Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Warszawa: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 6976 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Ochrony Rządu, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6065404, fax 022 6065408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO. Część I zamówienia: 1. Mundur polowy PANTERA wz. 65/BOR w ilości 700 kpl.; 2. Kombinezon ćwiczebny 2 - częściowy z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM zimowy wz. 72/BOR w ilości 100 kpl; 3. Kombinezon ćwiczebny 2 - częściowy z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM letni wz. 73/BOR w ilości 100 kpl. Część II zamówienia: 1. Kurtka wyjściowa oficera z podpinką wz. 31/BOR w ilości 80 kpl. Część III zamówienia: 1. Kurtka nieprzemakalna z membraną paraprzepuszczalną bez podpinki wz. 04/BOR w ilości 20 szt.; 2. Kurtka ochronna z membraną paraprzepuszczalną z podpinką wz. 71/BOR w ilości 80 kpl. Część IV zamówienia: 1. Kombinezon z tkaniny trudnopalnej wz. 74/BOR w ilości 80 szt. Część V zamówienia: 1. Czapka z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM wz. 75/BOR w ilości 80 szt.; 2. Kapelusz z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM wz. 76/BOR w ilości 80 szt. Część VI zamówienia: 1. Kominiarka z tkaniny trudnopalnej wz. 77/BOR w ilości 80 szt. Część VII zamówienia: 1. Czapka polowa funkcjonariusza PANTERA wz. 37/BORw ilości 300 szt.; 2. Czapka robocza drelichowa wz. 67/BOR w ilości 50 szt.; Część VIII zamówienia: 1. Ubranie warsztatowca 2 - częściowe wz. 44/BOR w ilości 50 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 18.11.40.00 - Kombinezony Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.40.00 - Kombinezony Oryginalny kod CPV: 18.44.33.20 - Czapki Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.20 - Czapki Oryginalny kod CPV: 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza Kod CPV wg słownika 2008: 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE PRZEWIDUJE SIĘ WNIESIENIA WADIUM..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla poszczególnych części zamówienia wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument wymieniony w ppkt. 2 może posiadać formę kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ppkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski, Wykonawca składa te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Robert Kozłowski, ul.Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, tel. (022) 6065034, fax. (022) 6065264.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Ochrony Rządu, Kancelaria ogólna, bud. nr 1 część B pok. nr 7, ul.Podchorążych 38, 00-463 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mundur polowy PANTERA wz. 65/BOR w ilości 700 kpl.; 2. Kombinezon ćwiczebny 2 - częściowy z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM zimowy wz. 72/BOR w ilości 100 kpl; 3. Kombinezon ćwiczebny 2 - częściowy z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM letni wz. 73/BOR w ilości 100 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurtka wyjściowa oficera z podpinką wz. 31/BOR w ilości 80 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurtka nieprzemakalna z membraną paraprzepuszczalną bez podpinki wz. 04/BOR w ilości 20 szt.; 2. Kurtka ochronna z membraną paraprzepuszczalną z podpinką wz. 71/BOR w ilości 80 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiot zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kombinezon z tkaniny trudnopalnej wz. 74/BOR w ilości 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czapka z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM wz. 75/BOR w ilości 80 szt.; 2. Kapelusz z nadrukiem kamuflowanym typu MULTICAM wz. 76/BOR w ilości 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kominiarka z tkaniny trudnopalnej wz. 77/BOR w ilości 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czapka polowa funkcjonariusza PANTERA wz. 37/BORw ilości 300 szt.; 2. Czapka robocza drelichowa wz. 67/BOR w ilości 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiot zaopatrzenia mundurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie warsztatowca 2 - częściowe wz. 44/BOR w ilości 50 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
- Długoterminowy najem samochodów osobowych na potrzeby Centrum Łukasiewicz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-53-24 Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla policjantów i pracowników jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
- KPN/16/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- Świadczenie usługi prania i naprawy bielizny szpitalnej oraz zakupu bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa urządzeń do nauki udzielania pierwszej pomocy oraz doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Puszczykowie
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
więcej: Kombinezony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.