Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-14
Pińczów: Dostawy konserw, tłuszczy do Zakładu Karnego w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 69777 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy konserw, tłuszczy do Zakładu Karnego w Pińczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów nw. tłuszczy roślinnych: - margaryna śniadaniowa do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min. 50% (w kostkach) kod CPV 15431100-9: waga 1kostki 250g/szt., roczna ilość około 13000kg, - olej roślinny uniwersalny kod CPV 15412200-3: pojemność do 5litrów/szt., roczna ilość około 1000litrów. Część B zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów nw. produktów: - Konserwa turystyczna - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2100kg, - Konserwa wieprzowa mięsna z otwieraczem - waga 1 puszki 300g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2500kg, - Pasztet drobiowy w puszce - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 1700kg, - Pasztet drobiowy w puszce (bez dodatku mięsa wieprzowego) - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 300kg, - Pasztet sojowy w puszce - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 1000kg,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: A zamówienia 1000,00złm, część B zamówienia 1000,00zł,
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią n/w warunki wyszczególnione w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2). Zaoferują realizację pełnego asortymentu składającego się na całość zamówienia. 3). Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w niniejszej SIWZ. 4). Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ. 5). Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy. 6). Wniosą/wpłacą w terminie wymagane wadium. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: wykazał/ nie wykazał. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu . 1). Oświadczenia stanowiące załączniki nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ, 2). Informację zgodnie z art.26 ust.2d ustawy- zał. nr 3 do niniejszej SIWZ 3). Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 4). Dowód wpłaty/wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktur - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nieodpłatnie na pisemny wniosek zainteresowanego można odebrać w siedzibie Zamawiającego lub ściągnąć ze strony internetowej www.zp.sw.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tłuszcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - margaryna śniadaniowa do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min. 50% (w kostkach) kod CPV 15431100-9: waga 1kostki 250g/szt., roczna ilość około 13000kg, - olej roślinny uniwersalny kod CPV 15412200-3: pojemność do 5litrów/szt., roczna ilość około 1000litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Konserwa turystyczna - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2100kg, - Konserwa wieprzowa mięsna z otwieraczem - waga 1 puszki 300g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2500kg, - Pasztet drobiowy w puszce (bez dodatku mięsa wieprzowego) - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 300kg, - Pasztet drobiowy w puszce - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 1700kg, - Pasztet sojowy w puszce - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 1000kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.