eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Prace przedprojektowe w zakresie połączenia dróg wojewódzkich nr 347 i 346 w ramach zadania Koncepcja skomunikowania A4 z S5 wraz z obwodnicą Obornik Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Wrocław: Prace przedprojektowe w zakresie połączenia dróg wojewódzkich nr 347 i 346 w ramach zadania Koncepcja skomunikowania A4 z S5 wraz z obwodnicą Obornik Śląskich
Numer ogłoszenia: 69744 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace przedprojektowe w zakresie połączenia dróg wojewódzkich nr 347 i 346 w ramach zadania Koncepcja skomunikowania A4 z S5 wraz z obwodnicą Obornik Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przedprojektowe w zakresie połączenia dróg wojewódzkich nr 347 i 346 w ramach zadania pn. Koncepcja skomunikowania A4 z S5 wraz z obwodnicą Obornik Śląskich Orientacyjna długość drogi to około 1,5 km. W ramach trasowania należy przygotować min. trzy warianty przebiegu. Zakres zlecenia obejmuje: Część A - Wskazanie optymalnej trasy po stronie południowej m. Kąty Wrocławskie łączącej drogę nr 347 (rejon ul. Popiełuszki) z drogą 346 (ul. Wrocławska) w Kątach Wrocławskich. Jeden z wariantów winien rozpoczynać się na ul. Popiełuszki a kończyć się na styku z ul. Wrocławską przed mostem na rzece Młynówka. Dla każdego z wariantów należy: 1) Pozyskać niezbędne dla potrzeb niniejszego opracowania mapy ewidencyjne, ortofotomapy, mapy topograficzne oraz mapy zasadnicze drogi. Ortofotomapy powinny obejmować obszar sąsiadujący z planowaną drogą, o szerokości min. 1,5 km od osi drogi. 2) Pozyskać informacje branżowe odnośnie istniejącego i planowanego przebiegu infrastruktury podziemnej i naziemnej na odcinku planowanej drogi. 3) Pozyskać odpisy z mpzp, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, wnioski zgłaszane do zmiany planów. 4) Uzyskać informacje o pozwoleniach na budowę oraz decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu wydanych w planowanym pasie drogi. 5) Uwzględnić wyniki inwentaryzacji przyrodniczej, opracowanej w części B. 6) Pozyskać informacje o obszarach i obiektach znajdujących się w obszarze planowanego odcinka drogi, które podlegają ochronie na podstawie różnych przepisów, w szczególności: strefy ochrony wód podziemnych, ochrony przeciwpowodziowej, strefy ochrony krajobrazu kulturowego, strefy ochrony konserwatorskiej, strefy ochrony archeologicznej, terenach zamkniętych oraz obiektach, które mogą powodować utrudnienia w realizacji zadania. 7) Ustalić konieczność realizacji obiektów inżynierskich w ciągu planowanej trasy (mosty, wiadukty, przepusty, skrzyżowania). 8) Sporządzić analizę i prognozę ruchu, uwzględniając kierunki rozwoju komunikacyjnego i gospodarczego obszaru oraz modelową prognozę ruchu w horyzontach czasowych - od roku 2015 do 2030 co pięć lat. Na podstawie uzyskanych materiałów należy: 1) Dokonać analizy wielokryterialnej pozyskanych materiałów, opracować pozyskane informacje w formie tekstu, tabelarycznie i graficznie z uwzględnieniem wariantów trasy, sporządzić analizę ruchu dla każdego przebiegu. Określić odległości osi drogi od zabudowań. Określić ilość działek do podziału nieruchomości, wskazać obiekty przeznaczone do wyburzenia, odcinki z przekrojem miejskim i pozamiejskim, drogi serwisowe, wskazać optymalny przebieg trasy wraz z uzasadnieniem wyboru. 2) Zamieścić analizę przebiegu projektowanej drogi wraz z pozyskanymi wg powyższego zakresu informacjami na ortofotomapach z naniesionymi granicami ewidencyjnymi i rozpoznaną strukturą własności (tereny prywatne, gminne, ANR i inne). 3) Określić przekrój drogi i geometrię skrzyżowań wraz z uzasadnieniem ruchowym. 4) Sporządzić koncepcję przebudowy sieci uzbrojenia terenu, które mogą potencjalnie lub znacząco oddziaływać na środowisko, wraz z uzyskaniem wstępnych uzgodnień od zarządców tych sieci. 5) Przewidzieć sposób odwodnienia, lokalizację projektowanej kanalizacji deszczowej, rowów przydrożnych dla wszystkich wariantów, wskazać miejsca zrzutu ścieków, lokalizację zbiorników infiltracyjnych i retencyjnych, ich wielkość i sposób zabezpieczenia przed zasiedleniem przez płazy i gady 6) Określić szacunkowe koszty dla każdego z wariantów, z rozbiciem na szczegółowy asortyment robót (np.: roboty ziemne, obiekty inżynierskie, nawierzchnie, wykup gruntów, urządzenia drogowe itp.). 7) Uzgodnić powiązanie projektowanych rozwiązań z innymi istniejącymi i planowanymi w obszarze inwest. 8) Przedstawić opracowanie tekstowe i mapowe przebiegu wariantów drogi wraz ze wskazaniem optymalnej trasy: a) część opisowa: - istniejący i prognozowany ruch na lata 2015, 2020, 2025, 2030 - obliczenie kategorii ruchu - opis wariantów - zestawienie pozyskanych informacji, - wykaz i kopie: stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków - szacunkowe koszty - porównawcza ocenę wariantów, zestawienie wyników - proponowany najkorzystniejszy wariant oraz uzasadnienie wyboru. b) część rysunkowa: - orientacja w skali 1:25 000 - plan sytuacyjny w skali 1:1000/1:500 opracowanych wariantów - koncepcji drogi wraz z odwodnieniem i przebudowy kolidującej infrastruktury, - przekroje normalne - plany sytuacyjne w skali 1:1000 /1:5000 z naniesionymi informacjami - punkty j.w. - przekroje podłużne w skali 1:100/1000 9) Przekazać opracowanie w 5 egzemplarzach papierowych i 2 egzemplarzach elektronicznych oraz 1 egz. pozyskanych materiałów (np.: map zasadniczych, ewidencyjnych, wypisów z mpzp, ewidencji gruntów - pdf i wersja edytowalna). Część B - sporządzenie KIP i raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W ramach zlecenia należy: 1) opracować materiały środowiskowe zgodnie z obowiązującymi przepisami : KIP i raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko /o ile będzie wymagany/, wraz ze wstępną koncepcją przebudowy sieci uzbrojenia terenu, które mogą mieć znaczące oddziaływanie na środowisko, dla wariantu preferowanego przez Zamawiającego. 2) opracować raport z konsultacji społecznych zorganizowanych, jako spotkanie mieszkańcami gminy Kąty Wrocławskie, celem zaznajomienia społeczeństwa z planowaną inwestycją i zebraniem wniosków i opinii. Konsultacje poza ustawa o udziale społeczeństwa i udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie (Dz. U. nr 199, poz. 1227). 3) uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach W opracowaniu środowiskowym należy poddać analizie min. 3 warianty przebiegu drogi, oraz jeden zerowy po śladzie istniejących dróg. Raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko ma uwzględniać m. in. oddziaływanie inwestycji na obszary Natura 2000 - istniejące i planowane do zgłoszenia Komisji Europejskiej - na podstawie pełnej inwentaryzacji terenowej chronionych gatunków zwierząt i roślin. Raport ma określać oddziaływanie na siedliska i gatunki przyrodnicze oraz ewentualne działania minimalizujące i monitorujące wymagane dla zapewnienia różnorodności biologicznej korytarzy ekologicznych. W raporcie powinny być podane również nieruchomości, na których będzie można zlokalizować ewentualne działania kompensujące, oraz uzyskać wstępne uzgodnienia od właścicieli tych nieruchomości. Opracowania środowiskowe podlegają akceptacji Zamawiającego przed złożeniem wniosku o decyzję środowiskową. 4) przekazać: - opracowania środowiskowe w ilości 3 egz. - raport z konsultacji - 3 egz. - całość - 2 egz. w formie elektronicznej - płyta CD Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy 1. Dla zapewnienia możliwości monitorowania postępu prac projektowych, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram prac projektowych w terminie 2 tygodni od daty podpisania Umowy. Wykonawca uwzględni w nim m.in. terminy i czas wykonania poszczególnych elementów opracowań projektowych takich jak: mobilizacja, analiza materiałów wyjściowych, zebranie danych archiwalnych, pomiary, badania, ekspertyzy, prace projektowe (opisy, rysunki, obliczenia), uzgodnienia, zatwierdzenia, prezentacje, opinie, sprawdzenia, uzupełnienia, poprawki, odbiór, zatwierdzenie. Będzie też wykonywał aktualizację harmonogramu prac projektowych na swój koszt. 2. Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. W dokumentacji nie należy umieszczać nazw producentów i produktów handlowych, a materiały należy opisać przez podanie istotnych parametrów; 4. Wykonawca wraz z dokumentacją przekaże Zamawiającemu na nośniku elektronicznym całość dokumentacji 5. Dokumentację projektową należy odpowiednio skompletować w oddzielnych teczkach z rączką z wykazem zawartości teczki lub odpowiednio opisanych segregatorach. 6. W toku opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do: uzyskania w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych informacji, opinii, uzgodnień, decyzji, konsultowania na bieżąco rozwiązań z Zamawiającym, pierwsze spotkanie powinno się odbyć z inicjatywy Wykonawcy w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy przeprowadzenia konsultacji społecznych dla planowanego przedsięwzięcia, dokonywania uzgodnień branżowych z DSDiK na etapie opracowania dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca złoży do Zamawiającego jeden komplet dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia. 8. Zamawiający opiniuje wszelkie założenia projektowe przed przekazaniem ich do dalszych uzgodnień. 9. Projekt powinien uzyskać pozytywną opinię Zespołu Oceny Projektów (ZOP) przy DSDiK. 10. Wykonawca będzie na prośbę Zamawiającego udzielał informacji o zadaniu i opracowywał wymagane zestawienia. Wymogi dla wersji elektronicznej: a) każdy tom opracowania powinien być zapisany do pojedynczego pliku w formacie PDF - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania; b) pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizację opracowania, w tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych; c) pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru (wielkość pojedynczego pliku nie może przekraczać 50 MB), jakość skanowanych lub generowanych dokumentów, rysunków technicznych i zdjęć powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych; d) materiały skanowane wchodzące w skład dokumentacji powinny charakteryzować się następującymi parametrami: - rysunki techniczne kolorowe: rozdzielczość maksymalna: 200dpi, maksymalna liczba kolorów: 256 w indeksowanej palecie, - rysunki techniczne czarno-białe: rozdzielczość maksymalna 200dpi, 8 bitowa skala szarości dla światłokopii lub 1. bitowy kolor dla wydruków z białym tłem, - dokumenty: rozdzielczość maksymalna 150dpi, 8 bitowa skala szarości; dokumentację w postaci elektronicznej należy dostarczyć w 8 egzemplarzach na nośnikach optycznych (CD-R,DVD+/-R)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN, w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca: - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał min. 2 zadania - dokumentacje projektowe (projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy) w zakresie budowy i/lub przebudowy jezdni drogi klasy min Z lub wyższej o długości min. 1 km w każdym zadaniu; - załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane dokumentacje zostały wykonane należycie. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca: - wykaże, dysponowanie min.1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, która wykonała min. 2 dokumentacje projektowe (projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy), w zakresie budowy i/ lub przebudowy jezdni drogi klasy min. Z lub wyższej o długości min. 1 km w każdym zadaniu. - Wykonawca winien potwierdzić, że wykazane osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia. Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1. b) Wypełniony i podpisany Arkusz kalkulacyjny - Załącznik nr 2. c) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza. f) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią data wymaganą dla tego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.