eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Budowa ulicy Kardynała Wyszyńskiego w Morągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Morąg: Budowa ulicy Kardynała Wyszyńskiego w Morągu
Numer ogłoszenia: 69506 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Kardynała Wyszyńskiego w Morągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa ulicy Wyszyńskiego w Morągu na odcinku od ulicy Dębowej do ulicy Sienkiewicza. Podstawowe parametry: - ulica miejska klasy D, - kategoria ruchu KR2, - szerokość w liniach rozgraniczających - średnio 20,0m - szerokość jezdni 6,00m - szerokość chodników 2,0m - szerokość ścieżki rowerowej (przy jezdni ) 2,50m Odcinek ulicy Wyszyńskiego od ulicy Dębowej do włączenia do ulicy Sienkiewicza zlokalizowany jest w pasie drogowym określonym w MPLP. Szerokość pasa drogowego 20,0m. Początek ulicy stanowi włączenie w istniejącą nawierzchnię z kostki betonowej o szerokości 6,0m. Koniec odcinka ulicy stanowi włączenie do ulicy Sienkiewicza. Na tym obszarze została zaprojektowana wyspa rozdzielającą kierunki ruchu o szerokości 3,40m-2,90m (na szerokości przejścia dla pieszych i długości L=21,0m. Promienie łuków najazdowych wynoszą R=15,0m. Połączenie bitumicznej nawierzchni ulicy Sienkiewicza i kostkowej ulicy Wyszyńskiego stanowi krawężnik betonowy 20x30 ułożony na leżąco. Zastosowane promienie łuków poziomych wynoszą R=80, 100 i 300m. Ulica wyposażona jest w obustronne chodniki o szerokości 2,0 (po stronie prawej przy jezdni) oraz ścieżkę rowerową po stronie prawej o szerokości 2,50m. W km 0+104 - zgodnie z MPZP - zaprojektowane jest skrzyżowanie z ulicą B.Prusa. Zastosowane zostały promienie najazdowe R=12,0m Roboty ziemne Zgodnie z wykonanymi badaniami geotechnicznymi projekt określa na powierzchni około 1500m2 całkowitą wymianę gruntów nienośnych tj.: - warstwy wierzchniej i darni - gruntów nienośnych namułów jeziornych - warstwy leżącej pod utworami jeziornymi - miękkoplastycznych glin o Jl>0,5 Po wybagrowaniu gruntów nienośnych należy wybudować nasyp pod konstrukcję drogową o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną. Konstrukcja nawierzchni odcinka ulicy: - kostka betonowa grub. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - podbudowa z kruszywa naturalnego stab. mechanicznie - warstwa mrozoochronna Konstrukcja chodników i wyspy rozdzielającej: - kostka betonowa - fazowana (szara) grub. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - podbudowa z kruszywa naturalnego stab. mechanicznie - podsypka piaskowa Konstrukcja ścieżek rowerowych: - kostka betonowa - bezfazowa (czerwona) grub. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - podbudowa z kruszywa naturalnego stab. mechanicznie - podsypka piaskowa Zastosowano krawężniki betonowe 15x30 i 20x30 (leżący na połaczeniu nawierzchni ulic Wyszyńskiego i Sienkiewicza) oraz obrzeża 8x30. Odwodnienie ulicy Wody opadowe z powierzchni utwardzonych : ulicy, chodników i ścieżki rowerowej są odprowadzane powierzchniowo do studzienek ściekowych projektowanej kanalizacji deszczowej. Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej Projektowana sieć kanalizacji deszczowej zostanie zlokalizowana w pasie drogowym budowanej ulicy. Kolektory główne zostaną ułożone pod chodnikami. Wody opadowe i roztopowe zostaną zebrane z nawierzchni jezdni poprzez wpusty deszczowe z osadnikami i sprowadzone do istniejących kolektorów. Poza granicą opracowania na skrzyżowaniu z ul. Prusa, zostały zaprojektowane sięgacze zakończone studniami (D2 i D11) w celu odbioru wód opadowych z przyszłej ulicy. Projektowana studnia D7 przeznaczona jest do odbioru wód napływających z istniejącego rowu. W tym celu na wlocie do studni (od strony rowu) należy zamontować kratę z prętów stalowych fi 8mm w rozstawie 15mm. Wlot do studni wykonać na wysokości 20cm powyżej dna rowu. Zaprojektowano kanał z rur PVC bezciśnieniowych, kielichowych o ściankach jednorodnych i sztywności obwodowej SN8. Średnice i grubości ścinek zostały pokazane na planie sytuacyjnym i profilu podłużnym sieci. Rury układać na podsypce z pospółki o grubości warstwy 10cm. Długość projektowanych sieci wyniesie około 540,0 m. Studnie (oprócz studni D1) należy wykonać z kręgów żelbetowych DN 1200 z betonu klasy B 45; W-8, F-150 łączonych na uszczelki gumowe. Studnie wykonać z osadnikiem h=0,5m (bez kinety). Studnie zlokalizowane w chodnikach i terenach zielonych przykryć płytą nadstudzienną i włazem żeliwnobetonowym klasy C250. Wyrównanie włazów z terenem przy pomocy pierścieni dystansowych. Studnię D1 należy wykonać jako systemową z PE dn600. Wpusty deszczowe wykonać z rur betonowych fi 0,5 m z betonu klasy B 45; W-8, F-150 łączonych na uszczelki gumowe z osadnikiem h=1,0m. Stosować kraty wpustów na zawiasach klasy C250 z kratą żeliwną krawężnikową. Przebudowa sieci gazowej Modernizacja gazociągu polega na przebudowie istniejącej sieci gazowej zgodnie z warunkami technicznymi Długości przebudowywanych sieci DN110, L=26,0m DN 160, L= 55.0 m Przy wykonywaniu wcinki w istniejące gazociągi stalowe, należy w odległości nie mniejszej niż 10,0m od miejsca wcinki zamontować króćce do wprowadzania balonów odcinających. Przejścia poprzeczne gazociągu pod ulicą wykonać w wykopie otwartym. Przejście pod ulicą zaprojektowano z rury PE100 SDR17,6 dn 125mm w rurze ochronnej polietylenowej dn 200. Rura ochronna powinna być zamknięta z obu stron manszetami oraz wyposażona w rurę wydmuchową. Rury przewodowe wprowadzać do rury ochronnej na płozach polietylenowych. Sieć średnic dn125 i dn180 wykonać z rur polietylenowych PE100 SDR 17,6. Przebudowa oświetleń ulic i skrzyżowań Zakres prac do wykonania : - na ul. Słowackiego zdemontować istniejącą latarnię oświetleniową na słupie WZ -11 z wysięgnikiem i oprawą zlokalizowaną na wjeździe ulicy projektowanej , - zdemontować odcinek linii kablowej YAKY 4 x 35 mm2 pomiędzy latarnią zdemontowana , a latarnią znajdującą się naprzeciwko budynku nr 26 - Słowackiego - wybudować złącze kablowo- pomiarowe wraz z szafką oświetleniową w miejscu wskazanym na planie sytuacyjnym - w obrębie proj. złącza kablowego wykonać wcinkę w istniejący kabel YAKY 4 x 120 łączący istn. złącza ZK-3 na budynkach nr 26 i 32 ul. Słowackiego - wcinkę wykonać w ten sposób , aby jeden koniec kabla wprowadzić bezpośrednio do złącza bez cięcia , a drugi po ułożeniu nowego dł. 6 m zmutować z istniejący , stosując mufę z rur termokurczliwych - wybudować nowe latarnie oświetleniowe ozn. Nr 1 - 15 i zasilić je linią kablową YAKY 4x 35 o łącznej dł. 652 m - obwód wyprowadzony z SO do latarni nr 2 , - latarnię nr 1 powiązać z obwodem oświetleniowym ulicy Słowackiego wykonując nowy obwód pomiędzy latarnią Nr 1 i istn. naprzeciwko bud. nr 26 oraz dł. 26 m pomiędzy latarnią nr 1 i istn. znajdującą się naprzeciwko bud. nr 32 z wykorzystaniem części istniejącego kabla - kable połączyć stosując mufy termokurczliwe - od latarni nr 1 do nr 2 wykonać linię kablową dł. 25 m z podziałem obwodów w latarni nr 2 , Szafka oświetleniowa Projektowaną szafkę oświetlenia ulicznego montować przy złączu ZK-1 z zastosowaniem obudowy z tworzywa termoutwardzalnego ze zintegrowanym fundamentem .Szafka wyposażona będzie w zabezpieczenia obwodów odejściowych oraz elementy do lokalnego i zdalnego ( kaskadowego) sterowania oświetlenia. Latarnie oświetleniowe Na budowanym odcinku ulicy Kardynała Wyszyńskiego projektuje się latarnie z zastosowaniem słupów ocynkowanych stożkowych z wysięgnikami jednoramiennymi giętymi dł. 2,0 m . Słupy posadowione będą na fundamentach prefabrykowanych. Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych a) Przebudowa kanalizacji Telekomunikacji Polskiej S.A. W związku z budową ulicy Wyszyńskiego w Morągu, należy przebudować poza obrys projektowanej jezdni ciąg kanalizacji telekomunikacyjnej trzyotworowej. Ze względu na lokalizację kanalizacji pod ciągiem jezdnym, należy ją wykonać z rur grubościennych typu RHDPE 110/6,3. Na nowo wybudowanej kanalizacji należy posadowić odpowiednio usytuowane studnie kablowe typu SK-6, stanowiące elementy łączące nowy ciąg kanalizacyjny z istniejącym. b) Przebudowa i zabezpieczenie kabli miedzianych Do nowo zaprojektowanej kanalizacji należy przebudować kable rozdzielcze i magistralne. Przebudowę należy wykonać przy pomocy wstawek kablowych, kablami tego samego typu wciągniętych w nowy (przebudowany) odcinek kanalizacji kablowej. Nowe odcinki kabli połączyć z istniejącymi przy pomocy nowo zaprojektowanych złączy równoległych, zapewniając w ten sposób ciągłość sygnału podczas przebudowy. Po zakończonej przebudowie, na kablach należy przeprowadzić niezbędne pomiary potwierdzające poprawność wykonania prac montażowych. Kabel, który nie uległ przebudowie będący własnością telewizji kablowej Vectra, należy pod projektowaną drogą zabezpieczyć rurą grubościenną typu AROT. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Informacja dodatkowa Drewno pozyskane w trakcie wycinki jest własnością Zamawiającego. Drzewa należy wycinać pilarką spalinową z zachowaniem bezpieczeństwa zarówno pracowników , jak i osób postronnych. Dłużycę pociąć na odcinki 1,25m długości, w zależności od sortymentu drewna i złożyć w stos we wskazanym miejscu oraz protokolarnie przekazać inwestorowi. Karpinę po ściętych drzewach wykarczować i wywieźć lub zagospodarować we własnym zakresie. Gałęzie i krzaki wycięte przemielić przy pomocy rębaka i zagospodarować we własnym zakresie. Zabrania się palenia karpiny i gałęzi na terenie budowy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych w bieżącym roku, Zamawiający dokona płatności w roku 2013 maksymalnie na kwotę 294 000,000 zł brutto. Pozostała kwota ceny ofertowej Wykonawcy zostanie opłacona w roku 2014..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie: - co najmniej dwóch zadań polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1 000 m2 każda (nie można łączyć większej ilości zadań celem uzyskania wymaganej powierzchni). - co najmniej jednego zadania związanego z wykonaniem oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej jak 50 000,00 zł brutto (nie można łączyć większej ilości zadań celem uzyskania wymaganej wartości). - minimum jedną pracę z zakresu robót kanalizacji deszczowej o dł. minimum 150 mb (nie można łączyć większej ilości zadań celem uzyskania wymaganej długości). Doświadczenie wykonawcy, powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z wyszczególnieniem wartości zadań (w przypadku oświetlenia ulicznego) i wykazaną powierzchnią (w przypadku kostki brukowej) oraz długością (w przypadku deszczówki). Wykaz robót z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania należy wykonać wg wzoru Załącznika Nr 4. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ. Do wzmiankowanego formularza (załącznik nr 4) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał: osobę, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót do: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót do: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót do: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót do: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ o którym mowa w ust. 7 pkt 7.1 Lp.2 SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ a także złożonego oświadczenia o posiadaniu uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.3 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 2 000 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu (np. polisy) oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (Załącznik Nr 7) 2. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia (Załącznik Nr 8) 3. Dowód wpłaty wadium 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 7) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa. (Załącznik nr 9)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Zmiany kwoty wynagrodzenia: - w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, - w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych / koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/, - w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, - w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania, - w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu, - w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.morag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.