eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Miechów: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miechów
Numer ogłoszenia: 69855 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres robót obejmuje: Zadanie częściowe Nr 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bukowska Wola Parcela II, dł. 0,500 km 1.roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Wytyczenie trasy drogi 0,50 km Karczowanie krzaków na dł. 50m 0,01 ha Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni tłuczniowej z ziemi 750 m2 2.roboty ziemne i odwodnieniowe plantowanie poboczy do wymaganego spadku na szer. śr. 0,50 m obustronnie 500 m2 wykonanie koryta pod utwardzenie poboczy na szer. 0,30 m gł. 10 cm 15 m3 mechaniczne wykonanie robót ziemnych z transportem ziemi z dokopu uzupełnienie skarp 75 m3 3.podbudowa wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 15 cm 1600 m2 utwardzenie obustronne poboczy na szer. 0,30 m 300 m2 4.nawierzchnia wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1500 m2 Zadanie częściowe Nr 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strzeżów, gm. Miechów, na dł. 0,300 km, 1.roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Wytyczenie trasy drogi 0,30 km Rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej gr. 4 cm 50 m2 2.roboty ziemne i odwodnieniowe wykonanie robót ziemnych z transportem urobku na odl. 1 km 30 m3 3.podbudowa wykonanie obustronnego utwardzenia poboczy tłuczniem gr. 12 cm 710 m2 wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem śr. gr. 5 cm 41 m3 4.nawierzchnia wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1230 m2 Zadanie częściowe Nr 3: Przebudowa drogi gminnej - oś. Na Skarpie w Miechowie Odcinek Nr 1 od km 0+000 do km 0+400, Odcinek nr 2 od km 0+130 do km 0+200 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Wytyczenie trasy drogi 0,47 km Rozebranie elementów betonowych przepustu gr. 15 cm 10,80 m2 Rozebranie przepustów rurowych betonowych fi 40 cm 8 m Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej 14 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych zawory wodociągowe 2 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych kratki ściekowe uliczne 1 szt 2.Roboty ziemne i odwodnieniowe Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 206,50 m2 Wykonanie robót ziemnych mechanicznie z odwozem urobku na odl. 1 km 131,69 m3 Nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km 131,69 m3 Ułożenie ścieków betonowych trójkątnych przy krawędzi jezdni 62 m Wykonanie studzienek ściekowych z pokrywą żeliwną typu średni 1 szt Ułożenie ścieków skrzynkowych żelbetowych z pokrywą żelbetową 56x51 cm na ławie betonowej 18 m Umocnienie odpływu od przepustów 21,60 m2 Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach plecionych na włókninie, płotek o kracie wielkości 2,0 x 2,0 m 21,60 m2 Wykonanie ław fundamentowych pod ścieki trójkątne i krawężnik 5,38 m3 Ustawienie krawężnika 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych 57 m Wykonanie ław fundamentowych żwirowych pod przepusty fi 40 cm 1,02 m3 Wykonanie ław podsypkowych z piasku pod ścieki skrzynkowe żelbetowe oraz pod umocnienie odpływów 46,80 m2 3.Podbudowa Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 15 cm 208,50 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 10 cm 590,50 m2 Wykonanie obustronnego utwardzenia poboczy tłuczniem gr. 12 cm 429 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 5 cm 16,65 m3 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem śr. gr. 8 cm 78,44 m3 4.Nawierzchnia - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1 824,00 m2 II. Ponadto do obowiązków Wykonawcy: 1.Zabezpieczenie terenu budowy 2.Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośredniego otoczenia , a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania ofert, koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca 3.Wykonanie projektu organizacji ruchu i oznakowania robót wraz z wykonaniem oznakowania i zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego. 4.Przywróceniu do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść na zadania częściowe, na które Wykonawca składa ofertę Dla zad. częściowego Nr 1 należy wpłacić wadium w wysokości: 2 000zł Dla zad. częściowego Nr 2 należy wpłacić wadium w wysokości: 1 000 zł Dla zad. częściowego Nr 3 należy wpłacić wadium w wysokości: 2 500 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg 3)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt. 3 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 8, SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt. 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5)dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt. 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok. 221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów sekretariat pok 155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bukowska Wola Parcela II, dł. 0,500 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Wytyczenie trasy drogi 0,50 km Karczowanie krzaków na dł. 50m 0,01 ha Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni tłuczniowej z ziemi 750 m2 2.roboty ziemne i odwodnieniowe plantowanie poboczy do wymaganego spadku na szer. śr. 0,50 m obustronnie 500 m2 wykonanie koryta pod utwardzenie poboczy na szer. 0,30 m gł. 10 cm 15 m3 mechaniczne wykonanie robót ziemnych z transportem ziemi z dokopu uzupełnienie skarp 75 m3 3.podbudowa wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 15 cm 1600 m2 utwardzenie obustronne poboczy na szer. 0,30 m 300 m2 4.nawierzchnia wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1500 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strzeżów, gm. Miechów, na dł. 0,300 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Wytyczenie trasy drogi 0,30 km Rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej gr. 4 cm 50 m2 2.roboty ziemne i odwodnieniowe wykonanie robót ziemnych z transportem urobku na odl. 1 km 30 m3 3.podbudowa wykonanie obustronnego utwardzenia poboczy tłuczniem gr. 12 cm 710 m2 wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem śr. gr. 5 cm 41 m3 4.nawierzchnia wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1230 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej - oś. Na Skarpie w Miechowie Odcinek Nr 1 od km 0+000 do km 0+400, Odcinek nr 2 od km 0+130 do km 0+200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Wytyczenie trasy drogi 0,47 km Rozebranie elementów betonowych przepustu gr. 15 cm 10,80 m2 Rozebranie przepustów rurowych betonowych fi 40 cm 8 m Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej 14 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych zawory wodociągowe 2 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych kratki ściekowe uliczne 1 szt 2.Roboty ziemne i odwodnieniowe Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 206,50 m2 Wykonanie robót ziemnych mechanicznie z odwozem urobku na odl. 1 km 131,69 m3 Nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4km 131,69 m3 Ułożenie ścieków betonowych trójkątnych przy krawędzi jezdni 62 m Wykonanie studzienek ściekowych z pokrywą żeliwną typu średni 1 szt Ułożenie ścieków skrzynkowych żelbetowych z pokrywą żelbetową 56x51 cm na ławie betonowej 18 m Umocnienie odpływu od przepustów 21,60 m2 Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach plecionych na włókninie, płotek o kracie wielkości 2,0 x 2,0 m 21,60 m2 Wykonanie ław fundamentowych pod ścieki trójkątne i krawężnik 5,38 m3 Ustawienie krawężnika 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych 57 m Wykonanie ław fundamentowych żwirowych pod przepusty fi 40 cm 1,02 m3 Wykonanie ław podsypkowych z piasku pod ścieki skrzynkowe żelbetowe oraz pod umocnienie odpływów 46,80 m2 3.Podbudowa Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 15 cm 208,50 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 10 cm 590,50 m2 Wykonanie obustronnego utwardzenia poboczy tłuczniem gr. 12 cm 429 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem gr. 5 cm 16,65 m3 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem śr. gr. 8 cm 78,44 m3 4.Nawierzchnia - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1 824,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.