eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Zatrudnienie trenerów pracy do wdrażania Modelu Zatrudnienia Wspieranego osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych z terenu powiatu kamiennogórskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Kamienna Góra: Zatrudnienie trenerów pracy do wdrażania Modelu Zatrudnienia Wspieranego osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych z terenu powiatu kamiennogórskiego
Numer ogłoszenia: 69550 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Wsparcia - Środowiskowy Dom Samopomocy , ul. Kościuszki 6, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 743 0129, faks 75 743 0129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdskg.nazwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowy Ośrodek Wsparcia - Środowiskowy Dom Samopomocy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie trenerów pracy do wdrażania Modelu Zatrudnienia Wspieranego osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych z terenu powiatu kamiennogórskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia i aktywizacji projektu podczas wdrażania Modelu Zatrudnienia Wspieranego osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych z terenu powiatu kamiennogórskiego w ramach projektu pod nazwą Aktywni i samodzielni w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII, Działanie 7.4. Z uwagi na charakter usługi Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, przy czym Zamawiający wymaga, aby każda z części wykonywana była przez innego trenera pracy. W okresie realizacji umowy każdy trener pracy będzie wykonywał określone umownie obowiązki dla co najmniej 6 osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych w wymiarze czasu pracy 80 godzin miesięcznie. W przypadku części 4 dodatkowo trener pracy będzie monitorował stan zdrowia uczestników projektu (szczególnie uczestników po kryzysach psychicznych), utrzymywał stały kontakt z lekarzem psychiatrą i lekarzem rodzinnym. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1. wspieranie uczestników projektu na każdym jego etapie; 2. pełnienie roli łącznika osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych między pracodawcą a doradcą planowania kariery; 3. prowadzenie konsultacji wraz z doradcą planowania kariery; 4. uczestniczenie w szkoleniu u Partnera ponadnarodowego, ucząc się opracowanych przez niego metod pracy; 5. wdrażanie metody pracy osobom niepełnosprawnym intelektualnie i po kryzysach psychicznych w zakresie przygotowanie do pracy w grupie; 6. organizacja i nadzór nad stażami/zajęciami reintegracji zawodowej; 7. w momencie podjęcia stażu i zatrudnienia przez osobę niepełnosprawną dbanie o właściwe wdrożenie do pracy; 8. organizacja materiałów szkolenia językiem łatwym do czytania lub obrazowym; 9. prowadzenie arkuszy obserwacji podczas zajęć i szkoleń;10. monitorowanie stanu zdrowia uczestników projektu ( przypadku części 4). Zadanie realizowane będzie w wymiarze 80 godzin w miesiącu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00. Obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie kart pracy zawierających dane dotyczące liczby godzin (czasu) faktycznego świadczenia usługi i rodzaju wykonywanych prac. Karty pracy będą podstawą do wypłaty wynagrodzenia miesięcznego. Głównym miejscem świadczenia usługi będzie siedziba Powiatowego Ośrodka Wsparcia - Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Kościuszki 6 w Kamiennej Górze. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć podczas praktyk u ewentualnych pracodawców, a także uczestniczyć w szkoleniu, które odbędzie się u Partnera niemieckiego w wymiarze 14 dni. Wykonawca jest zobowiązany do osobistego wykonywania zadań leżących w zakresie przedmiotu zamówienia, co oznacza, że Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia całości lub ich części zadań innym osobom. Informacje o projekcie: Projekt realizowany jest przez 3 partnerów: Fundacja Razem w Wałbrzychu (Lider Projektu), Powiatowy Ośrodek Wsparcia - Środowiskowy Dom Samopomocy w Kamiennej Górze (Partner 1), Martinshof Rothenburg Diakoniewerk (Partner 2 Ponadnarpodowy). Zasięg działania Projektu obejmuje obszar powiatu kamiennogórskiego: miasto i gminę Kamienna Góra, miasto i gmina Lubawka; gminę Marciszów. Okres trwania Projektu: do 30.04.2015 r.. Wartość Projektu: 1 228 761,00 zł. Projekt zakłada: aktywizację społeczną i zawodową co najmniej 25 osób z zaburzeniami psychicznymi z 30 objętych wsparciem z uwzględnieniem otoczenia rodzinnego i środowiska pracy; zrealizowanie wsparcia w 6 zadaniach; Klub Pracy (indywidualne poradnictwo psychologiczne, psychospołeczne i zawodowe oraz treningi pracy); zajęcia psycho - edukacyjne i integracyjne dla otoczenia; szkolenia zawodowe; staże zawodowe; współpraca ponadnarodowa; zarządzanie Projektem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą dla każdej z części z osobna posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. wykształcenie wyższe o kierunku pedagogicznym lub studium terapii zajęciowej oraz co najmniej roczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami na każdą z nich oddzielnie. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wyłącznie w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian; w sytuacji wejścia Polski do strefy euro pod warunkiem, że będzie wprowadzone w drodze ustawy a nieuwzględnienie ich w wartości wynagrodzenia wykonawcy będzie mu groziło rażącą startą. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę wyliczenia wskazującego na poniesienie rażącej straty. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, np. zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiana numeru rachunku bankowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdskg.nazwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Wsparcia - Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Kościuszki 6 w Kamiennej Górze (58-400), parter, pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Ośrodek Wsparcia - Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Kościuszki 6 w Kamiennej Górze (58-400), parter, pokój nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Aktywni i samodzielni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wsparcia i aktywizacji uczestników projektu polegającej na realizacji zadań trenera pracy dla co najmniej 6 osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych w wymiarze czasu pracy 80 godzin miesięcznie przez okres trwania projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wsparcia i aktywizacji uczestników projektu polegającej na realizacji zadań trenera pracy dla co najmniej 6 osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych w wymiarze czasu pracy 80 godzin miesięcznie przez okres trwania projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wsparcia i aktywizacji uczestników projektu polegającej na realizacji zadań trenera pracy dla co najmniej 6 osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych w wymiarze czasu pracy 80 godzin miesięcznie przez okres trwania projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wsparcia i aktywizacji uczestników projektu polegającej na realizacji zadań trenera pracy dla co najmniej 6 osób z niepełnosprawnością intelektualną i po kryzysach psychicznych w wymiarze czasu pracy 80 godzin miesięcznie przez okres trwania projektu oraz monitorowanie stanu zdrowia uczestników projektu, utrzymywanie stałego kontaktu z lekarzem psychiatrą i lekarzem rodzinnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.