eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na 5 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Olsztyn: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na 5 części.
Numer ogłoszenia: 69600 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na 5 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na części : CZĘŚĆ NR 1 : drogi wojewódzkie w msc. Nidzica; CZĘŚĆ NR 2 : drogi wojewódzkie w msc. Działdowo; CZĘŚĆ NR 3 : drogi wojewódzkie w msc. Iława; CZĘŚĆ NR 4 : drogi wojewódzkie w msc. Nowe Miasto Lubawskie oraz Pacółtowo; CZĘŚĆ NR 5 : drogi wojewódzkie w msc. Iłowo; Szczegółowy zakres usług zawarty jest w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik do SIWZ. Uwaga: 1. Pierwsze sprzątanie należy przeprowadzić do dnia 29 marca 2013 r. 2. Wykonawca dokona profesjonalnego oznakowania miejsca wykonywania usług. Najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego terenu wykonywania usług, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas wykonywania prac (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz zaświadczenie uprawniające do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. 3. W trakcie realizacji zadań wielkości powierzchni nawierzchni dróg, chodników i terenów zielonych objętych oczyszczaniem, terenów zielonych objętych koszeniem oraz ilości koszy na śmieci objętych opróżnianiem - mogą ulec nieznacznej zmianie. 4. Przed rozpoczęciem wykonywania usług szczegółową lokalizację nawierzchni dróg, chodników i terenów zielonych objętych oczyszczaniem, terenów zielonych objętych koszeniem oraz ilości koszy na śmieci objętych opróżnianiem należy uzgodnić z Kierownikiem odpowiedniego Obwodu Drogowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - udokumentują posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie określonym w art. 28 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). Zezwolenie, na wniosek przedsiębiorcy wydaje w drodze decyzji starosta właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej. Wskazane osoby muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: - 2 pracowników z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, wydanymi przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2010r., Nr 123, poz. 840); W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 7.4a), musi się wykazać przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wykonawcy łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 20.000 PLN. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny i finansowy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) rezygnacji z części usług, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; B) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych, b) polecenia Zamawiającego; c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29, pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. NIDZICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. NIDZICA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. DZIAŁDOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. DZIAŁDOWO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. IŁAWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica -msc. IŁAWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. NOWE MIASTO LUBAWSKIE oraz PACÓŁTOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. NOWE MIASTO LUBAWSKIE oraz PACÓŁTOWO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - msc. IŁOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica -msc. IŁOWO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.