Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-29
Warszawa: DOSTAWĘ środków dezynfekcyjnych DLA INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII
Numer ogłoszenia: 69534 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Psychiatrii i Neurologii , ul. Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4582528, faks 022 4582731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut naukowo-badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ środków dezynfekcyjnych DLA INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - dezynfekcja rąk Pakiet II- dezynfekcja ran, błon śluzowych Pakiet III - dezynfekcja skóry Pakiet IV - preparat do czyszczenia skóry Pakiet V - dezynfekcja dużych powierzchni Pakiet VI - dezynfekcja narzędzi Pakiet VII - dezynfekcja sprzętu i powierzchni Pakiet VIII - preparaty do szybkiej dezynfekcji powierzchni Pakiet X - emulsja do pielęgnacji rąk Pakiet XI - preparat do dezynfekcji rąk Pakiet XII - preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych Pakiet XIII - preparat do myjni Meiko Topliwe i Belimed WD 550 Pakiet XIV- preparat do mycia sądy przezprzełykowej Pakiet XV- preparat do dezynfekcji powierzchni Pakiet XVI- preparat do dezynfekcji powierzchni.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907z póź zm). 7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy 7.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść w/w dokumentów powinna zawierać : a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c)charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 7.4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.5 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 7.4 7.6 Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 113 poz. 759, z późn.zm.) 7.7 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3 - Termin dostawy - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipin.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie ul. Sobieskiego 9 budynek A pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie ul. Sobieskiego 9 budynek A pokój nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - dezynfekcja rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - dezynfekcja rąk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- dezynfekcja ran, błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II- dezynfekcja ran, błon śluzowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - dezynfekcja skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - dezynfekcja skóry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - preparat do czyszczenia skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - preparat do czyszczenia skóry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - dezynfekcja dużych powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - dezynfekcja dużych powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - dezynfekcja narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - dezynfekcja narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - dezynfekcja sprzętu i powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII - dezynfekcja sprzętu i powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - preparaty do szybkiej dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII - preparaty do szybkiej dezynfekcji powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX preparat do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IX preparat do dezynfekcji powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - emulsja do pielęgnacji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X - emulsja do pielęgnacji rąk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI - preparat do dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XI - preparat do dezynfekcji rąk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII - preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XII - preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII - preparat do myjni Meiko Topliwe i Belimed WD 550.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIII - preparat do myjni Meiko Topliwe i Belimed WD 550.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV- preparat do mycia sądy przezprzełykowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIV- preparat do mycia sądy przezprzełykowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet XIV- preparat do mycia sądy przezprzełykowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIV- preparat do mycia sądy przezprzełykowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XVI- preparat do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XVI- preparat do dezynfekcji powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reagowania na reklamacje - 1
- 3. Termin dostawy - 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawę środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- 77-P-24 Środki do dezynfekcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.