eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Rozbiórka i odbudowa dobudówki do budynku głównego Zespołu Szkól Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu- kontynuacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Karpacz: Rozbiórka i odbudowa dobudówki do budynku głównego Zespołu Szkól Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu- kontynuacja
Numer ogłoszenia: 69696 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu , ul. Gimnazjalna 7, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619816, faks 075 7618603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum.karpacz@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka i odbudowa dobudówki do budynku głównego Zespołu Szkól Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu- kontynuacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dobudówka o kubaturze ~ 754 m3 , powierzchni zabudowy ~103 m2 i wysokości ~ 7,7 m jest realizowana: w miejscu wyburzonej przybudówki, w technologii tradycyjne z żelbetowymi ścianami i płytą fundamentową, ścianami zewnętrznymi z ceramiki poryzowanej i ocieplonej styropianem metodą BSO, stropami gęstożebrowymi typu Teriva, podciągach żelbetowych, płaskim stropodachem krytym papą termozgrzewalną, stolarką drewnianą. Budynek Szkoły (główny wraz z dobudówką) wpisany jest do rejsetru zabytków. W ramach kontynuacji prac w 2010 r. do wykonania pozostaje: 1) roboty budowlane: - posadzka a.w poziomie parteru [ powierzchnia ok. 89,5 m2 ] - betonowa, izolacja przeciwwilgociowa ( papa termozgrzewalna) i cieplna (styropian) , zbrojona wylewka, wykładzina jednorodna (typu np. Tarket) oraz w części sanitarnej: wylewka cementowa + płytki podłogowe ( np. typu Gres -ok. 50 m2, płytki ścienne z kamienia sztucznego - ok. 58 m2, b.w poziomie I piętra [ powierzchnia ok. 89,5 m2 ]- na stropie Teriva: izolacja przeciwwilgociowa (folia) i cieplna (styropian) , zbrojona wylewka, wykładzina jednorodna (typu np. Tarket), - tynki wewnętrzne na ścianach -ok. 379,5 m2 i na stropach -ok. 227 m2 , - malowanie farbami emulsyjnymi -ok. 547,5 m2 , - wykonanie elewacji dobudówki z ociepleniem ścian płytami styropianowymi -ok. 199m2, - dostawa i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - ok. 20 sztuk, - dostawa i montaż drzwi drewnianych - ok. 22 m2 , - wykonanie ciągu pieszego - ok. 85 m2: chodnik z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa naturalnego wraz z odwodnieniem liniowym - ok. 43,5mb, 2) roboty instalacyjne-sanitarne: - instalacja wody ciepłej i cyrkulacji - ok. 31 mb rurociągów z tworzyw sztucznych, w tym w otulinie izolacyjnej - ok.10 mb, - instalacja wody zimnej- ok.21 mb rurociągów z tworzyw sztucznych, - umywalki porcelanowe - 4 sztuki - instalacja centralnego ogrzewania- ok.120,6 rurociągów miedzianych i ok. 2,0 mb -stalowych, otulina izolacyjna - grzejniki stalowe jedno i dwupłytowe 16 sztuk, - instalacja kanalizacyjna - rurociągi z PVC- ok. 6,5 mb, - miska ustępowa typu kompakt - 3 kpl, - pisuar - 1 kpl, - wentylacja mechaniczna -wentylatory promieniowe - 4 szt.+ przewody kołowe z blachy stalowej , o średnicy 160 mm - ok. 27 m2, 3) roboty instalacyjne- elektryczne: - instalacja przeciw oblodzeniowa dachu - 1 kpl, - uziom fundamentowy - 50 m, - odgrom : zwody poziome 53 m, przewody pionowe - 17 m, - przewody YKY, LgY, YDY, NHXH, D-SUB (15 mb) - o łącznej długości ok. 994 mb, - rozdzielnica T1 - 1 szt, - oświetlenie: oprawy oświetleniowe- ewakuacyjne - 6 kpl, oprawy oświetleniowe -pozostałe - 38 kpl,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w kwocie nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień . Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i wykonawcy , któremu zostało ono udzielone. Zakres ewentualnego zamówienia uzupełniajacego dotyczyć może ciągu pieszego ( kostka), prac posadzkarskich (wylewka + wykładzina) , robót malarskich, prac tynkarskich i okładzin ściennych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 119.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Obowiazuje wniesienie wadium w wysokości 5000zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym , że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Zespół Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca , w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub - że wykonawca , którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, numer 41 1090 1926 0000 0001 0577 4889 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium- Dobudówka_II etap 5. Wadium wnoszone w innej, niż _pieniądz_ dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Głównej Księgowej lub innej, wskazanej w sekretariacie Szkoły, osoby. 6. Wadium w innej, niż _pieniądz_dopuszczonej przez Zamawiającego, formie _ formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium -Dobudówka _II etap), w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium u Głównej Księgowej lub innej wskazanej osoby, przed upływem terminu do otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w _pieniądzu_ za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu do składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w Rozdziale 9. punkt 4. 27. nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie , nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - poparta należytym wykonaniem w ciągu ostatnich pięć (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej trzech (3) robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych parametrami technicznymi budynku i rodzajem prac porównywalnym z przedmiotem zamówienia, przy czym co najmniej jedna (1) realizacja musi dotyczyć obiektu zabytkowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie został postawiony warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przynajmniej: a.jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych - do pełnienia funkcji Kierownika budowy, b.jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych - do pełnienia funkcji Kierownika robót lub majstra robót, c.jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów- do pełnienia funkcji Kierownika robót lub majstra robót, Wymienione wyżej osoby powinny legitymować się dokumentem potwierdzającym przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa , z datą ważności na dzień otwarcia ofert .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - poparta posiadaniem a.środków finansowych w wysokości co najmniej 80 000 zł lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 80 000 zł lub posiadaniem środków finansowych i zdolności kredytowej na łączną kwotę co najmniej 80 000 zł, b.opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200 000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). uwaga:do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie, łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku : a) wystąpienia siły wyższej, przez pojęcie, której należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych; na okres działania siły wyższej obowiązki Strony Umowy ulegają zawieszeniu w zakresie uniemożliwionym przez działanie siły wyższej; b) wystąpienia zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć wykonanie robót groziłoby wykonawcy lub Zamawiającemu rażącą stratą (dotyczy to m.innymi możliwości zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych tj. takich, które nie miałyby wpływu na krąg wykonawców ubiegających się o zamówienie, jak również na wynik postępowania ( np. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy m.in. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceum.karpacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji papierowej na wniosek i po dokonanej opłacie 125 zł w ciagu 5 dni: Zespół Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego ,58-540 Karpacz,ul.Gimnazjalna 7, w wersji elektr.: str. internetowa j.w..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego : Zespół Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu, ul. Gimnazjalna 7, 58-540 Karpacz lub osobiście-sekretariat Szkoły - I piętro, pokój 107 (adres j. w).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.