eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyrobów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów/ sprzętu do Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego dla SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Szczecin: Dostawa wyrobów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów/ sprzętu do Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 69812 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów/ sprzętu do Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego dla SPWSZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów/ sprzętu do Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego dla SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 12 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    -wypełniony załącznik nr od 1-A-1 do 1-A-6, od 1-A-8 do 1-A-12 (wymagane warunki) -(dotyczy zadania nr 6) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane odczynniki zostały zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-6 do SIWZ pkt. 2) -(dotyczy zadania nr 6) oświadczenie wykonawcy, że oferowane odczynniki spełniają wymogi w zakresie opisanym w Załączniku nr 1-A-6 do SIWZ w pkt. 20; -(dotyczy zadania nr 6) metodyki badań i opis oferowanych odczynników w j. polskim (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-6 do SIWZ pkt. 21); -(dotyczy zadania nr 8) przykładowy dokument w zakresie monitorowania temperatury w transporcie odczynników (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-8 pkt. 42);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)(dotyczy zadania nr 8) Informację o autoryzowanym serwisie technicznym, który zapewni pełną obsługę oferowanego systemu; uprawnienia/autoryzacji/producenta dla wskazanego serwisu technicznego; wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu (zgodnie z Załącznikiem nr 1-A-8 pkt. 7); 4)(dotyczy zadania nr 8) Wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności określonych w pkt. 7 Załącznika nr 1-A-8 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

(dotyczy dzierżawionych urządzeń) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie wymiany dzierżawionych urządzeń z opisanych w ofercie na inne - spełniające warunki zawarte w SIWZ, w sytuacji gdy w trakcie trwania umowy zaproponowane zostaną urządzenia nowocześniejsze, nowszej generacji np. na skutek wycofania zaoferowanych urządzeń z rynku - a nowe, zaproponowane urządzenia będzie można wykorzystywać w przypadku zamawianego w tej samej umowie asortymentu odczynników. Strony zgodnie postanawiają, że dopuszczają możliwość korzystania z czasowych promocji cen wyrobów i/lub odczynników i/lub odczynników wraz z materiałami zużywalnymi, objętych przedmiotem umowy. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawca na piśmie poinformuje Zamawiającego o każdym przypadku promocji, wskazując który wyrób i/lub odczynnik i/lub odczynnik wraz z materiałami zużywalnymi jest nią objęty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie umowy, na podstawie, której dany wyrób i/lub odczynnik i/lub odczynnik wraz z materiałami zużywalnymi jest dostarczany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych - budynek przy ul. Broniewskiego 2, pokój 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyznaczył w pkt. 6 rozdziału XVI SIWZ możliwość przeprowadzenia wizji budynku i pomieszczeń Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologicznego Zamawiającego gdzie zainstalowane zostaną urządzenia będące przedmiotem zamówienia - dzierżawy. Początek spotkania w budynku K - Laboratorium Mikrobiologiczno - Toksykologiczne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podłoża do posiewów krwi i płynów ustrojowych metodą manualną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża do posiewów krwi i płynów ustrojowych metodą manualną-2 pozycje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-1 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 1 znajdują się w załączniku nr 1-A-1 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłoża bakteriologiczne gotowe do użytku na płytkach Petriego z tworzywa, w probówkach i fiolkach przeznaczone do hodowli drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża bakteriologiczne gotowe do użytku na płytkach Petriego z tworzywa, w probówkach i fiolkach przeznaczone do hodowli drobnoustrojów-23 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-2 do SIWZ. Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 2 znajdują się w załączniku nr 1-A-2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki i testy do diagnostyki bakteriologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i testy do diagnostyki bakteriologicznej-13 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-3 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 3 znajdują się w załączniku nr 1-A-3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Leginella i Cryptococus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Leginella i Cryptococus - 2 pozycje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-4 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 4 znajdują się w załączniku nr 1-A-4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Clostridium difficile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do diagnostyki bakteriologicznej Clostridium difficile-1 pozycja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-5 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 5 znajdują się w załączniku nr 1-A-5 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki diagnostyczne do serologii transfuzjologicznej manualnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki diagnostyczne do serologii transfuzjologicznej manualnej -13 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-6 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 6 znajdują się w załączniku nr 1-A-6 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby laboratoryjne z tworzywa, szkła itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby laboratoryjne z tworzywa , szkła itp.-10 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy i odczynniki, krwinki do mikrometody żelowo - kolumnowej - do serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i odczynniki, krwinki do mikrometody żelowo - kolumnowej - do serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu - 6 pozycji 8.1 Dzierżawa sprzętu w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-8 do SIWZ. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 8 i 8.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-8 do SIWZ, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy do diagnostyki laboratoryjnej boreliozy i mykoplazmy z dzierżawą sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do diagnostyki laboratoryjnej boreliozy i mykoplazmy z dzierżawą sprzętu- 11 pozycji 9.1 Dzierżawa sprzętu w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-9 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 9 i 9.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-9 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań wirusologicznych i toksykologicznych z dzierżawą 2 analizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań wirusologicznych i toksykologicznych z dzierżawą 2 analizatorów-29 pozycji 10.1 Dzierżawa 2 analizatorów w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-10 do SIWZ Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 10 i 10.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-10 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań mikrobiologicznych - posiewów krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań mikrobiologicznych - posiewów krwi i płynów ustrojowych wraz z dzierżawą analizatora - 3 pozycje 11.1 Dzierżawa analizatora w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-11 do SIWZ. Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 11 i 11.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-11 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań immunochemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, wszystkie odczynniki i materiały zużywalne umożliwiające wykonywanie laboratoryjnych badań immunochemicznych - 5 pozycji 12.1 Dzierżawa analizatora w celu prawidłowego wykonania wszystkich powyżej przedstawionych ilości rodzajów badań w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki graniczne znajdują się w Załączniku nr 1 oraz nr 1-A-12 do SIWZ. Wymagane warunki graniczne dotyczące przedmiotu zamówienia z zadania nr 12 i 12.1 znajdują się w załączniku nr 1-A-12 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.