eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Siedlce: Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4
Numer ogłoszenia: 69462 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38324 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4. 2.1. Zakres zamówienia obejmuje (dotyczy wszystkich pomieszczeń za wyjątkiem wcześniej wyremontowanych łazienek oraz pomieszczeń terapeuty): 1. Branża ogólnobudowlana- między innymi: Piwnice: roboty rozbiórkowe posadzek, ścian działowych i przyborów sanitarnych naprawa ubytków i uszkodzeń po wymianie instalacji, wykonanie studzienki odwadniającej i drenażu Parter i Piętro: ( cyklinowanie) posadzki klepkowej w salach zajęć, i wymiana posadzki w szatni z klepki na wykładzinę winylową, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonanie nowych obudów grzejnikowych i renowacja parapetów , demontaż boazerii, wymiana okien podawczych oraz wykonanie ścianek ażurowych pomiędzy zmywalnią a wydawalnią , wymiana glazur i terakoty, obudowa rur i kanałów wentylacyjnych płytą GK , szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowych szaf wnękowych Dostosowanie klatek schodowych- między innymi: do warunków p.poż. w zakresie montażu ścianek aluminiowych z przeszkleniem szkłem bezpiecznym, montaż okien oddymiających sterowanych automatycznie, okładziny schodów płytkami z gresu antypoślizgowego, demontaż boazerii, wymiana balustrad, wykucie wnęk dla grzejników. 2. Branża elektryczna - między innymi: demontaż istniejących przewodów, osprzętu, opraw i tablic, wykonanie bruzd i przejść dla przewodów , montaż nowych przewodów, opraw, osprzętu, tablic rozdzielczych oraz automatyki sterowniczej z odbiornikami Wykonanie instalacji zasilania i pomiaru energii, wykonanie oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego instalacji gniazd wtykowych, , instalacji siłowej, przeciwporażeniowej i przepięciowej ,oddymiania i sterowniczej oaz radiofonicznej. 3. Branża sanitarna- wewnętrzne instalacje wod-kan i c.w. - między innymi: wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacji sanitarnej, podłączenie dodatkowych umywalek i kratek ściekowych w pomieszczeniach kuchennych, przeniesienie istniejących hydrantów z obszaru klatek schodowych. 4. Branża sanitarna- wentylacja mechaniczna- obejmuje między innymi wykonanie kanałów wentylacji mechanicznej oraz kompletnego systemu automatyki dla kuchni, zmywalni i pomieszczeń gospodarczych. 5. Branża sanitarna- wewnętrzna instalacja c.o. Roboty demontażowe starej instalacji co działającej w systemie otwartym i zasilanej z dwufunkcyjnego węzła cieplnego, montaż nowej instalacji c.o. II . Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca powinien: a) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, c) prowadzić dokumentację budowy (dziennik budowy), d) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach, 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie 3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 4. Wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego: -Roboty należy wykonać w okresie wakacyjnym, tj. od 25.06.2012 r. do 24.08.2012r. -Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego przekazania placu budowy dla Wykonawcy, tj. od 18.06.2012r. pod warunkiem prowadzenia robót tylko w części piwnicznej i korzystania wyłącznie z wejścia gospodarczego. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, sanitarna i elektryczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARGALO P.H.U. Kurpiewski Robert, ul. Wolności 60/42, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 546538,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456789,00

  • Oferta z najniższą ceną: 456789,00 / Oferta z najwyższą ceną: 629000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.