eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawą odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Bielsko-Biała: Dostawą odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora.
Numer ogłoszenia: 69538 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawą odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostwa odczynników oraz materiałów zużywalnyc, niezbędnych do wykonania 7 300 oznaczeń w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla Oddziału AiIT. Numer sprawy: ZP 8/2008-PN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie wyznacza wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują stosownymi oświadczeniami lub dokumentami, że spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tzn. - w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej (2) dwa zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz e) spełniają wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. P o n a d t o : 1) Zaproponują zamawiającemu wydłużony termin płatności lecz nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu właściwej faktury VAT do siedziby zamawiającego. 2) Zaoferują zamawiającemu stałość proponowanych cen netto w okresie trwania umowy. 3) Złożą oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiążą się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 4) Przedłożą aktualne dokumenty i oświadczenia określone w Rozdz. IV, dział. II SIWZ. 5) Wraz z dostawą i montażem zapewnią przeszkolenie personelu w zakresie prawidłowej obsługi. 6) Na czas trwania umowy zapewnią serwis oraz przegląd aparatu na prawidłowe jego działanie, minimum 12 miesięcy od daty uruchomienia. 7) Wygrywający przetarg zapewni zamawiającemu bezpłatną dostawę analizatora wraz montażem, uruchomienie analizatora wraz z protokołem przekazania, szkolenie personelu wraz z protokołem szkolenia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. O P I S oceny spełnienia warunków: W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający oczekuje wykazania, że : 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej ( 2 ) dwa zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż lub równej 100 % ceny ofertowej netto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 2.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia: - Aktualnej Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sprawdzenie oraz ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń, oraz dołączonych do oferty wymaganych dokumentów , według zasady spełnia / nie spełnia oraz odnotowane na druku ZP 17 do protokołu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 s k ł a d a następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ. 4) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. 5) Parametry graniczne wymagane dla analizatora - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ. 6) Wykaz wykonanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie. W takim przypadku Zamawiający uzna, że wymóg zostanie spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących wspólnie będzie nie mniejsza niż 2. 7) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1A do oferty. 9) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że stosowane odczynniki, elektrody, sensory, materiały zużywalne podlegają / nie podlegają* przepisom Ustawy o Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych. 10) Wykonawca wraz z ofertą ( dla proponowanego Analizatora ) zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. przedstawi deklarację zgodności CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych. Deklarację zgodności należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału, oraz jej tłumaczenie na język polski. - W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom cytowanej wyżej ustawy z dnia 20kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do ofertyinne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania lub dołączą stosowne oświadczenie. 2 .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.9). składa odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 9) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.1)-10) powinny być złożone przez każdy podmiot osobno.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-300 Bielsko-BIała, ul. Wyspiańskoiego 26 - pocztą na wniosek Wykonawcy lub samodzielnie ze strony internetowej BIP wskazanej przez zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego -Sekretariat - Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.