eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69732 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Ustka: Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49919 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce, krajowy numer identyfikacyjny 22156842000000, ul. ul. Grunwaldzka  35, 76270   Ustka, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 145 586, faks 598 144 769, e-mail a.dolata@osir.ustka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.osir.ustka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OT.2632.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2017 roku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 656), ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1868), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. z 2012 r. poz. 108), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu, znaków informacyjnych i flag (Dz.U. z 2012 r. poz. 286), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących kąpieliskach: 1)kąpielisko Plaża wschodnia 1 - odcinek 500 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2017 r. w godz. 10.00-18.00,2)kąpielisko Plaża wschodnia 2 - odcinek 100 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresach 15-30 czerwca i 1-15 września 2017 r. w godz. 10.00-18.00, 3) kąpielisko Plaża zachodnia - odcinek 200 mb linii brzegowej po stronie zachodniej falochronu początek licząc od 150 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2017 r. w godz. 10.00-18.00 3.W przypadku lokalizacji na plaży miasteczka plażowego lub innej działalności rekreacyjnej dysponującej własną obsługą ratowniczą, Wykonawca obowiązany jest zorganizować kąpielisko - strzeżone- z pominięciem ww. lokalizacji, natomiast teren pominięty oznaczyć jako niestrzeżony przez służby ratownicze oznakować zgodnie z właściwymi przepisami. 4.Przy organizacji kąpielisk strzeżonych i zapewnieniu bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej, należy w szczególności: 1) sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa,2)przygotować miejsca w celu zapewnienia stałej obserwacji i kontroli osób kąpiących się, wyposażone w sprzęt, zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz.U. z 2012 r. poz. 261),3) zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą i starszego sternika motorowodnego zgodnie z właściwymi przepisami,4) zapewnić poprzez ratowników stałą kontrolę lustra wody z brzegu i od strony wody, 5) zorganizować punkt medyczny na kąpielisku plaża wschodnia oraz zatrudnić personel posiadający stosowne uprawnienia do obsługi punktu medycznego na plaży wschodniej, dodatkowo punkt musi być wyposażony w DEFIBRYLATOR AED, 6) zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze oraz punkt medyczny w niezbędny sprzęt ratowniczy i medyczny (w tym w leki i artykuły sanitarne), a także zabezpieczyć obsługę punktu medycznego, 7) utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełniać brakujący sprzęt, 8) wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk, w ramach których oznaczyć strefy dla umiejących pływać oraz dla osób nie umiejących pływać, 9) ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych, 10) zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli oraz codzienną obsługę informatyczną gabloty Błękitnej Flagi, 11) zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania, 12) wyposażyć kąpielisko zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), 13) zabezpieczyć w ciągłej gotowości minimum dwa skutery wodne z platformą ratowniczą i wyszkoloną załogą w zakresie ratownictwa skuterowego,14) zapewnić i wyposażyć jedną łódź motorową w sprzęt ABC i aparat tlenowy oraz dodatkowo zatrudnić do obsługi kąpieliska ratownika wodnego z uprawnieniami płetwonurka, 15)umieścić przy każdym kąpielisku na widocznym miejscu Regulamin kąpieliska,16)umożliwiać Zamawiającemu dostęp do energii elektrycznej w kontenerach na potrzeby prowadzonych na plaży imprez lub akcji promocyjnych, 17) dokonać analizy zagrożeń kąpieliska pod względem bezpieczeństwa, 18) zawrzeć umowę ubezpieczenia OC w zakresie związanym z przedmiotem umowy oraz ubezpieczyć zatrudnionych ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5. nie wymaga się zatrudniania na umowę o pracę osób wykonujących usługi w ramach przedmiotu umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 75252000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT355676.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe ,  biuro@wopr.slupsk.pl,  ul. Szczecińska 99 76-200 Słupsk ,  76-200,  Słupsk ,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355676,31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355676,31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355676,31
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.