eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lichnowy › Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach w gminie Lichnowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Lichnowy: Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach w gminie Lichnowy
Numer ogłoszenia: 6956 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lichnowy , ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, woj. pomorskie, tel. 055 2712723, faks 055 2712723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lichnowy.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach w gminie Lichnowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje budowę kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ulicy Lachowicza na działce nr 159 w Lichnowach. W ramach inwestycji zaplanowano: - budowę boiska do tenisa ziemnego o nawierzchni ceglastej na podbudowie z kruszywa naturalnego z ogrodzeniem z siatki stalowej powlekanej (wraz z montażem słupków do tenisa ziemnego i ławkami), - budowę boiska do piłki plażowej (wraz z montażem słupków do siatkówki i ławkami), - zagospodarowanie terenu: postawienie altany (wiaty grilowej) o konstrukcji drewnianej o wymiarach: 3,32 x 4,72; miejsce na ognisko wraz z ławkami, dojścia piesze o nawierzchni żwirowej, chodniki, droga wewnętrzna i miejsca postojowej przy placu zabaw z kostki brukowej na podbudowie zgodnej z przeznaczeniem. Charakterystyczne parametry planowanej inwestycji: - powierzchnia całkowita działki - 2492,25 m2, - altana - 15,67 m2, - powierzchnia boisk - 873,48 m2, - trakty piesze, drogi i dojazdy - 242,82 m2, - parking - 54,00 m2, - nawierzchnie trawiaste - 1306,28 m2. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. Przedmiar robót, dołączony do SIWZ jako zał. nr 6 jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, itp. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 15 lipca 2011 r. Zadanie 2 Zakres zadań przewidzianych do wykonania obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: zestaw dwuwieżowy, karuzela 4-siodełkowa, sprężynka typu Konik, huśtawka 2 - osobowa deska, huśtawka wagowa, piaskownica ze stolikiem i ławki. Wszystkie elementy powinny zostać wykonane z okrąglaków drewnianych szlifowanych, impregnowanych ciśnieniowo, malowanych farbami wodorozcieńczalnymi do drewna do zastosowania na zewnątrz. Dodatkowe elementy uzupełniające zestawy powinny zostać wykonane z włókna szklanego, sklejki, rur stalowych bez szwu, sprężyn stalowych, łańcuchów ocynkowanych i lin oraz opon i elementów gumo pochodnych. Wszystkie śruby montażowe muszą zostać zabezpieczone kapslami z tworzywa sztucznego lub gumy. Zakres zadania obejmuje także uporządkowanie terenu zielonego wraz z dokonaniem nasadzeń z drzew i krzewów zimnozielonych. Przed dokonaniem nasadzeń należy zabezpieczyć grunt geowłókniną i zasypką z odkwaszonej kory. Wszystkie urządzenia bezwzględnie muszą posiadać aprobaty techniczne i certyfikaty upoważniające do stosowania na ogólnodostępnych placach zabaw, które należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu montażu elementów. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Przedmiar robót, dołączony do SIWZ jako zał. nr 9 jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, itp. Termin wykonania zamówienia - przewidywany termin rozpoczęcia 15.06.2011r. (tj. po zakończeniu robót ziemnych i wykonaniu boisk); termin zakończenia do dnia 15 lipca 2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Zadanie 1 Wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 07.02.2011r. na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zadanie 2 Wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 07.02.2011r. na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek uch posiadania. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. W przypadku części I zamówienia wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada kwalifikacje z branży budowlanej do zajmowania danego stanowiska.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 2) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności w trakcie realizacji inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lichnowy ul. Tczewska 6 82 - 224 Lichnowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lichnowy ul. Tczewska 6 82 - 224 Lichnowy pokój nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz wszelką inną wzajemną korespondencję Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem. W przypadku przekazu faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach w gminie Lichnowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje budowę kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ulicy Lachowicza na działce nr 159 w Lichnowach. W ramach inwestycji zaplanowano: - budowę boiska do tenisa ziemnego o nawierzchni ceglastej na podbudowie z kruszywa naturalnego z ogrodzeniem z siatki stalowej powlekanej (wraz z montażem słupków do tenisa ziemnego i ławkami), - budowę boiska do piłki plażowej (wraz z montażem słupków do siatkówki i ławkami), - zagospodarowanie terenu: postawienie altany (wiaty grilowej) o konstrukcji drewnianej o wymiarach: 3,32 x 4,72; miejsce na ognisko wraz z ławkami, dojścia piesze o nawierzchni żwirowej, chodniki, droga wewnętrzna i miejsca postojowej przy placu zabaw z kostki brukowej na podbudowie zgodnej z przeznaczeniem. Charakterystyczne parametry planowanej inwestycji: - powierzchnia całkowita działki - 2492,25 m2, - altana - 15,67 m2, - powierzchnia boisk - 873,48 m2, - trakty piesze, drogi i dojazdy - 242,82 m2, - parking - 54,00 m2, - nawierzchnie trawiaste - 1306,28 m2. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. Przedmiar robót, dołączony do SIWZ jako zał. nr 6 jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, itp. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 15 lipca 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa z montażem urządzeń placu zabaw wraz z nasadzeniem zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań przewidzianych do wykonania obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: zestaw dwuwieżowy, karuzela 4-siodełkowa, sprężynka typu Konik, huśtawka 2 - osobowa deska, huśtawka wagowa, piaskownica ze stolikiem i ławki. Wszystkie elementy powinny zostać wykonane z okrąglaków drewnianych szlifowanych, impregnowanych ciśnieniowo, malowanych farbami wodorozcieńczalnymi do drewna do zastosowania na zewnątrz. Dodatkowe elementy uzupełniające zestawy powinny zostać wykonane z włókna szklanego, sklejki, rur stalowych bez szwu, sprężyn stalowych, łańcuchów ocynkowanych i lin oraz opon i elementów gumo pochodnych. Wszystkie śruby montażowe muszą zostać zabezpieczone kapslami z tworzywa sztucznego lub gumy. Zakres zadania obejmuje także uporządkowanie terenu zielonego wraz z dokonaniem nasadzeń z drzew i krzewów zimnozielonych. Przed dokonaniem nasadzeń należy zabezpieczyć grunt geowłókniną i zasypką z odkwaszonej kory. Wszystkie urządzenia bezwzględnie muszą posiadać aprobaty techniczne i certyfikaty upoważniające do stosowania na ogólnodostępnych placach zabaw, które należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu montażu elementów. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Przedmiar robót, dołączony do SIWZ jako zał. nr 9 jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, itp. Termin wykonania zamówienia - przewidywany termin rozpoczęcia 15.06.2011r. (tj. po zakończeniu robót ziemnych i wykonaniu boisk); termin zakończenia do dnia 15 lipca 2011 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.