eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi wyceny nieruchomości zorganizowanych i innych wytypowanych w marcu 2010 do sprzedaży w bieżącym roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-30

Wrocław: Usługi wyceny nieruchomości zorganizowanych i innych wytypowanych w marcu 2010 do sprzedaży w bieżącym roku.
Numer ogłoszenia: 69883 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wyceny nieruchomości zorganizowanych i innych wytypowanych w marcu 2010 do sprzedaży w bieżącym roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wyceny nieruchomości zorganizowanych, rolnych, nierolnych, zabudowanych, niezabudowanych określonych w dołączonych do SIWZ Wykazach nieruchomości do wyceny. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen, określających wartość rynkową nieruchomości będących we władaniu OT ANR we Wrocławiu, a przeznaczonych do rozdysponowania, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na prawo własności oraz zwrot wartości nieruchomości nieodpłatnie przekazanych. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego /Dz. U nr 207, poz. 2109/ oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. Operat szacunkowy poza wymaganiami wynikającymi z Powszechnych Krajowych Zasad Wyceny opracowanych przez Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego /Dz. U nr 207, poz. 2109/ powinien zawierać w szczególności: a: dokumentację fotograficzną wszystkich składników nieruchomości podlegającej wycenie (zdjęcia o wymiarach co najmniej 10x15 cm) b: informację w formie oświadczenia rzeczoznawcy złożonego na podstawie pozyskanych wiadomości we właściwym Urzędzie w zakresie występowania złóż kopalin: z której wynika jednoznacznie czy wyceniana nieruchomość położona jest na obszarze występowania kopalin (nie dotyczy operatów z wyceny lokali). c: W przypadku stwierdzenia faktu lub podejrzenia oraz wszelkich uzasadnionych wątpliwości, co do występowania na wycenianej nieruchomości lub jej otoczeniu kopalin zobowiązuje się Wykonawcę do każdorazowego pisemnego informowania o powyższym Zamawiającego (nie dotyczy operatów z wyceny lokali). d: Dla nieruchomości zorganizowanych oraz o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej 2000 ton żyta - do operatów szacunkowych należy dodatkowo dołączyć w formie załącznika ocenę metodą punktową wartości użytkowej nieruchomości rolnych zorganizowanych i zabudowanych opracowana przez Prof. Dr hab.Henryka Runowskiego i Prof. dr hab. Wojciecha Ziętary. Opis metody jest do wglądu w siedzibie OT ANR. e: W przypadku wystąpienia uzasadnionych przesłanek szacunkową wartość nieruchomości należy określić przy uwzględnieniu optymalnego sposobu użytkowania podając wartość dla aktualnego sposobu użytkowania oraz wartość alternatywnego sposobu użytkowania. Koszty poniesione w związku z w/w czynnościami ponosi Oferent i powinny być one uwzględnione w zaoferowanej cenie oferty. Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy: Dokument dotyczący przeznaczenia nieruchomości uzyskany z właściwej Gminy. W przypadku wyceny nieruchomości o przeznaczeniu nierolnym to jest pod aktywność gospodarczą, logistykę, handel i usługi, kompleksy budownictwa mieszkaniowego, nieruchomości zabudowane oraz nieruchomości o charakterze zabytkowym - najpóźniej do dnia złożenia Zamawiającemu operatu szacunkowego Wykonawca winien przekazać drogą elektroniczną na adres mszocińska@anr.gov.pl do 10 zdjęć przedstawiających główne składniki nieruchomości. Przekazywane pliki winny być zatytułowane nazwą obrębu oraz nr działki a w e-mailu przewodnim należy podać nazwisko autora. Wykonawca podpisując umowę wyraża zgodę na publikację zdjęć na internetowej stronie Zamawiającego oraz w innych materiałach służących rozdysponowaniu mienia. W operatach szacunkowych należy, poza podaniem wartości ogółem, wyszczególnić osobno w przypadku występowania: a: wartość gruntów rolnych, b: wartość gruntów zabudowanych, c: wartość gruntów pod zabudowę, d: wartość budynków i budowli, e: wartość maszyn i urządzeń, f: wartość drzewostanu. g: wartość budynków i budowli wraz z gruntem zgodnie z treścią wpisu do rejestru zabytków Operaty należy sporządzić w dwóch a dla nieruchomości zorganizowanych oraz o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej 2000 ton żyta - w trzech oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie) egzemplarzach. Na stronie tytułowej należy wyraźnie opisać: a: numer zlecenia w prawym górnym rogu /nr umowy i pozycji w umowie/ b: nazwę Wykonawcy c: przedmiot wyceny /wymienić/ d: wartość nieruchomości e: datę sporządzenia operatu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla części: 1.Wycena nieruchomości położonej w obrębie Pilce gmina Kamieniec Ząbkowicki 2.Wycena nieruchomości zorganizowanej położonej w obrębie Krzeczyn gmina Lubin 3.Wycena nieruchomości położonej w obrębie Kłaczyna gmina Dobromierz 4.Wycena nieruchomości położonej w obrębie Bożków gmina Nowa Ruda 5.Wycena nieruchomości położonych w obrębie Bogatynia II 6.Wycena nieruchomości położonych w obrębie Osiek i Powidzko gmina Żmigród 7.Wycena nieruchomości położonej w obrębie Kłobuczyn gmina Gaworzyce 8.Wycena nieruchomości położonej w obrębie miasto Siechnice 9.Wycena nieruchomości położonej w obrębie Jemielno powiat górowski 10.Wycena nieruchomości położonych w obrębie Złotoryja 11.Wycena nieruchomości położonych w obrębach Komorniki i Święte gmina Środa Śląska 12. Wycena nieruchomości położonych w obrębie Leśnica Termin wykonania zamówienia oraz kryteria oceny ofert są takie same dla wszystkich części zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 punkt 6 PZP dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% dla wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Udzielenie zamówienia uzupełniającego i ustalenie wysokości wynagrodzenia wymagać będzie sporządzenia odrębnej umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 4 Formularza Ofertowego przedstawionym w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wyceny nieruchomości z podaniem wartości usługi, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia: w okresie ostatnich 3 lat tj. dla wszystkich części zamówienia: wykonanie co najmniej 20 wycen tożsamych z zamówieniem tj. określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych oraz dla części obejmujących nieruchomości zorganizowane wykonanie co najmniej 3 wycen określających wartość rynkową nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych o charakterze rolnym, w skład których wchodziły budynki, budowle. infrastruktura techniczna i grunty rolne. 2.Dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie opisanym w pkt. 7.2 zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 4 Formularza Ofertowego przedstawionym w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem to jest przepisami Działu V Działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami. uprawnienia tj. uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości potwierdzone świadectwem nadania uprawnień. Wykaz i oświadczenie winno być zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 5 Formularza Ofertowego przedstawionym w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - Klęski żywiołowe, - udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości. b) Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. c) Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: - Przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia - Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich. - Przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy W przypadkach wymienionych powyżej Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności. 2. Zmiana wynagrodzenia: a) Zmniejszenie zakresu wyceny niezależne od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest zmniejszenie wynagrodzenia za operat w stosunku do określonego w ofercie. b) Zwiększenie zakresu wyceny o jedną lub dwie działki stanowiące z podanymi w SIWZ jedną nieruchomość w sytuacji konieczności zracjonalizowania sprzedaży. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zwiększenie wynagrodzenia za operat w stosunku do określonego w ofercie. 3. Pozostałe Zmiany a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy, b) Odstąpienie od wykonania operatu na skutek przystąpienia przez Gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy c) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, koordynatora umowy, zmiana adresu, itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60 54-610 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:15, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pok. 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.