eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w CWTiD MW oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Wejherowo: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w CWTiD MW oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 6978 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6765 621, faks 58 6765787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwtid.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w CWTiD MW oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w CWTiD MW oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań w tym w szczególności: -sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, w tym również czujek, -sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu telewizji przemysłowej, -sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, -sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, -sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy, -sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych, -sprawdzenie stanu połączeń giętkich, -sprawdzenie układów przeciw sabotażowych poszczególnych urządzeń, -sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu. -wymiana akumulatorów zasilania awaryjnego central, podcentral i innych modułów posiadających rezerwowe źródło zasilania wchodzących w skład systemu SWiN. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kwartalnych konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu wraz ze szlabanami z kolczatką świadczone na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych kompleksach: -Wejherowo, ul. Sobieskiego 277 (dwa kompleksy) oraz kwartalnych konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu na pojazdach specjalnych i dwóch przeglądów zewnętrznego systemu przenośnych barier laserowych SICK -Wejherowo - (jeden kompleks leśny); -Łężyce - Głodówko; Koleczkowo (jeden kompleks); -Rumia (jeden kompleks leśny); -Gdynia, 81-301 Gdynia, ul. Waszyngtona 44 (jeden kompleks); -Gdynia Oksywie, ul. Arciszewskich 25 (jeden kompleks); -Hel, 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20 i PO 27 (dwa kompleksy); -PO Białogóra (jeden kompleks); -PO Rozewie (jeden kompleks); -PO Skowronki (jeden kompleks). Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych kompleksach: -Kołobrzeg, 78-100 Kołobrzeg, ul. Wiosenna 4a (jeden kompleks); -Międzyzdroje, 72-500 Międzyzdroje, Biała Góra 10 (jeden kompleks); -Darłowo, 76-150 Darłowo, ul. Zwycięstwa 2 (jeden kompleks); -Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28 (jeden kompleks); -Świnoujście - Ognica, 72-600 Świnoujście, ul. Mostowa 2 (jeden kompleks); -PO Jarosławiec (jeden kompleks); -Ustronie Morskie (jeden kompleks). Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych kompleksach: -JW 3936 Gdynia Grabówek, ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden kompleks); -Puck, Rzucewo (jeden kompleks); -JW 3775 Chojnice, 84-120 Władysławowo (jeden kompleks), -JW 1832 Rozewie, 84-120 Władysławowo, ul. Garnizonowa 1 (jeden kompleks), -JW 4224 (Warsztaty Techniczne) Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden kompleks). Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych kompleksach: -Dowództwo BLMW, Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden kompleks); -JW 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden kompleks). Zadanie nr 5: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw awaryjnych systemów alarmowych w tym: systemu sygnalizacji włamania i napadu z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW w niżej wymienionych kompleksach: -JW 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden kompleks); -JW 4498 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden kompleks) oraz kwartalnych konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu na pojazdach specjalnych Czynności konserwacyjne systemów alarmowych w wyżej wymienionych zadaniach muszą być wykonane zgodnie z PN-93-8390/14 oraz NO-04-A004-8/2010 (Kompleksy Wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja). Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewniał podjęcie działania, w celu usunięcia nieprzewidzianych awarii systemów wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (SSWiN, KD, TSN) w czasie do 4 godzin od wezwania. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrań Wykonawców w trakcie których będzie możliwość zapoznania z kompleksami, zainstalowanymi systemami oraz przedstawiciele Zamawiającego odpowiedzą na pytania dotycząc SIWZ. Dokumentacja techniczna będzie dostępna dla wykonawców do wglądu w czasie zebrania, a także we wskazanych miejscach w godzinach 08:00 do 14:00 każdego dnia, do dnia składania ofert. Zebrania odbędą się w niżej wymienionych terminach: -dla kompleksów w m Wejherowo, Łężyce, Rumia, Hel, Białogóra, Rozewie i Skowronki w dniu 13.01.2014r. Zbiórka Wykonawców na Biurze Przepustek CWTiD MW Wejherowo ul. Sobieskiego 277 o godzinie 08.00. -dla kompleksów w m. Gdynia (DMW) i Gdynia Oksywie w dniu 10.01.2014 r. Zbiórka Wykonawców na Biurze Przepustek Budynku Marynarki Wojennej; Gdynia ul. Waszyngtona 44 o godzinie 08.00 oraz przed kompleksem Gdynia Oksywie ul. Arciszewskich 25 o godzinie 10.30. -dla kompleksów w m. Świnoujście, Jarosławiec, Międzyzdroje Kołobrzeg, Ustronie Morskie i Darłowo w dniu 15.01.2014 r. Zbiórka Wykonawców przed kompleksem, 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28 o godzinie 10.00. -dla kompleksów w m. Gdynia Grabówek, Puck-Rzucewo i Rozewie w dniu 14.01.2014 r. Zbiórka Wykonawców przed kompleksem; Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 2 o godzinie 08.00 oraz dla kompleksów JW 1832 Rozewie i JW 3775 Władysławowo zbiórka przed kompleksem Rozewie, ul. Garnizonowa 1 o godzinie 12.00. -dla kompleksów Gdynia Babie Doły w dniu 10.01.2014 r. Zbiórka na Biurze Przepustek JW 4651, 81-117 Gdynia, ul. Zielona b/n. o godzinie 13.00. -dla kompleksów w m. Siemirowice w dniu 13.01.2014 r. Zbiórka Wykonawców przed kompleksem; Siemirowice, 84-300 Lębork o godzinie 12.30. W zebraniu mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy, posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, upoważnienie do reprezentowania firmy. Fakt wzięcia udział w zebraniu wykonawców należy zgłosić faksem (058) 676 55 12 lub (058) 676 57 87 do dnia 09.01.2014 r. do godziny 14.00 z podaniem nazwy firmy, terminu i miejsca zebrania, imię i nazwisko osoby uczestniczącej wraz z nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, klauzuli tajności i datą ważności oraz serią i nr dowodu osobistego. Przedstawiciele Wykonawcy powinni przed rozpoczęciem zebrania przedstawić osobie prowadzącej zebrania z ramienia Zamawiającego imienne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w przedmiotowym postępowaniu, bądź odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z którego wynika że jest upoważniony do reprezentowania firmy. Zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienia SIWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań Zamawiający doręczy niezwłocznie wykonawcom, którym przekazał SIWZ, a jeżeli SIWZ jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza także na tej stronie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 50.60.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: -koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zgodnie z art.3 pkt. 2, art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia), - świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW lub SKW. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - odpowiednią ilością pracowników zapewniającą ciągłość realizacji zamówienia posiadających poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia oraz dyplom ukończenia kursu systemów zabezpieczeń technicznych klas SA-1 - SA-4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony, - odpowiednią ilością pracowników zapewniającą ciągłość realizacji zamówienia posiadających poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I-go lub II-go stopnia oraz dyplom ukończenia kursu instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych klas SA1-SA4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony, - minimum dwuosobową Grupą Serwisową, która w czasie do 4 godzin od wezwania, podejmie działania, w celu usunięcia nieprzewidzianych awarii systemów wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (SSWiN, KD, TSN) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)Certyfikat Rekomendacji Technicznej w zakresie zabezpieczeń technicznych oraz instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych, doradztwa technicznego, konfiguracji oraz sprzedaży urządzeń zabezpieczenia technicznego, które zostały wydane przez upoważnione jednostki organizacyjne (instytucje). b)Ważne certyfikaty lub autoryzację producentów lub też zaświadczenia o odbytych szkoleniach specjalistycznych urządzeń i systemów w zakresie montażu, programowania lub też konserwacji: Zadanie 1: ATS Master, Siemens Sintony 410, Satel (CA-64), Satel Integra, UTC, Casi Rusco w zakresie FcWnx, Graviss, Mate, WinSat, GE Security Interlogix, Visard, Gunnebo oraz zewnętrznych barier laserowych SICK; Zadanie 2: Satel Integra, Galaxy; Zadanie 3: Satel (CA-64), Satel Integra, Szerszeń, Compas, Gunnebo, Kronos, Inpro; GE,Vemco, Gorke, Gastop, Qanz , Came, Galaxy, Satel, Satel Integra, Palladion, Polon Alfa, Compas, InPRO BMS, SelCamNet Zadanie 4: Szerszeń, systemów rodziny Satel, Satel Integra, Advisor Master, Galaxy, Palladion, Polon, Compas, InPRO, SelCamNet Zadanie 5: Galaxy 520 Dimension, systemów rodziny Satel i Satel Integra, Palladion, Alfa, COMPAS, InPRO BMS, SelCamNet, DSC, Polon, Novus. c)Wypełnioną instrukcję bezpieczeństwa przemysłowego (zał. Nr 6 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie o dysponowaniu minimum dwuosobową Grupą Serwisową, która w czasie do 4 godzin od wezwania, podejmie działania, w celu usunięcia nieprzewidzianych awarii systemów wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (SSWiN, KD, TSN) (załącznik nr 4 do SIWZ). Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia takich funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. - ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. - Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do min.: a)solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b)nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c)niedokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiających, d)przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - cena za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej systemu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie Zamówienia, na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załączniku nr 5 do SIWZ. Dopuszczalność zmiany umowy: 1.Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie wykazu pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia pod warunkiem uprzedniego dostarczenia przez Wykonawcę nowego wykazu wraz z wymaganymi zaświadczeniami (uprawnieniami). 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca świadczenia usługi w ramach struktury organizacyjnej JW przy zachowaniu tej samej ilości pracowników Wykonawcy oraz przy zachowaniu tej samej specyfiki przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z powyższymi zmianami. 3.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy gdy zmiany te są wywołane przyczynami zewnętrznymi które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującej jednocześnie zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym, która nie prowadzi również do zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzi do zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu. 4.Dotyczyć to będzie w szczególności przypadków, gdy przyczyny zmiany umowy odnoszą się w równym stopniu do wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu lub potencjalnie zainteresowanych udziałem w postępowaniu, tj. wynikają z okoliczności niezależnych od osoby wykonawcy. Z takim przypadkiem mamy do czynienia w sytuacji, gdy zmiana umowy jest obiektywnie uzasadniona w odniesieniu do każdoczesnego wykonawcy, z którym zawarto by umowę. Przy czym zakres i warunki takiej zmiany są niezależne od osoby wykonawcy, tj. zmiana umowy zostałaby dokonana z każdoczesnym wykonawcą w taki samym zakresie i na tych samych zasadach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cwtid.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW ul. Sobieskiego 277 84-200 WEJHEROWO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW ul. Sobieskiego 277 84-200 WEJHEROWO kancelaria jawna, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.