eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Budowa sali sportowej wraz z zapleczem sportowym przy Gimnazjum nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Płońsk: Budowa sali sportowej wraz z zapleczem sportowym przy Gimnazjum nr 2
Numer ogłoszenia: 69885 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20027 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej wraz z zapleczem sportowym przy Gimnazjum nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej wraz z zapleczem sportowym przy Gimnazjum nr 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Rozbiórkę istniejącej sali gimnastycznej wraz zapleczem: 1) powierzchnia zabudowy: 257,60 m2, 2) wysokość budynku sali gimnastycznej: 6,80 m, 3) wysokość budynku zaplecza: 3,70 m, 4) wysokość łącznika: 3,60 m. 2. Budowę sali sportowej: 1) powierzchnia zabudowy: 743,29 m2, 2) powierzchnia całkowita: 1003,19 m2, 3) powierzchnia użytkowa: 866,67 m2, 4) kubatura: 7402,464 m3. 3. Przebudowę istniejącego łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a istniejącą salą sportową: 1) podniesieniu poziomu posadzki o 30 cm, 2) likwidacji otworów drzwiowych i schodów żelbetowych, 3) wykonaniu nowych otworów drzwiowych, 4) wyburzeniu ściany nośnej, wykonanie podciągu, 5) wykonaniu nowych nadproży drzwiowych, 6) wymianie konstrukcji dachu, docieplenie stropu, wymianie pokrycia. 4. Budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej: 1) przyłącze wodociągowe z rur PE 100SDR 17o 75 i 63 mm, 2) przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PVC o 160 mm, 3) przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PVC o 200 mm i 160 mm, 5. Zagospodarowanie terenu: 1) ciągi komunikacyjne o nawierzchni z kostki betonowej, tłucznia, 2) oświetlenie terenu, 3) trawniki, nasadzenia, 4) wycinka drzew, 5) obiekty małej architektury. Realizacja inwestycji będzie dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Mazowieckiego. Minimalny okres udzielonej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to: 24 miesiące liczone od dnia odbioru końcowego. Maksymalny okres udzielonej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to: 60 miesięcy liczone od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniki nr 8 do siwz. Załączone przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, STWOIR i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji Sekulski Janusz, ul. mjr. Henryka Sucharskiego 8 lok. 45, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3402937,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2946169,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2946169,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5373624,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.