eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Morągu przy ul. 11 Listopada 9 wraz z otaczającym go zagospodarowaniem i parkingami



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Morąg: Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Morągu przy ul. 11 Listopada 9 wraz z otaczającym go zagospodarowaniem i parkingami
Numer ogłoszenia: 69854 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9/30, Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Morągu przy ul. 11 Listopada 9 wraz z otaczającym go zagospodarowaniem i parkingami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Morągu przy ul. 11 Listopada 9 wraz z otaczającym go zagospodarowaniem i parkingami - roboty dodatkowe 1.1.1 Odbicie starych tynków , wykonanie nowych z gipsu tynkarskiego gr. 13 mmm - 93,50 m2 1.1.2 załadunek i wywiezienie gruzu powstałego z rozbiórek jw. - 1.403 m3 1.2 I piętro korytarz- stropy 1.2.1 Odbicie starych tynków , wykonanie nowych z gipsu tynkarskiego gr. 13 mmm - 70,55 m2 1.2.2 załadunek i wywiezienie gruzu powstałego z rozbiórek jw. - 1.058 m3 1.3 Parter - pokoje biurowe - ściany 1.3.1 Odbicie starych tynków , wykonanie nowych z gipsu tynkarskiego gr. 13 mmm - 258,65 m2 1.3.2 załadunek i wywiezienie gruzu powstałego z rozbiórek jw. -3,88 m3 2. Dodatkowe warstwy wyrównawcze na posadzkach I piętra 2.1 warstwy wyrównawcze pod posadzki gr. 4 cm -74,27 m2 2.2 Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie z kleju -14,07 m2 2.3 Wywiezienie gruzu powstałego w wyniku prac jw. - 3,798 m3 3. Roboty dodatkowe wewnętrzne 3.1 II Piętro 3.1.1 Roboty rozbiórkowe ścianek wnęki szafy w pok. Nr 33 - kadry ? c - 16,70 m2 , ? c- 2,60 m2 3.1.2 Rozebranie posadzek w archiwum dowodów osobistych - 6,6 m2 3.1.3 Wykonanie nowych posadzek z płytek GRES - 6,60 m2 (powierzchnia po byłym archiwum dowodów osobistych ) 3.1.4 Zamurowanie drzwi starej kasy - 2,60 m2 gr ? c wraz z wykonaniem tynku obustronnego na ścianach 5,20 m2 i ościeżach - 3,12 m2 wraz gładziami gipsowymi . 3.1.5 Rozebranie podciągu ( belki nieobciążonej na korytarzu - 0,24 m3 3.1.6 Wykucie otworów pod piony. c.o. i zabetonowanie ich szt. 2 3.1.7 Wykucie bruzd pionowych pod schowanie pionów c.o. i zamurowanie ich - 6,10 m , oraz otyknowanie ich , szpachlowanie i pomalowanie -1,525 m2 3.1.8 Rozebranie posadzek drewnianych , legarów , podłogi ślepej w pokoju Nr 32 - 14,070 m2 3.1 9 Warstwy wygładzające i izolacji cieplnej o raz warstwy wyrównawcze pod posadzki pod wykładzinę Tarket w pokoju Nr 32 - 14,07 m2 3.1.10 Rozbiórka podbudowy pod posadzki na poszerzeniu korytarza - 1,580 m3 wykonanie warstw wyrównawczej pod posadzki w miejscu dawnego archiwum dowodów osobistych - 31,60 m2 3.1.11 Poszerzenie wejścia do sekretariatu - 0,420 m3 3.1.12 Wywiezieniem urobku - gruzu - 6,895 m3 3.1.13 Wykonanie przesklepienia nad poszerzonym wejściem do sekretariatu I-200 l = 4,80 m wraz z wypełnieniem przestrzeni cegłami 0,15 m3 3.1.14 Wykonanie ścianki działowej między korytarzem a pomieszczeniem Nr 32- 3,35m2 wraz z wykonaniem tynków , gładzi gipsowej i malowaniem 6,35 m2 w pomieszczeniu jw. 3.1.15 Wykonanie ścianki tymczasowej z płyty kartonowej w otworze drzwiowym do sekretariatu - 1,68 m2 3.1.16 Wykonanie tynków sufitów w załukach korytarza po byłym archiwum dowodów osobistych ,szpachlowa nie i malowanie technologią natrysku - 6,60 m2 3.2 I piętro 3.2.1 Roboty rozbiórkowe ścianek przy pom. Nr 20 ? c- 3,891 m2 3.2.2 Uzupełnienie ścian z bloczków komórkowych 0,519 m3 gr 1 c pom. Nr 20 3.2.3 Ułożenie nadproży nad otworami w ścianach L19/120 szt 2 , pom. Nr 20 3.2.4 Wykucie otworów pod piony. c.o. i zabetonowanie ich szt. 2 3.2.5 Wykucie bruzd pionowych pod schowanie pionów c.o. i zamurowanie ich - 6,10 m 3.2.6 Przymurowanie ścianek działowych o gr. ? c -0,216 m2 3.2.7 Dwukrotne malowanie ścian pokoju Nr 32farbami emulsyjnymi - 46,05 m2 3.2.8 Przymurowanie ścianek działowych o gr. 1/2 c - 3,35 m2 3.2.9 Wywiezieniem urobku - gruzu - 0,586 m3 3.3 Parter , Komunikacja ,USC + Holl 3.3.1Rozebranie posadzek z deszczułek - parkiet - (pokój USC, dowodów osobistych i ewidencji ludności oraz Archiwum USC 83,589 m2 3.3.2 Rozebranie drewnianych legarów jw.- 45,76 mb 3.3.3 Rozebranie drewnianych podłóg ślepych jw. 27,87m2 3.3.4 Rozebranie elementów stropów drewnianych -polepy jw. 55,694 m2 3.3.5 Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych jw. - 4,138 m3 3.3.6 Ścianki działowe z płytek gazobetonowych - gr. ? c - 16,408 m2 - archiwum dowodów osobistych 3.3.7 Ocieplenie pionów instalacyjnych w USC i Archiwum dowodów osobistych - 13,80 mb 3.3.8 Warstwy wygładzające i wyrównujące pod posadzki , izolacje przeciwwilgociowe z folii i cieplne z płyt styropianowych - 97,08 m2 (pokój USC, dowodów osobistych i ewidencji ludności oraz archiwum USC i dowodów osobistych ) 3.3.9 Ścianki działowe z cegieł - gr ? c - 3,85 m2 ( przy grzejnikach c.o.) 3.3.10 Obłożenie narożników ścian jw. kątownikiem metalowym - 9,75 mb przy grzejnikach 3.3.11 Demontaż grzejników - 4 kpl (o ilości elementów do 8 szt. W 1 grzejniku) 3.3.12 Demontaż grzejników - 12 kpl (o ilości elementów do 12 szt. w 1 grzejniku) 3.3.13 Powtórny montaż grzejników - 7 kpl 3.3.14 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych(przed kasą) - 4,557 m2 3.3.15Warstwy wygładzające z masy kazeinowo-cementowej (warstwy podposadzkowe) pom. korytarza - 93,05 m5 3.3.16 Rozebranie drewnianych podłóg ślepych - 7,917 m2 (koniec korytarza przy Powiatowym Ośrodku Dokumen- tacji Geodezyjnej i Kartograficznej) 3.3.17 Rozebranie drewnianych legarów drewnianych - 12,51 mb (jw.) 3.3.18 Rozebranie polepy - 7,917 m2(jw.) 3.3.19 Izolacje przeciwwilgociowe 2x folia-(warstwy podposadzkowe) pom. korytarza - 96,298 m2) 3.3.20 Izolacje cieplne z płyt styropianowych gr. 12 cm - 7,917 m2 (koniec korytarza ) 3.3.21 Warstwy wyrównawcze pod posadzki - 3 cm - 93,047 m2(korytarz) 3.3.22 Posadzki cementowe zbrojone siatką stalową - 93,07 m2 (korytarz) 3.3.23 Wykucie otworów pod piony. c.o. i zabetonowanie ich szt. 2 3.3.24 Wykucie bruzd pionowych pod schowanie pionów c.o. i zamurowanie ich - 6,10 m 3.3.25 Rozbiórka listew przyściennych z drewna - 79,98 mb(dawne USC) 3.3.26 Tynki gipsowe + gładzie gipsowe na ścianach - 32,816 m2 w pom. archiwum dowodów osobistych 3.3.27 Tynki gipsowe + gładzie gipsowe na ościeżach otworów drzwi ,wnęk pod grzejniki itp.- jw. (pogrubienie) 3.3.28 Wywiezienie gruzu z rozbiórek jw. - 8,871 m3 3.3.29 Roboty rozbiórkowe ścianek działowych - przesunięcie ścianek korytarza (Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ) - 8,54 m2 3.3.30 Wykonanie ścianek działowych z wykonanie izolacji akustycznej z wełny mineralnej - przesunięcie ścianek korytarza (Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ) -6,37 m2 3.3.31 Malowanie obustronne ścianek jw. farbami emulsyjnymi - 13,67 m2 3.3.32 Coklik z płytek Gres układanych na klej - 36,62 mb - archiwum USC, archiwum dowodów osobistych i zaplecza punktu informacyjnego . 3.3.33 Posadzki z płytek Gres układanych na klej-28,7 m2 - archiwum USC, archiwum dowodów osobistych i zaplecza punktu informacyjnego . 3.3.34 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - 28,79 m2 wraz z warstwami podposadzkowymi - pom. USC, dowodów osobistych , ewidencji ludności , pokój Nr 21 (I piętro), pokój Nr 32 (II piętro) 3.3.35 Listwy przyścienne do wykładzin z tworzyw sztucznych - 65,56 mb pom. USC, dowodów osobistych , ewidencji ludności , pokój Nr 21 (I piętro), pokój Nr 32 (II piętro) 3.3.36 Otynkowanie bruzd wraz z pogrubieniem tynku w miejscach po przesunięciu ścian w pom. Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz po zmianie położenia instalacji c.o i elektrycznej ) - 9,51 m2 4. Instalacja elektryczna w pomieszczeniu garażu 4.1 Instalacja elektryczna - przewody 4.1.1 demontaż przewodów - 25,0 m 4.1.2 demontaż opraw oświetleniowych - szt. 3 4.1.3 Demontaż gniazd instalacyjnych - szt. 3 4.1.4 Demontaż puszek i odgałęźników - szt. 3 4.1.5 Demontaż przewodów kabelkowych - 16,00 mb 4.1.6 Montaż przewodów na w tynku do czujnika temperatury na uchwytach - 16,00 mb 4.1.7 Podłączenie przewodów pod zaciski - szt. 3 4.1.8 Przewody instalacji oświetleniowej na uchwytach - mb 40,00 4.1.9 Przewód płaski do gniazd 3 fazowych - 7 mb 4.1.10 Przygotowanie podłoża do mocowania osprzętu szt 5 wraz z montażem osprzętu : gniazd wtyczkowych uziemionych (3 bieg) - 1 szt , łączniki bryzgoszczelne (jednobiegunowych) - 1 szt. , gniazda wtyczkowe bryzgo szczelne (2 bieg. ) - 3 szt 4.1.11 Montaż opraw świetlówkowych (oświetlenie garażu) -3 szt. . 4.2 Linia zasilająca + tablica garażu 4.2.1 Przewód płaski układany w tynku na uchwytach - 35mb 4.2.2 Montaż skrzynki garażowej na gotowym podłożu - 1 szt wraz z wyłącznikiem przeciw porażeniowym 8 szt i szyną łączeniową 3 biegunową szt 2 4.3 Pomiary 4.3.1 Sprawdzenie i pomiar 2,3 fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia wraz z pomiarem skute- czności zerowania -( 3 pomiary ) 4.3.2 Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1 - fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 5 pomiarów wraz z pomiarem skuteczności zerowania - 1 pomiar 4.3.3 Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowego - 1 pomiar 5. Roboty sanitarne - garaż 5.1 Instalacja c.o. 5.1.1 Wykonanie jednowarstwowej izolacji orurowania c.o .-12,o mb ( 3,36 m2 ) 5.1.2 Montaż zaworów kulowych o 15 mm - szt 3 po uprzednim spuszczeniem wody ze zładu i wykonanie pró- by szczelności instalacji c.o. - 1 kpl. 6. Roboty zewnętrzne 6.1 Roboty zewnętrzne od frontu budynku 6.1.1 Ławy betonowe pod klomby - 2,204 m3 w raz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych (pogłębienia pod system korzeniowy zasadzeń w klombach. - 12,077m3 6.1.2 Wyłożenie powierzchni wewnętrznych okładziną z kostki kamiennej 26,37 mb 6.1.3 Wyłożenie powierzchni bocznej podjazdu dla osób niepełnosprawnych kostką kamienną - 4,9 mb 6.1.4 Montaż cokolików kamiennych schodów zewnętrznych wejścia głównego i bocznego - 1,914 m2 7. Okładziny kamienne cokołów schodów klatki głównej i bo-cznej 7.1 klatka główna 7.1.1 Cokół schodów przy ścianie - 42 kształtki 7.1.2 Cokół podestów - 16,0 mb 7.1.3 Cokół boczny belki policzkowej nad stopniami schodowymi - 42 kształtki 7.1.4 Czapki belki policzkowej - 15 mb 7.2 klatka boczna 7.2.1 Cokół schodów przy ścianie - 67 kształtki 7.2.2 Cokół podestów - 28,0 mb 7.2.3 Cokół boczny belki policzkowej nad stopniami schodowymi - 67 kształtki 7.2.4 Czapki belki policzkowej - 22 mb 8. Roboty dodatkowe 8.1 Klatka schodowa boczna (prawa) 8.1.1 Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych - skucie podłoża z chudego betonu o gr 10 cm w poziomie parteru wraz z wywiezieniem gruzu - 0,510m3 8.1.2 Warstwy wyrównawcze pod posadzki o gr 10 cm - 5,1 m2 8.2 Korytarz I piętro - pom. 21 8.2.1 Wykonanie gładzi gipsowych na tynkach - 25,62 m2wraz z dwukrotnym malowaniem farbą akrylową ścian - 46 m2 8.2.3 Wewnętrzne gładzie gipsowe na sufitach wraz dwukrotnym malowaniem farbą akrylową - 14,07 m2 9. Roboty dodatkowe 9.1 Wymiana stolarki okiennej klatki bocznej o wymiarach 1,08 m x1,208 m szt 6 wraz z wymianą parapetu wewnę- trznego i obróbek blacharskich parapetu zewnętrznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 175094.13 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe TERMOBUD Sp. z o.o., ul. Hozjusza 1a, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 175094,13
  • Oferta z najniższą ceną: 175094,13 oferta z najwyższą ceną: 175094,13
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.