eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa ul. Krośnieńskiej realizowanej w ramach zadana inwestycyjnego pn.Budowa ul. Krośnieńskiej na odcinku od ul. Nowosądeckiej do ul. Obszarowej w Rzeszowie wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Rzeszów: Budowa ul. Krośnieńskiej realizowanej w ramach zadana inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Krośnieńskiej na odcinku od ul. Nowosądeckiej do ul. Obszarowej w Rzeszowie wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi.
Numer ogłoszenia: 69874 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Krośnieńskiej realizowanej w ramach zadana inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Krośnieńskiej na odcinku od ul. Nowosądeckiej do ul. Obszarowej w Rzeszowie wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa ul. Krośnieńskiej realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Krośnieńskiej na odcinku od ul. Nowosądeckiej do ul. Obszarowej w Rzeszowie wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi. - droga gminna klasy -D - kategoria ruchu - KR -2 Zadanie realizowane będzie na podstawie Pozwolenia na budowę Nr: AR.I.52.7353/75/757/09 z dnia 03.11.2009 r. oraz Zgłoszenia Zamiaru Wykonania Robót Budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 04.09.2009r. Zakres robót: budowa ulicy o długości 0.474,70 km obejmuje: - budowę jezdni o szerokości 6,0 m. konstrukcja jezdni bitumiczna. - wykonanie po stronie lewej chodnika o szerokości 2,00 m na całej długości ulicy - wykonanie parkingu po prawej stronie ulicy- 44 miejsca postojowe - wykonanie parkingu po lewej stronie ulicy- 91 miejsc postojowych - połączenie posesji poprzez budowę wjazdów - wykonanie kanalizacji deszczowej, - przebudowę i zabezpieczenie kolidujących z projektowaną ulicą sieci gazowych, - zabezpieczenie elektroenergetycznych sieci kablowych NN i SN, oświetlenie ulicy kablowe wraz z latarniami stalowymi, przyłącze elektroenergetyczne, Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 61 200,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie Wykonawca musi wykazać się wykonaniem minimum dwóch robót budowlanych w okresie ubiegłych pięciu lat o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia i długości drogi co najmniej 400 mb i wartości robót co najmniej 2 000 000, 00 zł każde zadanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, tj.: 1) koparko-ładowarka 0,25-0,6 m3 -2 szt.. lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka 1 m3 - po 1 szt., 2) samochód samowyładowczy 10 - 15 t - 5 szt., 3) samochód dostawczy - 1szt., 4)walec wibracyjny samojezdny stalowy ciężki 12-15 Mg - 1 szt., 5) walec wibracyjny samojezdny stalowy średni 8-12 Mg - 1 szt. 6)walec ogumiony - 1szt. 7) rozściełacz mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem ułożenia warstw zgodnie z niweletą i grubością wraz z podgrzewaną płytą wibracyjną - 1 szt., 8) urządzenie do obcinania i smarowania krawędzi ułożonych warstw bitumicznych, 9) skrapiarka z kontrolowanym wydatkiem lepiszcza - 1 szt. 10) szczotka mechaniczna - 1szt. 11)wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/godz.- 1 szt. 12) samochód specjalny liniowy z platformą i balkonem - 1 szt. 13) laboratorium: Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 1. kierownik budowy: 1) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, 3) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik budowy w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy D lub wyższej o długości minimum 400 m każde zadanie, 4) wymieniona osoba winna posiadać aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 2. kierownik robót drogowych: 1) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych lub kierownika budowy, 3) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik robót drogowych lub kierownik budowy w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy D lub wyższej o długości minimum 400 m każde zadanie, 4) wymieniona osoba winna posiadać aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 3. kierownik robót branży sanitarnej: 1) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych i gazowych, 2) posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, 3) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej), 4) wymieniona osoba winna posiadać aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 4. kierownik robót branży elektrycznej: 1) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, 3) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci), 4) wymieniona osoba winna posiadać aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę stanowi wypełniony 1.Formularz Oferty oraz niżej wymienione dokumenty: 2.Formularz cenowy. 3.Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 7 SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6. Kserokopia gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru i projektu wraz z tabelą elementów scalonych według dołączonego wzoru. 8.Wstępny harmonogram prac: w układzie miesięcznym wg dołączonego wzoru z uwzględnieniem następującego podziału kwoty brutto: a) w 2010 r. wykonania robót na kwotę nie przekraczającą 410 000,00 zł brutto, b) w 2011 r. wykonania robót na pozostałą kwotę brutto wynikającą z oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza mozliwosc zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do tresci oferty 1) w zakresie terminu wykonania umowy: a) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (jeżeli zajdzie taka konieczność) wymagać będzie więcej niż 3 tygodnie, b).wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni, powódź ( czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót),wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót, c) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania.( jak m. in. Decyzja pozwolenia na budowę / zgłoszenia w zakresie koniecznych zmian), 2)zmiany wartości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku, gdy wystąpią roboty dodatkowe i uzupełniające, które warunkują zakończenie zamówienia podstawowego, a na etapie szacowania wartości zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w wyniku zbilansowania kosztów robót przed zleceniem tych robót powstaną oszczędności .Powstałe w ten sposób oszczędności w kosztach można wykorzystać i zaangażować na pokrycie kosztów zamówienia dodatkowego czy uzupełniającego, o których mowa w tym punkcie, 3)zmiany nazwy zadania pod potrzeby programów dotyczących dofinansowania, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy pojawi się możliwość skorzystania z programu w stosunku do którego niniejsze zadanie będzie spełniało wymogi, 4)skrócenia płatności faktur końcowych w przypadku zmiany terminu wykonania umowy lub wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających warunkujących wykonanie umowy na zamówienie podstawowe i możliwość zapłacenia faktury w roku budżetowym w którym umowa obowiązuje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rezszów ul. Targowa 3 pokój 320 III piętro cena: 100,00 zł (z VAT).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rezszów ul. Targowa 1 pokój 601 VI piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.