eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina ŁapyTermomodernizacja obiektówSzkoła Podstawowa w Daniłowie Dużym, Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie, Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej, Wiejski Dom Kultury w Uhowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Łapy: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa w Daniłowie Dużym, Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie, Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej, Wiejski Dom Kultury w Uhowie
Numer ogłoszenia: 69714 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa w Daniłowie Dużym, Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie, Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej, Wiejski Dom Kultury w Uhowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów w zakresie: Część I. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Daniłowie Dużym: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - modernizacja instalacji c.o.; - modernizacja instalacji odgromowej; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; Część II. Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - modernizacja instalacji c.o.; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych. - modernizacja instalacji odgromowej. Część III. Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - modernizacja instalacji c.o.; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych, - modernizacja instalacji odgromowej. Część IV. Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - modernizacja instalacji c.o.; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych, - modernizacja instalacji odgromowej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej - 4 części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: - dla części I - audycie energetycznym budynku, projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) - dla części II - audycie energetycznym budynku projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ) - dla części III - audycie energetycznym budynku projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ) - dla części IV - audycie energetycznym budynku projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ) Wykonawca ma obowiązek realizacji prac z zakresu termomodernizacji obiektu budowlanego zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody. Wykonawca na własny koszt po wykonaniu prac objętych umową wykona audyt energetyczny budynku. Wykonawca wykonana na własny koszt przegląd termowizyjny wykonanych robót budowlanych przez wskazaną przez Zamawiającego uprawnioną jednostkę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części I: 7 000,00 zł Dla części II: 2 500,00 zł. Dla części III: 3 000,00 zł. Dla części IV: 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 921540 1216 2001 4405 3110 0006 BOŚ BIAŁYSTOK. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał poręczenia lub gwarancji należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w Rozdziale XI. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w ust. 15 w Rozdziale X, z dopiskiem: wadium. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w Rozdziale XI terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 pzp, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta został wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp. 12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale mają odpowiednie zastosowanie do czynności przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, w każdej części: 1 roboty w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych i 1 roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż: Dla części I: 450 000,00 zł brutto łącznie. Dla części II: 150 000,00 zł brutto łącznie. Dla części III: 200 000,00 zł brutto łącznie. Dla części IV: 250 000,00 zł brutto łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który pełnił funkcję kierownika budowy przy min. 2 robotach o zakresie docieplenia ścian zewnętrznych i wymiana stolarki okiennej lub drzwiowej. kierownik budowy lub robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach o zakresie budowy lub przebudowy lub remontu instalacji odgromowej i budowy lub przebudowy lub remontu lub modernizacji instalacji zasilającej urządzenia wentylacyjne. kierownik budowy lub robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach o zakresie budowy lub przebudowy lub modernizacji lub remontu instalacji centralnego ogrzewania. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej: Dla części I: 450 000,00 zł Dla części II: 150 000,00 zł Dla części III: 200 000,00 zł Dla części IV: 250 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty); b) braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów;, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy pok.103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Daniłowie Dużym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Daniłowie Dużym: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - modernizacja instalacji c.o.; - modernizacja instalacji odgromowej; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w audycie energetycznym budynku, projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - modernizacja instalacji c.o.; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych. - modernizacja instalacji odgromowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w audycie energetycznym budynku, projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - modernizacja instalacji c.o.; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych, - modernizacja instalacji odgromowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w audycie energetycznym budynku, projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - modernizacja instalacji c.o.; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku; - modernizacja instalacji odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych, - modernizacja instalacji odgromowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w audycie energetycznym budynku, projekcie budowlanym i wykonawczym, oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze (stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.