eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostęp on-line do elektronicznego, aktualizowanego na bieżąco, programu informacji prawnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Warszawa: Dostęp on-line do elektronicznego, aktualizowanego na bieżąco, programu informacji prawnej
Numer ogłoszenia: 69605 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Biuro Wyborcze , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6952415, faks 6253687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pkw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostęp on-line do elektronicznego, aktualizowanego na bieżąco, programu informacji prawnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące programu I. Zakres tematyczny programu: 1. Prawo cywilne 2. Postępowanie cywilne 3. Prawo spółek handlowych 4. Prawo pracy 5. Postępowanie administracyjne 6. Prawo podatkowe 7. Zamówienia publiczne 8. Prawo karne 9. Postępowanie karne II. Minimalne wymagania Zamawiającego odnośnie zawartości bazy danych elektronicznego programu informacji prawnej: Baza elektronicznego programu informacji prawnej musi zawierać: 1) Komplet aktualnie obowiązujących aktów prawnych ogłoszonych w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim w Polsce oraz akty prawa oczekujące na wejście w życie. 2) Komplet tekstów aktów prawnych, opublikowanych w Dzienniku Ustaw od 1989 roku, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, wraz z opisem, zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autora, datę wydania, datę wejścia w życie oraz utraty mocy (jeżeli miała miejsce), informacje o statusie aktu (obowiązujący, archiwalny, oczekujący). 3) Komplet tekstów aktów prawnych, opublikowanych w Monitorze Polskim od 1989 roku, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, wraz z opisem, zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autor, data wydania, data wejście w życie oraz utraty mocy (jeżeli miała miejsce), informacje o statusie aktu (obowiązujący, archiwalny, oczekujący). 4) Możliwość przeglądania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i aktów uchylonych. 5) Wzajemne powiązania formalne miedzy aktami (co najmniej relacje typu: zmienia - zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez. 6) Odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych. 7) Wzory pism i umów, w tym zbiór formularzy urzędowych opublikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim. 8) Zbiór orzeczeń Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, Trybunału Konstytucyjnego, opublikowanych w oficjalnych zbiorach urzędowych instytucji oraz sądów apelacyjnych i sądów okręgowych. 9) Orzeczenia Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych niepublikowane w oficjalnych zbiorach urzędowych instytucji. 10) Orzeczenia administracyjne, w tym m. in. orzecznictwo administracyjne w tym m.in. Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów, orzecznictwo Zespołu Arbitrów, Krajowej Izby Odwoławczej. 11) Zbiór komentarzy (w tym skomentowana część jednostek redakcyjnych: Prawo zamówień publicznych, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny, Kodeks Postępowania Cywilnego, Kodeks Karny, Kodeks Postępowania Karnego, Kodeks Karny Skarbowy, Kodeks Spółek Handlowych). 12) Monografie i inne opracowania dotyczące prawa polskiego. 13) Dane teleadresowe sądów i Urzędów działających na terenie Polski. III. Wymagania formalne i techniczne systemu: 1) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp on-line do elektronicznego programu informacji prawnej, w postaci aktualizowanej bazy danych, działający w sieci internetowej przy pomocy loginów/haseł z prawem jednoczesnego dostępu dla 31 stacji klienckich, zarówno z komputerów stacjonarnych, jak i z przenośnych. 2) Dostęp do programu ze stanowisk internetowych ma być realizowany przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych, bez konieczności instalacji dodatkowych narzędzi na stacjach roboczych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego, co najmniej 4 razy w miesiącu, aktualizowania bazy danych programu zawierającego akty prawne przez okres trwania umowy. 4) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu dostęp do zawartości bazy programu przez okres 30 dni po upływie terminu obwiązywania umowy, w wersji nadanej przez ostatnią aktualizację. 5) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zgłaszanych wad lub błędów w funkcjonowaniu programu. 6) Wykonawca zapewni użytkownikom pomoc przy obsługiwaniu programu, świadczona telefonicznie lub e-mailem, a w razie konieczności i w siedzibie Zamawiającego. IV. Wymagania dotyczące funkcjonalności programu: Program w każdej wersji ma gwarantować: 1) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według identyfikatora/ sygnatury. 2) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według rocznika. 3) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według daty wydania/opublikowania oraz początku obowiązywania (daty wejścia w życie). 4) Wyszukanie zawartych w nim aktów prawnych i orzeczeń według indeksu przedmiotowego. 5) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według słów zawartych w treści tych dokumentów. 6) Odesłania do komentarzy z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego. 7) Odesłania do orzeczeń sądów, orzeczeń administracyjnych, pism urzędowych, wzorów pism umów z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego. 8) Możliwość przeglądania tekstów projektów zmieniających akt prawny. 9) Identyfikacje aktów prawnych obowiązujących, nieobowiązujących (archiwalnych) i oczekujących. 10) Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z bazy systemu do edytorów tekstu. 11) Możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego lub jego fragmentu. 12) Możliwość wydruku całego aktu prawnego, poszczególnych jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów z zachowaniem formatowania widocznego na monitorze. 13) Możliwość śledzenia zmian w przepisach na dany dzień - kiedy akt prawny wchodzi w życie, kiedy jest zmieniany, bądź też traci moc..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Bez wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dostęp on-line do stron do elektronicznego programu informacji prawnej, pozwalający zapoznać się z zakresem programu i wszystkimi funkcjonalnościami oferowanymi przez Wykonawcę, przez okres związania ofertą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że na mocy odrębnych umów posiada pełnię praw do korzystania z programu, w tym prawo do zawierania umów zapewniających dostęp do programu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba orzeczeń - 10
  • 3 - Możliwość ustalenia brzmienia aktu prawnego w brzmieniu obowiązującym na wybrany dzień - 5
  • 4 - Dostęp do kompletnej bazy aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Ustaw od 1945r. wraz z opisem - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pkw.gov.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, tel. 22 695 24 15, faks 22 625 36 87, w godz.9.00-16.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, p.313. Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku 8:15 - 16:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.