eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › "Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Sanoka."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69500 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Sanok: "Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Sanoka."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48990-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, krajowy numer identyfikacyjny 37044071000000, ul. ul. Rynek  1, 38500   Sanok, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 134 630 890, e-mail inwestycje@um.sanok.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Sanoka."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Usługa związana z utrzymaniem czystości i porządku na chodnikach i przystankach komunikacyjnych placach na terenie miasta Sanoka: 1. Zakres usługi obejmuje wykonanie usługi oczyszczania chodników, placów i przystanków komunikacyjnych: 1.1. rejon nr 1 place, chodniki i przystanki komunikacyjne 1)plac ul. Rynek, ul. Pl. św. Jana, ul. Grodka, - 7572 m2, 2)chodnik przy ul. Łaziennej na odcinku od wjazdu na plac hotelu "Sanvit" do windy Urzędu Miasta - 85 m2, 3)chodnik przy ul. Zamkowej po obu stronach jezdni - 768 m2, 1)Pl. św. Michała wraz z chodnikami - 1870 m2, 2)Plac Harcerski obok ul. Mickiewicza - 1000 m2, 3)chodnik przy ul. Grzegorza po obu stronach jezdni - 1030 m2, 4)plac przy ul. 3 Maja, część ulicy Piłsudskiego, ul. Franciszkańska (deptak) - 2060 m2, 5)chodnik pomiędzy ul. 3 Maja a ul. Grzegorza (przejście pomiędzy budynkami) - 70 m2, 6)chodnik pomiędzy Rynkiem a ul. Franciszkańską( przejście pomiędzy budynkami) - 100 m2, 7)chodnik przy ul. Piłsudskiego po obu stronach jezdni - 1448 m2, 8)chodnik przy ul. Wałowa po obu stronach jezdni - 380 m2, 9)chodniki przy ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Ks. Prałata Adama Sudoła po obu stronach jezdni - 280 m2, 10)ul. Schody Zamkowe - 350 m2, 11)ul. schody Serpentyny - 168 m2, 12)ul. schody Balowskie - 625 m2, 13)ul. schody Franciszkańskie - 450 m2, 14)ul. Żydowska - 350 m2, 15)chodnik przy ul. Sobieskiego po obu stronach jezdni - 861 m2, 16)chodnik przy ul. Lenartowicza po obu stronach jezdni - 250 m2, 17)chodnik przy ul. Modrzewskiego po obu stronach jezdni - 150 m2, 18)chodnik przy ul. Żwirki i Wigury po obu stronach jezdni - 2400 m2, 19)chodnik przy ul. Mickiewicza po obu stronach jezdni do skrz. z ulicą Staszica z wyłączeniem wyznaczonej strefy płatnego parkowania na chodniku przy budynku Mickiewicza 3,5,7 oraz Kościuszki 22 od strony ul. Mickiewicza - 2033 m2, 20)chodnik przy ul. Kościuszki po obu stronach jezdni z wyłączeniem wyznaczonych stref płatnego parkowania na chodniku przy budynkach Kościuszki 5,9,10,11,12,25,31, 34 - 2032 m2, 21)chodnik przy ul. Rymanowskiej po obu stronach jezdni do skrzyżowania z ul. Dąbrowicką z wyłączeniem parkingu na chodniku po stronie Przedszkola - 2625 m2, 22)chodnik przy ul. Sienkiewicza po obu stronach jezdni na odcinku od ul. Kościuszki do skrz. z ulicą Słowackiego - 1227 m2, 23)chodnik przy ul. Feliksa Gieli po obu stronach jezdni od skrz. z ul. Kościuszki do zjazdu na parking przed budynkiem nr 11 - 200 m2, 24)chodnik pomiędzy ul. Feliksa Gieli a ul. Daszyńskiego (poniżej szaletów) - 160 m2, 25)chodnik przy ul. Daszyńskiego po obu stronach jezdni - 1687 m2, 26)chodnik przy ul. Jagiellońskiej po obu stronach jezdni - 3652 m2, 27)chodnik pomiędzy ul. Kolejową a ul. Ogrodową - 180 m2, 28)chodnik łączący ul. Jagiellońską z ul. Kochanowskiego (pomiędzy hotelem a potokiem Płowieckim i sklepem Huskwarna) - 58 m2, 29)chodnik przy ul. Podgórze po lewej stronie jezdni na odcinku od ul. Schodów Franciszkańskich do ul. Schodów Zamkowych - 400 m2, 30)plac przy ul. Krakowskiej (nawrót autobusowy) - 840 m2, 31)chodnik przy ul. Wyspiańskiego - 1160 m2, 32)chodnik przy ul. Świętojańskiej - 460 m2, 33)chodnik przy ul. Poetyckiej - 485 m2, 34)chodnik przy ul. Łany - 630 m2, 35)chodnik przy ul. Dąbrowieckiej - 420 m2, 36)przystanki komunikacyjne : - ul. Kawczyńskiego - 2 przystanki, - ul. Okulickiego - 6 przystanków, - ul. Białogórska - 4 przystanki, - ul. Przemyska - 8 przystanków, - ul. Lipińskiego - 8 przystanków, - ul. Beksińskiego - 1 przystanek, - ul. Gorazdowskiego - 2 przystanki, - ul. 800-lecia - 4 przystanki, - ul. Jana Pawła II - 3 przystanki, - ul. Biała Góra - 2 przystanki, - ul. Jezierskiego - 2 przystanki, - ul. Robotnicza - 2 przystanki, - ul. Krakowska - 9 przystanków, - ul. Sadowa - 6 przystanków, - ul. Konarskiego - 4 przystanki, - ul. Stawiska - 1 przystanek, - ul. Kościelna - 1 przystanek, - ul. Konopnickiej - 2 przystanki, - ul. Stróżowska - 4 przystanki, - ul. Traugutta - 5 przystanków, - ul. Warzywna - 1 przystanek, - ul. Kluski - 1 przystanek, - ul. Rymanowska - 5 przystanków, - ul. Dmowskiego - 3 przystanki, - ul. Dworcowa -1 przystanek, - ul. Lwowska - 2 przystanki, - ul. Mickiewicza - 4 przystanki, - ul. Podgórze - 1 przystanek, - ul. Staszica - 1 przystanek, - ul. K. Bony - 3 przystanki, - ul. Kościuszki - 2 przystanki, - ul. Jagiellońska- 1 przystanek, - ul. Okrzei - 2 przystanki, - ul. Wilcza - 1 przystanek, - ul. Sowia - 1 przystanek, - ul. Piłsudskiego - 1 przystanek, - ul. Kiczury - 1 przystanek, - ul. Słowackiego - 1 przystanek, 1.2 rejon nr 2 place i chodniki: 1)chodnik przy ul. Lipińskiego prawa strona na odcinku od przejazdu kolejowego do wjazdu do przychodni zdrowia - 200 m2, 2)chodnik przy ul. Lipińskiego po obu stronach drogi na odcinku o wjazdu do składu złomu do skrzyżowania z ul. Rzemieślniczą - 300 m2, 1)chodnik przy ul. Kościelnej prawa strona (od wjazdu do Caritasu do skrz.z ul. Stolarską - 40 m2, 2)chodnik przy ul. Rzemieślniczej (obok parkingu od ul. Lipińskiego do potoku) - 40 m2, 3)ulica dojazdowa i parking od ul. Błonie - 690 m2, 4)chodnik przy ul. Kochanowskiego wzdłuż Gimnazjum nr 2 - 120 m2, 5)chodnik przy ul. Kochanowskiego i ul. Prugara Ketlinga na na odcinku od skrz. z ul. Błonie do skrz. z ul. Lwowską od strony pawilonu - 660 m2, 6)chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Ogrodową do bramy wjazdowej na posesję prywatą nr 42a - 135 m2, 7)chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Zieloną do skrz. z ul. Lwowską od strony budynku komunalnego - 230 m2, 8)chodnik wzdłuż potoku Płowieckiego wraz z kładką nad potokiem - 1575 m2, 9)chodnik przy ul. Błonie przy przedszkolu - 65 m2, 10)chodnik przy ul. Al. Wojska Polskiego po obu stronach jezdni z wyłączeniem chodnika przy budynku SSM nr 4 - 485 m2, 11)schody na Szklaną Górkę - 67 m2, 12)kładka nad torami łącząca dworzec autobusowy z dworcem kolejowym - 261 m2, 13)ulica dojazdowa od skrz. z ul. Daszyńskiego koło przychodni zdrowia Nafty Gaz wraz z kładką nad potokiem Płowieckim - 112 m2, 14)chodnik i schody biegnące przez teren zielony przy placu Partnerstwa (obok ul. Daszyńskiego) - 65 m2, 15)chodnik przy ul. Stawiska - 1125 m2, 16)parking przy ul. Rymanowskiej (powyżej przedszkola) - 625 m2, 17)chodnik po jednej stronie przy ul. Białogórskiej od ronda do końca zieleńca - 2000 m2, 18)parking i droga dojazdowa do budynków przy ul. Langiewicza 9-7 oraz chodnik pomiędzy budynkiem Traugutta 17 a 11 - 2418 m2, 19)ulica pomiędzy ul. Traugutta a ul. Poprzeczną droga (bez parkingu) - 275 m2, 20)chodnik pomiędzy ul. Poprzeczną a ul. Mickiewicza (przy zieleńcu) - 286 m2, 21)chodnik przy ul. Kwiatowej przy "Sanoczance" - 130 m2, 22)chodnik przy ul. Krasińskiego przy "Sanoczance" - 130 m2, 23)chodnik od ul. Gorazdowskiego do kościoła (biegnący przez zieleniec) - 100 m2, 24)chodniki wzdłuż zieleńca przy budynku SSM nr 39 pomiędzy ul. Jana Pawła II a Szkołą podstawową nr 4 - 400 m2, 25)ulica przed blokiem Cegielniana 34 bez parkingu - 600 m2, 26)chodni przy ul. Jana Pawła II od strony kościoła na odcinku od SPGK do ul. Gorazdowskiego, przy ogródku Jordanowskim oraz przy parkingu obok Ośrodka Zdrowia - 518 m2, 27)chodnik przy ul. Langiewicza przy ogródku Jordanowskim - 450 m2, 28)chodnik przy ul. Traugutta przy ogródku Jordanowskim - 200 m2, 29)chodnik przy ul. Sadowej po obu stronach jezdni - 2600 m2, 30)chodnik przy ul. Kiczury przy Cmentarzu Centralnym - 100 m2, 31)chodnik przy ul. Cegielnianej na odcinku od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do sklepu PSS - 220 m2, 32)chodnik przy ul. Traugutta na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do skrz. z Staszica (od strony stadionu ) - 100 m2, 33)chodnik przy ul. Zamenhofa, Norwida - 560 m2, 34)chodnik przy ul. Wyspiańskiego - 1160 m2, 35)chodnik przy ul. Świętojańskiej - 460 m2, 36)chodnik przy ul. Poetyckiej - 485 m2, 37)chodnik przy ul. Łany - 630m2, 38)chodnik przy ul. Dąbrowieckiej - 420 m2, 39)chodnik przy ul. Staffa, Prusa, Kasprowicza - 1319 m2, 40)chodnik przy ul. Kiczury na odcinku od wjazdu na posesję nr 52 do wjazdu na posesję nr 69 - 185 m2, 41)chodnik przy ul. Słowackiego przy działkach mienia komunalnego o nr. ewid. 1534/3, 326/2, 327/2, 328/2, 1520/8 - 200 m2, 2.Powierzchnie podano orientacyjnie. 3.Oczyszczaniu chodników i placów na całej szerokości obejmujące usuwanie wystających roślin, codzienne zbieranie odpadów, błota, zamiatanie piasku, liści oraz usuwanie innych zanieczyszczeń w godzinach od 4 00 do 16 00. 4.W przypadku wystąpienia opadów śniegu - zgarnianie śniegu, usuwanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną do godz. 8 00 . 5.W przypadku wystąpienia opadów śniegu po godz. 8 00 należy niezwłocznie przystąpić do zgarniania śniegu, usuwania śliskości oraz usuwania lodu i błota pośniegowego. 6.Mieszankę piaskowo- solną dostarcza Wykonawca na swój koszt. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi na terenie Gminy Miasta Sanoka przepisami na własny koszt;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90611000-3, 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT608000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Produkcyjno Handlowo - Usługowa "AZ" Krzysztof Zmarz ,  zmarz@2.pl,  ul. Osiedle Borki 4 ,  36-130,  Raniżów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 656640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 656640.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 656640
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.