eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNALNYCH W ZAKRESIE USUWANIA ODPADÓW I OPRÓŻNIANIA KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA SZUBIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69650 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Szubin: ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNALNYCH W ZAKRESIE USUWANIA ODPADÓW I OPRÓŻNIANIA KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA SZUBIN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32892-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000, ul. ul. Kcyńska  12, 89200   Szubin, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 910 700, faks 52 384 80 71, e-mail um@szubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNALNYCH W ZAKRESIE USUWANIA ODPADÓW I OPRÓŻNIANIA KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA SZUBIN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNALNYCH W ZAKRESIE USUWANIA ODPADÓW I OPRÓŻNIANIA KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA SZUBIN 1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na: 1) codziennym opróżnianiu koszy ulicznych usytuowanych na terenie miasta Szubina, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości koszy ulicznych o pojemności 60l w ilości max. do 20 szt. w okresie realizacji zamówienia, co nie wpływa na zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy, 2) usuwaniu odpadów z ulic, chodników, przyulicznych pasów zieleni, przy pojemnikach do segregacji odpadów jak również worków z trawą i odpadami (ustawionymi przy ulicach przez pracowników Urzędu Miejskiego w Szubinie) podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 3) zbieraniu odpadów, nieczystości zgromadzonych obok kosza, łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 metrów od kosza, opróżnianiu koszy dostawionych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy oraz opróżnianiu koszy, usuwaniu odpadów w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 4) usuwaniu zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazaniu tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 5) codziennym, całodobowym usuwaniu zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazaniu tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji z pasa drogowego dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina położonych na terenie gminy i miasta Szubin w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 6) wywozie odpadów (za wyjątkiem zwłok zwierzą bezdomnych i wolno żyjących lub ich części) na składowisko odpadów, 7) odpowiednim utrzymaniu stanu sanitarnego koszy ulicznych i wkładów metalowych do tych koszy poprzez ich umycie i zdezynfekowanie 1 raz w każdym roku kalendarzowym w trakcie realizacji umowy w miesiącu kwietniu. 3. Podczas wykonywania czynności, o których mowa w ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania obserwacji stanu oznakowania pionowego ulic i tabliczek z nazwami ulic, stanu dróg i mostów oraz koszy ulicznych. W przypadku zaobserwowania, że doszło do uszkodzenia np. odwrócenia, przekręcenia znaków drogowych, tabliczek z nazwą ulicy czy koszy ulicznych Wykonawca winien doprowadzić znaki, tabliczki i kosze do stanu pierwotnego. O uszkodzeniach znaków, tabliczek, oznakowania, dróg i mostów oraz koszy, które Wykonawca nie jest w stanie usunąć w powyższy sposób zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić telefonicznie Zamawiającego. 4. Kosze uliczne, o których mowa w ust. 2 stanowią własność Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia przy opróżnianiu koszy, usuwaniu odpadów, myciu koszy, załadunku i wyładunku odpadów oraz usługi uporządkowania i sprzątania terenu polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) Na etapie składania oferty Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, że zatrudni osoby fizyczne lub zobowiąże podwykonawcę do zatrudnienia osób fizycznych - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia przy opróżnianiu koszy, usuwaniu odpadów, myciu koszy, załadunku i wyładunku odpadów oraz usługi uporządkowania i sprzątania terenu polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę, przeznaczonych do realizacji zamówienia, ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz wskazane poniżej dowody (pkt. 6) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, które stanowić będą załączniki do umowy, 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2008 ze zm.), 5) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy - według załącznika do umowy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 7) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 8) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których wykonawca lub podwykonawca świadczyć będzie przedmiot zamówienia, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji czynności wymienionych w pkt. 1, na pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których wykonawca lub podwykonawca realizuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wymienionych w pkt. 1, 10) Za niedopełnienie wymogu zgłoszenia zmiany osoby/osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone we wzorze umowy. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w umowie z podwykonawcą zawarł postanowienia ust. 6 pkt. 1 i 3 - 10 dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez podwykonawcę osób wykonujących niezbędne czynności wskazane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90511300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Environment & Technology Sp. z o.o. ,  ,  ul. Łużycka 87,  74-101,  Gryfino,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235198,08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9490,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235198,08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.