eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Wywóz i zagospodarowanie odpadów stałych i ciekłych z oczyszczalni ścieków i urządzeń będących w zarządzie Gminy Mogilany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Mogilany: Wywóz i zagospodarowanie odpadów stałych i ciekłych z oczyszczalni ścieków i urządzeń będących w zarządzie Gminy Mogilany
Numer ogłoszenia: 69794 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie odpadów stałych i ciekłych z oczyszczalni ścieków i urządzeń będących w zarządzie Gminy Mogilany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wywóz i zagospodarowanie osadu nadmiernego (ustabilizowany komunalny osad ściekowy)odwodnionego na prasie taśmowej (około 15% suchej masy), pochodzącego z bieżącej pracy mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków we Włosani i Lusinie, regularnie, w ilości nieprzekraczającej 140 ton. 2. Wywóz i zagospodarowanie skratek pochodzących z bieżącej pracy mechaniczno- biologicznych oczyszczalni ścieków we Włosani i Lusinie, regularnie, w ilości nieprzekraczającej 6,4 ton. 3. Wywóz i zagospodarowanie piasku pochodzących z bieżącej pracy mechaniczno- biologicznych oczyszczalni ścieków we Włosani i Lusinie, regularnie, w ilości nieprzekraczającej 6,4 ton. 4. Doraźne czyszczenie i wywożenie nieczystości płynnych lub osadów płynnych w przypadku awarii lub niedrożności, z urządzeń będących w zarządzie Gminy Mogilany (np. oczyszczalnie, kanalizacja, szamba) przy pomocy urządzeń asenizacyjnych, w ilości nieprzekraczającej 160 m3 i 24 godzin pracy zespołu asenizacyjnego. 5. Doraźne udrażnianie i czyszczenie rurociągów kanalizacyjnych będących w zarządzie Gminy, przy pomocy urządzenia hydrodynamicznego typu WUKO - w ilości nieprzekraczającej 40 godzin. II. Rozliczanie się za odbiór osadu, skratek i piasku będzie następować na podstawie: a) kart przekazania odpadów za miesiąc, w którym usługa została wykonana b) kart pracy samochodu asenizacyjnego lub urządzenia WUKO (ad. pkt I. 4 i pkt. I. 5) III. W myśl obowiązujących przepisów, odpowiedzialność za odpad przechodzi z Zamawiającego na Wykonawcę umowy. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże odpady następnemu posiadaczowi odpadów, który ma zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami. IV. Wykonawca powinien dysponować środkami transportu przystosowanymi do przewozu osadu nadmiernego o podanym stopniu uwodnienia z kontenerem (pojemnikiem, skrzynią ładunkową) do przewozu osadu odwodnionego umożliwiającym napełnianie go podczas procesu odwadniania z taśmociągu prasy transportującego osad na wysokość nie większą niż 1,5 m V. Wykonawca powinien zapewnić systematyczny, bieżący odbiór osadu ze względu na brak na oczyszczalni składowiska pozwalającego na magazynowanie osadu. Odbiór osadu, skratek i piasku musi odbywać się także w temperaturach poniżej 0 °C. VI. Czas reakcji na zgłoszenie wywozu osadów bądź skratek i piasku - nie więcej niż 24 godz. VII. Czas reakcji na zgłoszenie czyszczenia i wywozu nieczystości płynnych w przypadku awarii (pkt I. 4) - nie więcej niż 6 godzin. Czas reakcji na zgłoszone udrażnianie i czyszczenie rurociągów kanalizacyjnych ( pkt I. 5) - nie więcej niż 2 godziny. VIII. Udrażnianie i czyszczenie rurociągów kanalizacyjnych (pkt I. 5) należy wykonywać również w porze nocnej i w dni wolne od pracy. IX. Zamawiający umożliwi wykonawcy wizję lokalną na terenie oczyszczalni oraz przedstawi do wglądu badania fizykochemiczne i mikrobiologiczne odwodnionego osadu. Termin realizacji: od daty zawarcia umowy do 31.12.2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli rzepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, do oferty należy załączyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru w SIWZ załącznik nr 1 do formularza oferty (oryginał) W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu osadu nadmiernego o podanym stopniu uwodnienia oraz, że posiada kontener (pojemnik, skrzynię ładunkową) do przewozu osadu odwodnionego umożliwiającego napełnianie ich podczas procesu odwadniania z taśmociągu prasy transportującego osad na wysokość nie większą niż 1,5 m

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie ceny (zmniejszenie wartości umowy), która będzie odpowiadać faktycznie wykonanym i rozliczonym usługom zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych niezależnych od wykonawcy związanych ze zmianą stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany,32-031 Mogilany, Rynek 2, w pok. nr 5A(parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 11:50, miejsce: Urząd Gminy Mogilany,32-031 Mogilany, Rynek 2, pok. nr 5A (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.