eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Białystok: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 69459 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku, określonych w zadaniach od 1 do 15 zgodnie z: Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.11.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.44.21.00-8, 45.31.43.10-7, 45.31.11.00-1, 45.42.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: dla Zadania nr 2: minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót w branży elektrycznej tj. instalacji komputerowej i światłowodowej, na kwotę przynajmniej 20 000 zł brutto; dla Zadania nr 10: minimum 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót kanalizacji sanitarnej i deszczowej metodą bezwykopową, każde na kwotę przynajmniej 100 000 zł brutto; dla Zadania nr 11: minimum 2 zamówienia polegające wykonaniu robót stolarskich tj. wykonaniu boazerii, każde na kwotę przynajmniej 100 000 zł brutto; dla Zadanie nr 12: minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót blacharskich, na kwotę przynajmniej 20 000 zł brutto; dla Zadania nr 13: minimum 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót wykończeniowych w budynkach użyteczności publicznej, każde na kwotę przynajmniej 100 000 zł brutto; dla Zadania nr 14: minimum 2 zamówienia polegające na ułożeniu posadzek ceramicznych, każde na kwotę minimum 10 000 zł, i wykażą spełnianie warunku poprzez podanie rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje bądź będzie dysponował osobami z następującymi uprawnieniami: dla Zadania nr 1: osobą która posiada uprawnienia do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymiprzy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących zgodnie z § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich (Dz.U. Nr 150, poz. 1579) lub co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodne z § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia) oraz osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji elektrycznej; dla Zadania nr 2: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej; dla Zadania nr 3: osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji elektrycznej; dla Zadania nr 5: osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji elektrycznej na stanowisku eksploatacji; dla Zadania nr 6: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej elektrycznej; dla Zadania nr 8: osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; dla Zadania nr 9,10: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej; dla Zadanie nr 11: osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji elektrycznej na stanowisku eksploatacji; dla Zadania nr 13: osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; dla Zadania nr 14: osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji elektrycznej na stanowisku eksploatacji; Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2)W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 Opis sposobu przygotowywania ofert. 3)Wymagane dokumenty wskazane w pkt 6 SIWZ tj.: Dokumenty ppkt 1): powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników spółki cywilnej); 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 17 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a)pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c)spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem. POSTANOWIENIA PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w umowie w sytuacji: a)zmiany terminu określonego w § 2 ust. 1 lit. b) spowodowanego wstrzymaniem realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy b)opóźnienie ZAMAWIAJĄCEGO w stosunku do terminu określonego w § 2 ust. 1 lit. a) może spowodować - na wniosek WYKONAWCY - odpowiednie przesunięcie terminu wskazanego w ust. 1 lit. b). 2.Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uwb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń nr 75, 76, 145 Wydziału Filologicznego, Plac Uniwersytecki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń nr 75, 76, 145 Wydziału Filologicznego, Plac Uniwersytecki 1, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie połączeń światłowodowych, rozbudowy instalacji komputerowej w budynku administracyjno-dydaktycznym UwB, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie połączeń światłowodowych, rozbudowy instalacji komputerowej w budynku administracyjno-dydaktycznym UwB, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.43.10-7, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń 503-505 w budynku administracyjno-dydaktycznym UwB, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń 503-505 w budynku administracyjno-dydaktycznym UwB, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana wykładziny podłogowej na korytarzach w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki, ul. Sosnowa 64.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładziny podłogowej na korytarzach w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki, ul. Sosnowa 64, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana starych opraw oświetleniowych w salach wykładowych budynku Wydziału Matematyki i Informatyki, ul. Akademicka 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana starych opraw oświetleniowych w salach wykładowych budynku Wydziału Matematyki i Informatyki, ul. Akademicka 2, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach hodowli wodnych Instytutu Biologii, ul. Świerkowej 20 B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach hodowli wodnych Instytutu Biologii, ul. Świerkowej 20 B, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie rozbiórki uszkodzonego przez pożar śmietnika na działce nr 38 obok budynku zwierzętarni przy ul. Świerkowej 20 F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki uszkodzonego przez pożar śmietnika na działce nr 38 obok budynku zwierzętarni przy ul. Świerkowej 20 F, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego na działce nr 38 przy ul. Świerkowej 20 F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego na działce nr 38 przy ul. Świerkowej 20 F, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rozbudowa budynku dydaktycznego wraz z parkingami i infrastrukturą. Wykonanie studzienki S2 kanalizacji sanitarnej zgodnie z decyzją nr 274/07 w Białymstoku, ul. Mickiewicza 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w rozbudowa budynku dydaktycznego wraz z parkingami i infrastrukturą wraz z wykonaniem studzienki S2 kanalizacji sanitarnej zgodnie z decyzją nr 274/07 w Białymstoku, ul. Mickiewicza 1, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej od strony ul. Elektrycznej wraz z przełożeniem polbruku i obniżeniem krawężnika na Wydziale Prawa przy ul. Mickiewicza 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w remont zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej od strony ul. Elektrycznej wraz z przełożeniem polbruku i obniżeniem krawężnika na Wydziale Prawa przy ul. Mickiewicza 1, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1. Wykonanie boazerii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 wraz z wykonaniem boazerii, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyprowadzenie ponad dach pionów kanalizacji sanitarnej z toalet w prawej części budynku Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1. Naprawa dachu, gzymsów, remont ław i podestów kominiarskich na dachu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyprowadzenie ponad dach pionów kanalizacji sanitarnej z toalet w prawej części budynku Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 wraz z naprawą dachu, gzymsów, remontem ław i podestów kominiarskich na dachu, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wymiana gresu na zewnątrz w budynku Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana gresu na zewnątrz w budynku Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.31.51.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie remontu obiektów Wydziału Prawa w Węgorzewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu obiektów Wydziału Prawa w Węgorzewie, zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.