaną podstawione do poniższego wzoru: suma punktów oferty badanej PARAMETRY TECHNICZNE = 25 pkt x ---------------------------------- x 100%: suma punktów maksymalna C. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU: Ocena niniejszego kryterium zostanie dokonana na podstawie parametrów podlegających ocenie określonych w tabeli (Załącznik Nr 2) w sposób proporcjonalny, tzn. najkorzystniejsza wartość parametru otrzyma max. ilość wyznaczonych jednostek, zaś pozostałe oferty otrzymają odpowiednie ilości jednostek wynikające z proporcji. Po zsumowaniu, punkty uzyskane przez każdą ofertę zostaną podstawione do poniższego wzoru: suma punktów oferty badanej WARUNKI GWARANCJI I SERWISU = 5pkt. x ---------------------------------- x 100% suma punktów maksymalna Suma punktów przyznanych przez Komisję Przetargową według zasad określonych powyżej w każdym kryterium zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczona w ten sposób punktacja zostanie przeniesiona do druku ZP-21. Oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty niezbędne dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności oferty: 1. Wypełniony formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wybrać odpowiedni formularz w zależności od formy w jakiej prowadzona jest działalność gospodarcza; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw polegających na zakupie i dostawie aparatury (Autorefraktometr z keratometrią), z podaniem ich wartości, datą dostaw i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) - Załącznik Nr 1; 8. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, które potwierdzi, że przedmiot dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (chodzi o różnego rodzaju certyfikaty produktowe, np certyfikat CE,itp) 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 6, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Oświadczenie o ilości autoryzowanych punktów napraw na terenie kraju. 12. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy. 3 . Sposób dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w części III pkt 2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy 87-100 Toruń ul.M.Skłodowskiej-Curie 61/67.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy 87-100 Toruń ul.M.Skłodowskiej-Curie 61/67 Sekretariat pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.