eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Warszawa: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP
Numer ogłoszenia: 69917 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 574 62 44, faks 22 574 63 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pansa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ogrodniczych na terenach Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej polegających na koszeniu oraz odchwaszczaniu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr 1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej: a)jedną usługę polegającą na konserwacji zieleni ozdobnej z wyłączeniem trawników w obiektach o powierzchni min. 1000 m2 i b)co najmniej jedną usługę polegającą na wycince drzew i cięć prześwietlających. Dla Części nr 2, 7 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej: a)jedną usługę polegającą na koszeniu traw o powierzchni min. 10000 m2 i b)co najmniej jedną usługę polegającą na odchwaszczaniu powierzchni min. 1000 m2; Dla Części nr 3, 4, 8 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej: a)jedną usługę polegającą na koszeniu traw o powierzchni min. 1000 m2 i b)co najmniej jedną usługę polegającą na odchwaszczaniu powierzchni min.200 m2; Dla Części nr 5, 6, 9 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej: a)jedną usługę polegającą na koszeniu traw o powierzchni min. 200 m2 i b)co najmniej jedną usługę polegającą na odchwaszczaniu powierzchni min. 50 m2. Ocena spełniania warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część z zakresu części 2 - 9, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże spełnianie warunku, który zakłada koszenie traw i odchwaszczanie o większej powierzchni

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr 1 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: Sekator do drzew - 1 sztuka, Opryskiwacz - 1 sztuka, Piła spalinowa - 1 sztuka, Drabina - 1 sztuka. Dla Części nr 2 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: Podkaszarka - 1 sztuka,Traktor z kosiarką lub równorzędne - 1 sztuka,Kosiarka spalinowa pchana ręcznie - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Dla Części nr 3 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:Podkaszarka - 1 sztuka,Kosiarka spalinowa pchana ręcznie - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Dla Części nr 4: Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:Podkaszarka - 1 sztuka, Kosiarka spalinowa - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Dla Części nr 5 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:Podkaszarka - 1 sztuka,Kosiarka spalinowa - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Dla Części nr 6 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:Podkaszarka - 1 sztuka,Kosiarka spalinowa - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Dla Części nr 7 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:Podkaszarka - 1 sztuka,Traktor z kosiarką lub równorzędne - 1 sztuka, Kosiarka spalinowa pchana ręcznie - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Dla Części nr 8 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: Podkaszarka - 1 sztuka,Kosiarka spalinowa - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Dla Części nr 9 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: Podkaszarka - 1 sztuka,Kosiarka spalinowa - 1 sztuka,Opryskiwacz - 1 sztuka. Ocena spełniania warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje jedną sztuką danego sprzętu wymaganego odpowiednio dla danej części

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr 1: Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie o kierunku ogrodnictwo lub kształtowanie terenów zielonych. Ocena spełniania warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: 1.nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2.zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.; 3.konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej, etc. 4.nastąpiła zmiana podwykonawcy na podwykonawcę, który wykaże się spełnianiem warunków, które pierwotnie zostały nałożone przez Wykonawcę na podwykonawcę w tej części spełniania warunków udziału w postępowaniu, 5.nastąpi okresowy brak zgody zarządzającego ruchem lotniczym w PAŻP na wykonywanie usług, 6.wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie realizacji umowy spowodowana czasową niemożliwością realizacji zdania z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości bądź bezpieczeństwa ruchu lotniczego, 7.konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym podmiotami będącymi właścicielami obiektów użytkowanych przez Zamawiającego, oraz innymi podmiotami dostawcami mediów do tych obiektów, 8.nastąpi konieczność wydłużenia realizacji usługi spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, 9.zmiana końcowego terminu realizacji zamówienia będzie dopuszczalna w przypadku jego skrócenia jako korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,Dział Zamówień Publicznych, Al. Krakowska 4/6, Warszawa, pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Polska Agnecja Żeglugi Powietrznej, 02-284 Warszawa, Al.Krakowska 4/6, pok. 007 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych, tj. konserwacje zieleni na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Warszawie przy: ul. Wieżowej 8, ul. Na Skraju 14, ul. Janka Muzykanta 10, ul. Smyczkowej 2, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Gdańska zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Bydgoszcz zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Krakowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Krakowa zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Łódź zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Szczecina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Szczecina zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Wrocławia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Poznania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług ogrodniczych na terenach PAŻP w rejonie Warszawy (Świdnik, Modlin, Kotuń).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usług ogrodniczych tj. koszenie traw i odchwaszczanie na terenie Obiektów Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w rejonie Warszawy (Świdnik, Modlin, Kotuń) zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.