eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont konserwatorski elewacji budynku administracyjnego Teatru im. J.Słowackiego w Krakowie przy pl. św. Ducha 4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Kraków: Remont konserwatorski elewacji budynku administracyjnego Teatru im. J.Słowackiego w Krakowie przy pl. św. Ducha 4.
Numer ogłoszenia: 69408 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, ul. Bracka 13, 31-005 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 422 40 99, fax (012) 422 30 75, 422 49 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ZRZZK.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski elewacji budynku administracyjnego Teatru im. J.Słowackiego w Krakowie przy pl. św. Ducha 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont konserwatorski elewacji budynku administracyjnego Teatru im. J.Słowackiego w Krakowie przy pl. św. Ducha 4. Wielkość poniżej 100.000,00 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium.Przed upływem terminu składania ofert wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w następujących formach :- pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158,ze zm.). W przypadku formy pieniężnej wadium należy wpłacić przelewem na konto ZRZZK w banku KB S.A. II O/Kraków nr 96 1500 1487 1214 8001 1332 0000. Na przelewie musi być dopisek: Wadium w przetargu nieograniczonym na remont konserwatorski elewacji budynku administracyjnego Teatru im. J.Słowackiego w Krakowie przy pl. św. Ducha 4 oraz podane konto, na które należy wadium zwrócić. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium w pozostałych, niegotówkowych, formach należy złożyć w dziale księgowości Zarządu, pok. 215, przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofert. Gwarancja wadialna będzie uznana za wadliwą, jeżeli Gwarant nie zobowiąże się do zapłaty beneficjentowi określonej kwoty w sytuacji, gdy :-wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art.22 ust.1 Pzp i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m. in. wykonawca winien udokumentować doświadczenie zawodowe w zakresie remontu elewacji z elementami kamieniarskimi w obiektach zabytkowych w okresie ostatnich 5 lat o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 300.000,00 zł . Metoda spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć :a)wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w układzie tabelarycznym z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. b) wykaz osób (skład zespołu wykonawczego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robot należy podać również wartość tych robot wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego ( w układzie według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji) c) kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, d) kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy -uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. e) zaświadczenia - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.f) kopie zaświadczeń właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla osób wchodzących w skład zespołu konserwatorskiego, uprawniających do prowadzenia prac o takim samym charakterze w obiektach zabytkowych lub kopie dyplomów i zaświadczenia firm i jednostek zatrudniających osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego - potwierdzające posiadanie wykształcenia i praktyki, o której mowa w § 7 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r.3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć:a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 20% ceny ofertowej. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia określona w ofercie wykonawcy, bez udziału własnego wykonawcy, franszyzy i innych ograniczeń wypłaty ubezpieczenia. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na warunkach przedstawionych wyżej obowiązywać będzie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku konieczności zawarcia kolejnego ubezpieczenia, wykonawca przed terminem upływu poprzedniego, bez wezwania Zamawiającego, dostarczy nowe ubezpieczenie do Zamawiającego. Brak aktualnego ubezpieczenia może spowodować odstąpienie Zamawiającego od umowy z winy wykonawcy.4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ- Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605).5.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione wyżej, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wyżej. 7. Do oferty winny być załączone również: a)szczegółowy kosztorys ofertowy, b)pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Warunki dodatkowe, które winien spełnić wykonawca : - wykona zamówienie w terminie wymaganym specyfikacją, - udzieli rękojmi na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, - wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami specyfikacji,- ewentualne zastrzeżenia i zapytania do specyfikacji złoży w siedzibie zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert, - w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do specyfikacji.- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę, koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe, - wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się i stosowania zasad Regulaminu działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa ze zmianami, zwanego dalej Regulaminem, przyjętego przez Prezydium SKOZK uchwałami nr 11/2007 z 5.07.2007r. i nr 3/2008 z 19.02.2008r

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrzzk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, 31-005 Kraków, ul. Bracka 13, Zespół TI-3, pok. 106, tel. 0-12 422-47-64..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, 31-005 Kraków, ul. Bracka 13, II piętro, pok.201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cena specyfikacji - 25,00 zł . Sprzedaż Specyfikacji odbywać się będzie po uprzednim wpłaceniu należnej kwoty, na podstawie wcześniejszego pisemnego zamówienia określającego nazwę wykonawcy, jego siedzibę, adres do korespondencji i numer telefonu (faksu). Zamawiający i wykonawcy będą się porozumiewać oraz przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje pisemnie. Dopuszcza się możliwość przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i dokumentów w formie faksu potwierdzonego niezwłocznie na piśmie. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i wydawania specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest inspektor nadzoru ZRZZK mgr inż.Henryk Piśkiewicz, pok. 106, tel. 0-12 422-47-64, w godz. 8.00-10.00. Inspektor nadzoru nie posiada upoważnienia do udzielania informacji dot. specyfikacji i załączników. Wszelkie zapytania dotyczące nin. specyfikacji należy kierować do zamawiającego w formie pisemnej, na adres podany w specyfikacji. Treść zapytania przesłana faksem musi zostać potwierdzona pismem złożonym w siedzibie zamawiającego, nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Opis sposobu przygotowania oferty. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.Oferta winna obejmować całość zamówienia i zawierać jednoznacznie opisaną propozycję zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie ceny netto i brutto, terminu realizacji, udzielanej rękojmi i gwarancji, warunków płatności. Oferty częściowe, wariantowe /alternatywne/ bądź niejednoznacznie określające propozycję zrealizowania przedmiotu zamówienia będą odrzucone. Składana oferta powinna być sporządzona czytelnie, w języku polskim, na formularzu oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez wykonawcę .Brak spełnienia tych warunków spowoduje uznanie dokumentu za nieważny. Oferta wraz z oświadczeniami zawartymi w formularzu oferty winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy. Uprawnienie to winno wynikać z dokumentów rejestrowych wykonawcy. W przypadku udzielenia przez osoby uprawnione pełnomocnictwa innym osobom - pełnomocnictwo to winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału i winno określać zakres udzielonego pełnomocnictwa i okres jego ważności. W przypadku składania oferty wspólnie przez wykonawców, w ofercie należy w miejscu pieczęci wykonawcy wpisać nazwy i adresy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.Wszystkie kartki oferty wraz ze wszystkimi załącznikami do oferty winny być ponumerowane i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę. Wszelkie poprawki (błędy pisarskie) w treści oferty lub załącznikach sporządzonych przez Wykonawcę muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.Pożądane jest, aby załączniki były ułożone w kolejności przedstawionej w formularzu oferty. Oferta wraz z załącznikami winna być opakowane w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez rozerwania opakowania. Na opakowaniu winien być umieszczony napis: Oferta na remont konserwatorski elewacji budynku administracyjnego Teatru im. J.Słowackiego w Krakowie przy pl. św. Ducha 4, oraz pełna nazwa i dokładny adres wykonawcy. Wykonawca nie później niż w terminie otwarcia ofert może zastrzec poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz.1503 ze zm.).Wykonawca nie może zastrzec informacji podlegających obligatoryjnemu ujawnieniu przy otwarciu oferty jak również tych, które nie mają żadnego związku z informacjami nadającymi się do ochrony w ramach tajemnicy przedsiębiorstwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.