eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzęt laboratoryjny, z podziałem na 4 części, znak sprawyAZP-2401-05/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Warszawa: Sprzęt laboratoryjny, z podziałem na 4 części, znak sprawy: AZP-2401-05/2012
Numer ogłoszenia: 69708 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN , ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, faks 022 8225342.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt laboratoryjny, z podziałem na 4 części, znak sprawy: AZP-2401-05/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 4 części: Część nr 1) Stacja wymiany klatek; Część nr 2) Inkubator CO2/O2; Część nr 3) Wytrząsarka z inkubacją powietrzną bez chłodzenia; Część nr 4) System do dokumentacji żeli elektroforetycznych. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca instalacji/umieszczenia w siedziby Zamawiającego, jego instalacji (jeżeli urządzenie tego wymaga) i przeszkolenia w zakresie obsługi pracowników Zamawiającego (transport, rozładowanie, wniesienie i uruchomienie, szkolenie).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-7, 33.15.20.00-0, 38.43.63.00-3, 38.43.45.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunków udziału

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oryginalne katalogi potwierdzające oferowane parametry zaoferowanego urządzenia w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym, jeżeli jest to język angielski Zamawiający nie wymaga ich tłumaczenia na język polski - dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że mogą nastąpić zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty najkorzystniejszej (na podstawie której dokonano wyboru), w przypadku: ­ gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - nastąpi dostosowanie jej treści do nowo obowiązujących przepisów; ­ gdy zaistnieją zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej lub niezależne od stron okoliczności wynikające z działanie osób trzecich, które to okoliczności uniemożliwiają terminowe wykonanie zamówienia - w umowie może zostać odpowiednio zmieniony termin jej realizacji po uprzednim udokumentowaniu przez Strony wystąpienia wskazanych okoliczności; Zmiana postanowień umowy może nastąpić po uzgodnieniach między Stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nencki.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego, ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa - po złożeniu wniosku o wydanie SIWZ w wersji pisemnej (papierowej).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 14:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Pasteura 3 pok. nr 29 (Kancelaria), 02-093 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja wymiany klatek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca instalacji/umieszczenia w siedziby Zamawiającego, jego instalacji (jeżeli urządzenie tego wymaga) i przeszkolenia w zakresie obsługi pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ - Parametry techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Gwarancja - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inkubator CO2/O2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca instalacji/umieszczenia w siedziby Zamawiającego, jego instalacji (jeżeli urządzenie tego wymaga) i przeszkolenia w zakresie obsługi pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ - Parametry techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wytrząsarka z inkubacją powietrzną bez chłodzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca instalacji/umieszczenia w siedziby Zamawiającego, jego instalacji (jeżeli urządzenie tego wymaga) i przeszkolenia w zakresie obsługi pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ - Parametry techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.63.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System do dokumentacji żeli elektroforetycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca instalacji/umieszczenia w siedziby Zamawiającego, jego instalacji (jeżeli urządzenie tego wymaga) i przeszkolenia w zakresie obsługi pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ - Parametry techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.